Opis
Fulcrum Wind 40C C17 Zestaw kół szosowych 28" HG 8-11-rz. Clincher, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
W przypadku modelu Wind 40 "wszechstronność" jest słowem kluczowym, ale nie kosztem wydajności: Ten zestaw kołowy jest przeznaczony do codziennej jazdy po wszystkich drogach, na przykład do treningu lub wyścigu wytrzymałościowego ze stałą grupą.
Profil 40 mm, wykonany w całości z jednokierunkowych włókien węglowych, pokazuje swoje mocne strony: Aerodynamika i stabilność na długich, płaskich etapach, lekkość i zwinność podczas zmiany tempa pod górę, bezpieczeństwo i zwinność na wymagających technicznie zjazdach.
Natychmiast zauważysz zrównoważoną i harmonijną interakcję między rowerem szosowym a Wind 40: po prostu zamontuj je i odkryj nowy poziom wydajności. W tym celu dział badawczo-rozwojowy Fulcrum połączył kilka najbardziej sprawdzonych technologii: Obręcz, wykonana z jednokierunkowych włókien węglowych, jest typu Mo-Mag i dlatego nie ma otworów na nyple, co jest korzystne dla sztywności i niezawodności.
Laserowo obrabiane boki hamulców AC3 zapewniają skuteczność hamowania jak nigdy dotąd: Obróbka laserowa eliminuje pozostałości żywicy na powierzchni styku z klockami hamulcowymi z niespotykaną precyzją, aby poprawić wydajność w każdych warunkach, nawet o 30% w przypadku intensywnego użytkowania w deszczu.
Aby przenieść pełną moc podczas przyspieszania, po stronie kasety zainstalowano ponadwymiarowy kołnierz ze szprychami aero rozmieszczonymi zgodnie ze schematem dwa do jednego. Wiatr 40: Technologia, wydajność, treść, ale ostatecznie całkowicie zmieni charakter roweru szosowego.
RDB Rim Dynamic Balance
Koncepcja jest prosta i pomysłowa: zrównoważyć masę złącza obręczy masą o tej samej wartości umieszczoną dokładnie naprzeciwko.
Współczynnik szprych 2:1 dwa do jednego
W momencie, gdy rowerzysta pedałuje z pełną mocą, obrót zestawu zębatek powoduje, że szprychy na wolnym kole ustępują, a następnie następuje utrata naprężenia w obręczy. Powoduje to nadmierne zginanie całości, co nieuchronnie oznacza utratę energii. Fulcrum rozwiązał ten klasyczny problem w kolarstwie dzięki swojemu patentowi 2:1 Two-to-One Spoke Ratio, czyli podwojeniu liczby szprych w krytycznych obszarach.
System zapobiegający rotacji
Ten nowy system przenosi koncepcję systemu pamięci masowej na nowy poziom wydajności.
Inżynierowie Fulcrum przeprojektowali szprychy i obudowy piast, aby stworzyć mocną i solidną całość. W ten sposób szprychy mają następujące zastosowanie:
a) nigdy nie tracą początkowego naprężenia, dzięki czemu koło doskonale reaguje i jest wycentrowane; oraz
b) aby pozostały w pozycji opracowanej w tunelu aerodynamicznym w celu zapewnienia najlepszej możliwej aerodynamiki.