Opis
Fulcrum Racing Zero DB C19 Road Ustaw 28" 12x100/12x142mm XDR 11/12-biegowy Disc CL Clincher TL
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Cel był jasny: stworzyć koło do hamulców tarczowych, które w swoim sercu będzie "Racing Zero". Mniej łatwe do zrealizowania, biorąc pod uwagę warunki i mit, do którego się zbliżali.
Fulcrum uważa, że im się to udało i że opracowali projekt oparty na tych samych podstawach, co projekt dla hamulców konwencjonalnych.
Odczucia podczas jazdy będą takie same, dokładnie takie same i tak samo ekscytujące, aż do momentu odczepienia się tuż przed serpentyną.
Profil opony bezdętkowej i drutu 2-Way Fit.
Technologia bezdętkowa została po raz pierwszy zastosowana w sektorze motoryzacyjnym, następnie w motocyklach i wreszcie w wyścigach rowerowych. Po wkroczeniu do świata MTB, nadszedł moment na ich zastosowanie na szosie: I właśnie to Fulcrum oferuje Ci teraz! Opracowali oni technologię 2-Way Fit, aby zagwarantować doskonałą kompatybilność obręczy bezdętkowych z normalnymi oponami i dętkami typu clincher. Koła 2-Way Fit są szczególnie uniwersalne i dlatego doskonale sprawdzają się w każdej sytuacji.
CULT - Ceramic Ultimate Level Technology
Ten nowy projekt opiera się na ekskluzywnej stali Cronitect według technologii Schaeffler Gruppe "Advanced by FAG", z której wykonane są kulkowe powierzchnie bieżne łożysk. Stal, która do smarowania nie wymaga smaru, a jedynie niewielkiej warstwy oleju.
Wysokiej jakości kulki ceramiczne, dzięki temu, że nie wymagają smarowania, a obróbka łożysk jest niezwykle precyzyjna, pozwalają na drastyczne zmniejszenie współczynnika tarcia i w konsekwencji dziewięciokrotne zwiększenie gładkości koła w porównaniu z wersjami standardowymi. Niezwykły rezultat osiągnięty dzięki zastosowaniu najbardziej zaawansowanych technologii w dziedzinie obróbki materiałów.
Wyważenie dynamiczne obręczy RDB
Koncepcja jest prosta i pomysłowa: zrównoważyć masę przegubu obręczy masą o takiej samej wartości, umieszczoną dokładnie naprzeciwko.
2:1 DWA DO JEDNEGO
W momencie, gdy rowerzysta pedałuje z pełną mocą, obrót zębatki powoduje uginanie się szprych na wolnym kole, a w konsekwencji utratę naprężenia obręczy. Powoduje to nadmierne wygięcie całości, a to nieuchronnie oznacza utratę energii.
Fulcrum rozwiązał ten klasyczny problem w kolarstwie dzięki patentowi 2:1 Two-to-One Spoke Ratio, czyli podwojeniu liczby szprych w krytycznych obszarach.
System antyrotacyjny
Ten nowy system przenosi koncepcję systemu pamięci masowej na nowy poziom wydajności.
Inżynierowie Fulcrum przeprojektowali szprychy i panewki piasty, aby stworzyć mocną i solidną całość. W ten sposób do szprych stosuje się następujące zasady:
a) nigdy nie tracą swojego początkowego napięcia, utrzymując koło w doskonałej reakcji i centrowaniu; oraz
b) że pozostają one w pozycji opracowanej w tunelu aerodynamicznym w celu zapewnienia najlepszej możliwej aerodynamiki.
F.I.C. Fulcrum Identification Card - 100% Handmade Quality
Fulcrum, od początku swojego istnienia wyróżnia się podejściem, które trwa do dziś: Planowanie, rozwój prototypów i industrializacja wszystkich kół z czerwoną literą "F".
Każdy pojedynczy element koła, wybrane materiały i zastosowane technologie są namacalnym wynikiem wysiłków, które firma Fulcrum podejmuje każdego dnia, aby zaoferować Ci najwyższe osiągi i niezawodność.
Technika szerokich obręczy
Dział badawczo-rozwojowy Fulcrum, podążając za życzeniami zespołów wyścigowych, pracował nad stworzeniem obręczy o większej szerokości w stosunku do przeszłości, zaczynając od około 4 mm więcej niż poprzednie.
Ten wybór techniczny umożliwia zaoferowanie idealnej podstawy dla opon 25/28 mm, które są obecnie preferowanymi rozmiarami. W ten sposób zagwarantowana jest stabilność, optymalne prowadzenie i wysoki komfort.
Puchar i stożek
Łożysko ślizgowe i stożkowe różni się od klasycznych łożysk z wkładem tym, że pracuje idealnie wyrównane z odpowiednimi siłami, ciężarami i parciami pochodzącymi z ramy, ponieważ kulki poruszają się w rowku ustawionym w bezpośredniej opozycji do tych sił.
Piasty karbonowe
Zgodnie z założeniem oszczędzania każdego grama i wyboru najbardziej zaawansowanych technologicznie rozwiązań, dział R&D opracował piastę wykonaną z karbonu bez łączeń.
Wybrane włókno jest skręcone pod kątem 90 stopni, aby jak najlepiej skompensować odpowiednie siły skrętne podczas pedałowania.