Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Fulcrum Racing Zero CMPTZN DB C19 Road Set 28" 12x100/142mm HG 8-11-speed Disc CL Clincher TL

ID: 1441530

6.549,00 zł
Z VAT, darmowa wysyłka

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Fulcrum Racing Zero CMPTZN DB C19 Road Set 28" 12x100/142mm HG 8-11-speed Disc CL Clincher TL

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Minimalistyczny design z wykończeniem czarny na czarnym.
Rodzina Racing Zero wita nowego członka: Racing Zero CMPTZN DB
Z przyjemnością prezentujemy najlżejszy aluminiowy zestaw kołowy o purystycznym designie typowym dla Fulcrum. Trwały i responsywny zestaw kół wyposażony jest w łożyska CULT i klasyczny układ szprych 2:1 z ponadwymiarowymi, podwójnymi aluminiowymi szprychami.
Obręcz aluminiowa bezdętkowa 2-WAY-FIT o wysokości 30 mm jest wykonana w całości we Włoszech, ma charakterystyczny i lekki design. Ponadwymiarowe kołnierze w obu piastach zapewniają optymalną pozycję kątową aerodynamicznie ukształtowanych aluminiowych szprych.
Suma tych licznych innowacji sprawia, że CMPTZ jest doskonałym uzupełnieniem modelu Racing Zero DB!

Profil opony bezdętkowej i drutu 2-Way Fit.
Technologia bezdętkowa została po raz pierwszy zastosowana w sektorze motoryzacyjnym, następnie w motocyklach i wreszcie w wyścigach rowerowych. Po wkroczeniu do świata MTB, nadszedł moment na ich zastosowanie na szosie: I właśnie to Fulcrum oferuje Ci teraz! Opracowali oni technologię 2-Way Fit, aby zagwarantować doskonałą kompatybilność obręczy bezdętkowych z normalnymi oponami i dętkami typu clincher. Koła 2-Way Fit są szczególnie uniwersalne i dlatego doskonale sprawdzają się w każdej sytuacji.

CULT - Ceramic Ultimate Level Technology
Ten nowy projekt opiera się na ekskluzywnej stali Cronitect według technologii Schaeffler Gruppe "Advanced by FAG", z której wykonane są kulkowe powierzchnie bieżne łożysk. Stal, która do smarowania nie wymaga smaru, a jedynie niewielkiej warstwy oleju.
Wysokiej jakości kulki ceramiczne, dzięki temu, że nie wymagają smarowania, a obróbka łożysk jest niezwykle precyzyjna, pozwalają na drastyczne zmniejszenie współczynnika tarcia i w konsekwencji dziewięciokrotne zwiększenie gładkości koła w porównaniu z wersjami standardowymi. Niezwykły rezultat osiągnięty dzięki zastosowaniu najbardziej zaawansowanych technologii w dziedzinie obróbki materiałów.

Wyważenie dynamiczne obręczy RDB
Koncepcja jest prosta i pomysłowa: zrównoważyć masę przegubu obręczy masą o takiej samej wartości, umieszczoną dokładnie naprzeciwko.

2:1 DWA DO JEDNEGO
W momencie, gdy rowerzysta pedałuje z pełną mocą, obrót zębatki powoduje uginanie się szprych na wolnym kole, a w konsekwencji utratę naprężenia obręczy. Powoduje to nadmierne wygięcie całości, a to nieuchronnie oznacza utratę energii.
Fulcrum rozwiązał ten klasyczny problem w kolarstwie dzięki patentowi 2:1 Two-to-One Spoke Ratio, czyli podwojeniu liczby szprych w krytycznych obszarach.

System antyrotacyjny
Ten nowy system przenosi koncepcję systemu pamięci masowej na nowy poziom wydajności.
Inżynierowie Fulcrum przeprojektowali szprychy i panewki piasty, aby stworzyć mocną i solidną całość. W ten sposób do szprych stosuje się następujące zasady:
a) nigdy nie tracą swojego początkowego napięcia, utrzymując koło w doskonałej reakcji i centrowaniu; oraz
b) że pozostają one w położeniu opracowanym w tunelu aerodynamicznym w celu zapewnienia najlepszej możliwej aerodynamiki.

