Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Fulcrum Racing Zero DB C19 Road Zestaw 28" 12x100/12x142mm HG 8-11-biegowy Disc CL Clincher TL

ID: 1441539

MSRP 5.229,00 zł
4.929,00 zł
Z VAT, darmowa wysyłka

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Fulcrum Racing Zero DB C19 Road Zestaw 28" 12x100/12x142mm HG 8-11-biegowy Disc CL Clincher TL

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Cel był jasny: stworzyć koło do hamulców tarczowych, które w swoim sercu będzie "Racing Zero". Mniej łatwe do zrobienia, biorąc pod uwagę przesłanki i mit, do którego się zbliżali.

Fulcrum uważa, że im się to udało i że opracowali projekt oparty na tych samych podstawach, co projekt dla hamulców konwencjonalnych.

Odczucia podczas jazdy będą takie same, dokładnie takie same i tak samo ekscytujące, aż do momentu odczepienia się tuż przed nawrotem.

Bieżnik opony bezdętkowej i drutu 2-Way Fit.
Technologia bezdętkowa została po raz pierwszy zastosowana w sektorze motoryzacyjnym, następnie w motocyklach i wreszcie w wyścigach rowerowych. Po wkroczeniu do świata MTB, nadszedł moment na ich zastosowanie na szosie: I to jest właśnie to, co Fulcrum oferuje Ci teraz! Opracowali oni technologię 2-Way Fit, aby zagwarantować doskonałą kompatybilność obręczy bezdętkowych z normalnymi oponami i dętkami typu clincher. Koła 2-Way Fit są szczególnie uniwersalne i dlatego doskonale sprawdzają się w każdej sytuacji.

CULT - Ceramic Ultimate Level Technology
Ten nowy projekt opiera się na ekskluzywnej stali Cronitect według technologii Schaeffler Gruppe "Advanced by FAG", z której wykonane są kulkowe powierzchnie bieżne łożysk. Stal, która do smarowania nie wymaga smaru, a jedynie niewielkiej warstwy oleju.
Wysokiej jakości kulki ceramiczne, ponieważ nie wymagają smarowania, a obróbka łożysk jest niezwykle precyzyjna, pozwalają na drastyczne zmniejszenie współczynnika tarcia i w konsekwencji dziewięciokrotne zwiększenie gładkości koła w porównaniu z wersjami standardowymi. Niezwykły rezultat osiągnięty dzięki zastosowaniu najbardziej zaawansowanych technologii w dziedzinie obróbki materiałów.

Wyważenie dynamiczne obręczy RDB
Koncepcja jest prosta i pomysłowa: zrównoważyć masę przegubu obręczy masą o takiej samej wartości, umieszczoną dokładnie naprzeciwko.

2:1 DWA DO JEDNEGO
W momencie, gdy rowerzysta pedałuje z pełną mocą, obrót zębatki powoduje, że szprychy na wolnym kole ustępują, co powoduje utratę napięcia w obręczy. Powoduje to nadmierne wygięcie całości, a to nieuchronnie oznacza utratę energii. 
Fulcrum rozwiązał ten klasyczny problem w kolarstwie dzięki patentowi 2:1 Two-to-One Spoke Ratio, czyli podwojeniu liczby szprych w krytycznych obszarach.

System antyrotacyjny
Ten nowy system przenosi koncepcję pojedynczego systemu sznurowania na nowy poziom wydajności.
Technicy Fulcrum przeprojektowali szprychy i panewki piasty, aby stworzyć solidną i mocną całość. W ten sposób szprychy:
a) nigdy nie tracą swojego początkowego napięcia, utrzymując koło w doskonałej reakcji i wyśrodkowaniu, oraz
b) że pozostają one w położeniu opracowanym w tunelu aerodynamicznym w celu zapewnienia jak najlepszej aerodynamiki.

F.I.C. Fulcrum Identification Card - 100% Handmade Quality
Fulcrum, od początku swojego istnienia wyróżniało się podejściem, które trwa do dziś: Planowanie, rozwój prototypów i industrializacja wszystkich kół z czerwoną literą "F".
Każdy pojedynczy element koła, wybrane materiały i zastosowane technologie są namacalnym rezultatem wysiłków, które Fulcrum podejmuje każdego dnia, aby zaoferować Ci najwyższe osiągi i niezawodność.

Technika szerokich obręczy
Dział badawczo-rozwojowy Fulcrum, podążając za życzeniami zespołów wyścigowych, pracował nad stworzeniem obręczy o większej szerokości w stosunku do przeszłości, zaczynając od około 4 mm więcej niż poprzednie.
Ten wybór techniczny umożliwia zaoferowanie idealnej podstawy dla opon 25/28 mm, które są obecnie preferowanymi rozmiarami. W ten sposób zagwarantowana jest stabilność, optymalne prowadzenie i wysoki komfort.

Puchar i stożek
Łożysko ślizgowe i stożkowe różni się od klasycznych łożysk z wkładem tym, że pracuje idealnie wyrównane z odpowiednimi siłami, ciężarami i ciągami pochodzącymi z ramy, ponieważ kulki poruszają się w rowku ustawionym w bezpośredniej opozycji do tych sił.

Piasty karbonowe
Zgodnie z celem, jakim jest oszczędność każdego grama i wybór najbardziej zaawansowanych technologicznie rozwiązań, dział R+D opracował piastę wykonaną z karbonu bez połączeń.
Wybrane włókno jest skręcane pod kątem 90 stopni, aby w jak największym stopniu skompensować odpowiednie siły skręcające podczas ruchu pedałowania.

Szczegóły

  • Klasyfikacja ASTM: 2
  • Szerokość opony: od 23 mm do 50 mm
  • Typ łożyska: Łożyska ceramiczne USB, Regulowane łożysko stożkowe
  • Plazmowa elektrolityczna obróbka oksydacyjna dla koła bez HG
  • Odblaskowa grafika
Pokaż wszystkie modele z tej serii Fulcrum Racing

W skrócie

Standardowa oś
Standardowa oś
Oś przelotowa
Materiał
Materiał
Aluminium
Rozmiar (w calach)
Rozmiar (w calach)
28 cale/-i
Skonstruowane do rodzaj hamulców
Skonstruowane do rodzaj hamulców
hamulec tarczowy Center Lock
Skonstruowane do rodzaj hamulców
Skonstruowane do rodzaj hamulców
hamulec tarczowy Center Lock

Sprzęt

Przeznaczenie
Szosa, Gravel, Aero, Endurance
Główne informacje
Wykonanie:
zestaw
Układ osi:
Tylne koło 12x142, Przednie koło 12x100 mm
Standardowa oś:
Oś przelotowa
Obręcze
Materiał:
Aluminium
Model:
pusta komora
Wysokość profilu:
średnia (30 - 50 mm)
Wysokość:
30mm
Rodzaj opon:
opona / Clincher
System hamulcowy:
Hamulce tarczowe
Bezdętkowe:
tak
Szerokość:
23,80 mm
Szerokość wewnątrz:
19,00 mm
Rozmiar (w calach):
28 cale/-i
ETRTO (szerokość x średnica):
622-19
Piasta przednia
Szerokość instalacji (mm):
100 mm
Średnica osi przód (mm):
12 mm
Ilość szprych:
21
Materiał:
Karbonowy korpus piasty, nadwymiarowe aluminiowe boki
Właściwości:
do osi przelotowej, z łożyskiem kulkowym
Piasta tylna
Materiał:
Aluminiowy korpus piasty, Ponadwymiarowe boki aluminiowe
Szerokość instalacji:
142 mm
Średnica osi:
12 mm
Rodzaj kół zębatych:
Shimano HG M 8-10s / MTB 11s
Ilość szprych:
21
Właściwości:
do osi przelotowej, z łożyskiem kulkowym
Szprychy
Materiał:
Aluminium
Model:
Dwa do jednego (VR: 14 lewych - 7 prawych; HR: 7 Lewa - 14 Prawa)
Sznurowanie:
Aero, Proste pociągnięcie
Koło przednie
Skonstruowane do rodzaj hamulców:
hamulec tarczowy Center Lock
Koło tylne
Skonstruowane do rodzaj hamulców:
hamulec tarczowy Center Lock
Zestaw kół
Ciężar całkowity:
1 590,00 g
Max. obciążenie:
109,00 kg
Zakres dostawy
Zakres dostawy:
wraz z HH15 i adapterem QR
Rok modelowy
2023
Numer artykułu
1441539
Numer artykułu producenta
R0-20DFR22AS
EAN
8057017987291

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu