Opis
Fulcrum Racing 4 DB C19 Road Zestaw kołowy 28" 12x100/12x142mm HG 8-11-biegowy Disc CL Clincher TLR, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Dzięki średniemu profilowi 34 mm, koła Racing 4 DB osiągają idealną równowagę pomiędzy aerodynamiką, precyzją i wszechstronnością. Idealnie nadają się do długich podjazdów bez utraty stabilności na szybkich zjazdach. Dlatego też Team Cofidis wybrał te koła do swojego zestawu treningowego.
W przeciwieństwie do modelu 2018, profil aluminiowy nowej wersji jest obrabiany CNC i dzięki temu lżejszy, a wymiar wewnętrzny został zwiększony do 19 mm (poprzedni model miał wymiar wewnętrzny 17 mm), dzięki czemu można teraz bez problemu zamontować opony 25. Koła oferują również technologię 2-Way Fit dla opon klinczerowych i bezdętkowych (taśma bezdętkowa jest montowana fabrycznie, a wentyle są dołączone). Imponujące laserowo wytrawiane grafiki, które są odporne na każdą pogodę, zapewniają, że nowy Racing 4 DB wygląda po prostu dobrze.
SYSTEM ANTYROTACYJNY
Ten nowy system przenosi koncepcję systemu pamięci masowej na nowy poziom wydajności. Inżynierowie Fulcrum przeprojektowali szprychy i panewki piasty, aby stworzyć mocną i solidną całość. W ten sposób do szprych stosuje się następujące zasady:
a) nigdy nie tracą swojego początkowego napięcia, utrzymując koło w doskonałej reakcji i centrowaniu; oraz
b) że pozostają one w położeniu opracowanym w tunelu aerodynamicznym w celu zapewnienia najlepszej możliwej aerodynamiki.
F.I.C. KARTA IDENTYFIKACYJNA FULCRUM - 100% JAKOŚĆ HANDMADE
Fulcrum, od początku swojego istnienia wyróżnia się podejściem, które trwa do dziś: Planowanie, rozwój prototypów i industrializacja wszystkich kół z czerwoną literą "F". Każdy pojedynczy element koła, wybrane materiały i zastosowane technologie są namacalnym wynikiem wysiłków, które firma Fulcrum podejmuje każdego dnia, aby zaoferować Ci najwyższe osiągi i niezawodność.
UKŁAD OSI AFS
Axial Fixing System to rozwiązanie opracowane przez Fulcrum do mocowania hamulca tarczowego do piasty. Ograniczenie wynikające z obszaru uderzenia mechanizmu zwalniającego, który jest większy niż w przypadku znanych mechanizmów standardowych, umożliwia większą sztywność konstrukcji, a tym samym bardziej precyzyjne i skuteczne hamowanie.
FREZOWANIE PROSTOKĄTNE
W przypadku aluminiowej obręczy nowego Racing Zero, zdecydowano się pozostawić potrójną strukturę frezowania na całym profilu, aby zminimalizować grubość aluminium. Na koniec inżynierowie dodali do podstawy szprychy wykończenie w postaci frezowania 3D: Oznacza to mniej materiału przy zachowaniu tej samej niezawodności, ponieważ dzięki tej specjalnej konstrukcji siły działające na obręcz są dobrze rozłożone. Potrójne wykończenie frezowania i "Square Milling" pozwalają na największą redukcję masy obwodowej obręczy, dzięki czemu koło jest wyjątkowo przyjazne w przyspieszaniu.