F.I.C. Fulcrum Identification Card - 100% Handmade Quality
Fulcrum, od początku swojego istnienia wyróżnia się podejściem, które trwa do dziś: Planowanie, rozwój prototypów i industrializacja wszystkich kół z czerwoną literą "F".
Każdy pojedynczy element koła, wybrane materiały i zastosowane technologie są namacalnym wynikiem wysiłków, które firma Fulcrum podejmuje każdego dnia, aby zaoferować Ci najwyższe osiągi i niezawodność.

Technika szerokich obręczy
Dział badawczo-rozwojowy Fulcrum, podążając za życzeniami zespołów wyścigowych, pracował nad stworzeniem obręczy o większej szerokości w stosunku do przeszłości, zaczynając od około 4 mm więcej niż poprzednie.
Ten wybór techniczny umożliwia zaoferowanie idealnej podstawy dla opon 25/28 mm, które są obecnie preferowanymi rozmiarami. W ten sposób zagwarantowana jest stabilność, optymalne prowadzenie i wysoki komfort.

Puchar i stożek
Łożysko ślizgowe i stożkowe różni się od klasycznych łożysk z wkładem tym, że pracuje idealnie wyrównane z odpowiednimi siłami, ciężarami i parciami pochodzącymi z ramy, ponieważ kulki poruszają się w rowku ustawionym w bezpośredniej opozycji do tych sił.

Szczegóły

  • Szerokość opony: od 23 mm do 40 mm
  • Klasyfikacja ASTM: 2
  • Typ łożyska: Łożysko ceramiczne CULT
  • Obróbka plazmowa na korpusie piasty HG, oś aluminiowa, odblaskowa grafika
Pokaż wszystkie modele z tej serii Fulcrum Racing

W skrócie

Standardowa oś
Standardowa oś
Oś przelotowa
Materiał
Materiał
Aluminium
Rozmiar (w calach)
Rozmiar (w calach)
28 cale/-i
Skonstruowane do rodzaj hamulców
Skonstruowane do rodzaj hamulców
hamulec tarczowy Center Lock
Skonstruowane do rodzaj hamulców
Skonstruowane do rodzaj hamulców
hamulec tarczowy Center Lock

Sprzęt

Przeznaczenie
Szosa, Aero
Główne informacje
Wykonanie:
zestaw
Układ osi:
Tylne koło 12x142, Przednie koło 12x100 mm
Standardowa oś:
Oś przelotowa
Obręcze
Materiał:
Aluminium
Model:
pusta komora
Wysokość profilu:
średnia (30 - 50 mm)
Wysokość:
30mm
Rodzaj opon:
opona / Clincher
System hamulcowy:
Hamulce tarczowe
Otwór zaworu:
6,5 mm
Bezdętkowe:
tak
Szerokość:
23,80 mm
Szerokość wewnątrz:
19,00 mm
Rozmiar (w calach):
28 cale/-i
ETRTO (szerokość x średnica):
622-19
Piasta przednia
Szerokość instalacji (mm):
100 mm
Średnica osi przód (mm):
12 mm
Ilość szprych:
21
Materiał:
Karbonowy korpus piasty, nadwymiarowe aluminiowe boki
Właściwości:
do osi przelotowej, uszczelniona
Piasta tylna
Materiał:
Aluminiowy korpus piasty, Ponadwymiarowe boki aluminiowe
Szerokość instalacji:
142 mm
Średnica osi:
12 mm
Rodzaj kół zębatych:
Shimano HG M 8-10s / MTB 11s
Ilość szprych:
21
Właściwości:
uszczelniona, do osi przelotowej
Szprychy
Materiał:
Aluminium
Model:
21, Dwa do jednego (VR: 14 Lewa - 7 Prawa; HR: 7 Lewa - 14 Prawa)
Sznurowanie:
Aero, z prostą głową
Koło przednie
Skonstruowane do rodzaj hamulców:
hamulec tarczowy Center Lock
Koło tylne
Skonstruowane do rodzaj hamulców:
hamulec tarczowy Center Lock
Zestaw kół
Ciężar całkowity:
1 570,00 g
Max. obciążenie:
120,00 kg
Zakres dostawy
Zakres dostawy:
incl. HH15, HH12/135 i adaptery QR
Rok modelowy
2023
Numer artykułu
1441530
Numer artykułu producenta
R0-20DFR22ASCO
EAN
8057017987451

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu