Opis
Fulcrum Racing 5 DB C20 Road Wheelset 28" 12x100/12x142mm XDR 11/12-speed Disc CL Clincher TLR, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Nowe koła Racing 5 DB są doskonałym wyborem dla kół do wyścigów wytrzymałościowych. Obręcze o niskim 24 mm profilu U zapewniają mniejszy opór powietrza i zwiększoną sztywność, oszczędzając w ten sposób energię i poprawiając komfort jazdy. Oznacza to, że są one idealnie wyposażone do długich misji i ostrych wspinaczek bez konieczności martwienia się o deszcz czy wiatr.
Wewnętrzny wymiar aluminiowej obręczy został zwiększony do 20 mm (poprzedni model miał 17 mm), a obręcz oferuje teraz innowacyjny system 2-Way Fit, dzięki czemu opony o rozmiarze 25-28 mm pasują teraz idealnie, niezależnie od tego, czy są to opony klinkierowe czy bezdętkowe (taśma bezdętkowa jest montowana fabrycznie, a wentyle są dołączone).
Podobnie jak w przypadku nowego modelu Racing DB 4, wygląd został wzbogacony o nową grafikę wytrawianą laserowo, aby zapewnić długowieczność tego efektownego wzoru.
SYSTEM ANTYROTACYJNY
Ten nowy system przenosi koncepcję systemu pamięci masowej na nowy poziom wydajności. Inżynierowie Fulcrum przeprojektowali szprychy i panewki piasty, aby stworzyć mocną i solidną całość. W ten sposób do szprych stosuje się następujące zasady:
a) nigdy nie tracą swojego początkowego napięcia, utrzymując koło w doskonałej reakcji i centrowaniu; oraz
b) że pozostają one w położeniu opracowanym w tunelu aerodynamicznym w celu zapewnienia najlepszej możliwej aerodynamiki.
F.I.C. KARTA IDENTYFIKACYJNA FULCRUM - 100% JAKOŚĆ HANDMADE
Fulcrum, od początku swojego istnienia wyróżnia się podejściem, które trwa do dziś: Planowanie, rozwój prototypów i industrializacja wszystkich kół z czerwoną literą "F". Każdy pojedynczy element koła, wybrane materiały i zastosowane technologie są namacalnym wynikiem wysiłków, które firma Fulcrum podejmuje każdego dnia, aby zaoferować Ci najwyższe osiągi i niezawodność.
ASYMETRYCZNA OBRĘCZ
Asymetria obręczy została opracowana w celu poprawy napięcia obręczy przy jednoczesnym zrównoważeniu sił pochodzących z hamulców i zestawu zębatek.