Bikester - sklep rowerowy online
Witamy rowerową jesień
Obecnie mogą występować ograniczenia dotyczące napraw i reklamacji. Pracujemy na pełnych obrotach, aby móc świadczyć usługi jak dotychczas.

Fulcrum Racing Zero DB C19 Road Ustaw 28" 12x100/12x142mm XDR 11/12-biegowy Disc CL Clincher TL

ID: 1441542

5.269,00 zł
Z VAT, darmowa wysyłka
Produkt dostępny online Dostawa w ciągu 6-8 dni roboczych
Tylko 3 produktów w magazynie.
Artykuł został dodany do koszyka

Twój produkt nie jest obecnie dostępny w żądanej ilości, sprawdź swój koszyk.

zapytaj o produkt

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.

Opis

Fulcrum Racing Zero DB C19 Road Ustaw 28" 12x100/12x142mm XDR 11/12-biegowy Disc CL Clincher TL

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Cel był jasny: stworzyć koło do hamulców tarczowych, które w swoim sercu będzie "Racing Zero". Mniej łatwe do zrealizowania, biorąc pod uwagę warunki i mit, do którego się zbliżali.

Fulcrum uważa, że im się to udało i że opracowali projekt oparty na tych samych podstawach, co projekt dla hamulców konwencjonalnych.

Odczucia podczas jazdy będą takie same, dokładnie takie same i tak samo ekscytujące, aż do momentu odczepienia się tuż przed serpentyną.

Profil opony bezdętkowej i drutu 2-Way Fit.
Technologia bezdętkowa została po raz pierwszy zastosowana w sektorze motoryzacyjnym, następnie w motocyklach i wreszcie w wyścigach rowerowych. Po wkroczeniu do świata MTB, nadszedł moment na ich zastosowanie na szosie: I właśnie to Fulcrum oferuje Ci teraz! Opracowali oni technologię 2-Way Fit, aby zagwarantować doskonałą kompatybilność obręczy bezdętkowych z normalnymi oponami i dętkami typu clincher. Koła 2-Way Fit są szczególnie uniwersalne i dlatego doskonale sprawdzają się w każdej sytuacji.

CULT - Ceramic Ultimate Level Technology
Ten nowy projekt opiera się na ekskluzywnej stali Cronitect według technologii Schaeffler Gruppe "Advanced by FAG", z której wykonane są kulkowe powierzchnie bieżne łożysk. Stal, która do smarowania nie wymaga smaru, a jedynie niewielkiej warstwy oleju.
Wysokiej jakości kulki ceramiczne, dzięki temu, że nie wymagają smarowania, a obróbka łożysk jest niezwykle precyzyjna, pozwalają na drastyczne zmniejszenie współczynnika tarcia i w konsekwencji dziewięciokrotne zwiększenie gładkości koła w porównaniu z wersjami standardowymi. Niezwykły rezultat osiągnięty dzięki zastosowaniu najbardziej zaawansowanych technologii w dziedzinie obróbki materiałów.

Wyważenie dynamiczne obręczy RDB
Koncepcja jest prosta i pomysłowa: zrównoważyć masę przegubu obręczy masą o takiej samej wartości, umieszczoną dokładnie naprzeciwko.

2:1 DWA DO JEDNEGO
W momencie, gdy rowerzysta pedałuje z pełną mocą, obrót zębatki powoduje uginanie się szprych na wolnym kole, a w konsekwencji utratę naprężenia obręczy. Powoduje to nadmierne wygięcie całości, a to nieuchronnie oznacza utratę energii.
Fulcrum rozwiązał ten klasyczny problem w kolarstwie dzięki patentowi 2:1 Two-to-One Spoke Ratio, czyli podwojeniu liczby szprych w krytycznych obszarach.

System antyrotacyjny
Ten nowy system przenosi koncepcję systemu pamięci masowej na nowy poziom wydajności.
Inżynierowie Fulcrum przeprojektowali szprychy i panewki piasty, aby stworzyć mocną i solidną całość. W ten sposób do szprych stosuje się następujące zasady:
a) nigdy nie tracą swojego początkowego napięcia, utrzymując koło w doskonałej reakcji i centrowaniu; oraz
b) że pozostają one w pozycji opracowanej w tunelu aerodynamicznym w celu zapewnienia najlepszej możliwej aerodynamiki.

F.I.C. Fulcrum Identification Card - 100% Handmade Quality
Fulcrum, od początku swojego istnienia wyróżnia się podejściem, które trwa do dziś: Planowanie, rozwój prototypów i industrializacja wszystkich kół z czerwoną literą "F".
Każdy pojedynczy element koła, wybrane materiały i zastosowane technologie są namacalnym wynikiem wysiłków, które firma Fulcrum podejmuje każdego dnia, aby zaoferować Ci najwyższe osiągi i niezawodność.

Technika szerokich obręczy
Dział badawczo-rozwojowy Fulcrum, podążając za życzeniami zespołów wyścigowych, pracował nad stworzeniem obręczy o większej szerokości w stosunku do przeszłości, zaczynając od około 4 mm więcej niż poprzednie.
Ten wybór techniczny umożliwia zaoferowanie idealnej podstawy dla opon 25/28 mm, które są obecnie preferowanymi rozmiarami. W ten sposób zagwarantowana jest stabilność, optymalne prowadzenie i wysoki komfort.

Puchar i stożek
Łożysko ślizgowe i stożkowe różni się od klasycznych łożysk z wkładem tym, że pracuje idealnie wyrównane z odpowiednimi siłami, ciężarami i parciami pochodzącymi z ramy, ponieważ kulki poruszają się w rowku ustawionym w bezpośredniej opozycji do tych sił.

Piasty karbonowe
Zgodnie z założeniem oszczędzania każdego grama i wyboru najbardziej zaawansowanych technologicznie rozwiązań, dział R&D opracował piastę wykonaną z karbonu bez łączeń.
Wybrane włókno jest skręcone pod kątem 90 stopni, aby jak najlepiej skompensować odpowiednie siły skrętne podczas pedałowania.

Pokaż wszystkie modele z tej serii Fulcrum Racing

W skrócie

Standardowa oś
Standardowa oś
Oś przelotowa
Materiał
Materiał
Aluminium
Rozmiar (w calach)
Rozmiar (w calach)
28 cale/-i
Skonstruowane do rodzaj hamulców
Skonstruowane do rodzaj hamulców
hamulec tarczowy Center Lock
Skonstruowane do rodzaj hamulców
Skonstruowane do rodzaj hamulców
hamulec tarczowy Center Lock

Sprzęt

Przeznaczenie
Szosa, Gravel, Aero, Endurance
Główne informacje
Wykonanie:
zestaw
Układ osi:
Tylne koło 12x142, Przednie koło 12x100 mm
Standardowa oś:
Oś przelotowa
Obręcze
Materiał:
Aluminium
Model:
pusta komora
Wysokość profilu:
średnia (30 - 50 mm)
Wysokość:
30mm
Rodzaj opon:
opona / Clincher
System hamulcowy:
Hamulce tarczowe
Bezdętkowe:
tak
Szerokość:
23,80 mm
Szerokość wewnątrz:
19,00 mm
Rozmiar (w calach):
28 cale/-i
ETRTO (szerokość x średnica):
622-19
Piasta przednia
Szerokość instalacji (mm):
100 mm
Średnica osi przód (mm):
12 mm
Ilość szprych:
21
Materiał:
Karbonowy korpus piasty, nadwymiarowe aluminiowe boki
Właściwości:
do osi przelotowej, z łożyskiem kulkowym
Piasta tylna
Materiał:
Aluminiowy korpus piasty, Ponadwymiarowe boki aluminiowe
Szerokość instalacji:
142 mm
Średnica osi:
12 mm
Rodzaj kół zębatych:
SRAM XDR 12s Road
Ilość szprych:
21
Właściwości:
do osi przelotowej, z łożyskiem kulkowym
Szprychy
Materiał:
Aluminium
Model:
Dwa do jednego (VR: 14 lewych - 7 prawych; HR: 7 Lewa - 14 Prawa)
Sznurowanie:
Aero, Proste pociągnięcie
Koło przednie
Skonstruowane do rodzaj hamulców:
hamulec tarczowy Center Lock
Koło tylne
Skonstruowane do rodzaj hamulców:
hamulec tarczowy Center Lock
Zestaw kół
Ciężar całkowity:
1 590,00 g
Max. obciążenie:
109,00 kg
Zakres dostawy
Zakres dostawy:
wraz z HH15 i adapterem QR
Rok modelowy
2023
Numer artykułu
1441542
Numer artykułu producenta
R0-20DFR22AX
EAN
8057017987307

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu