Nie możesz zobaczyć bezpiecznego okna PayPal w Twojej przeglądarce?

Kliknij tutaj
Możesz otworzyć je ponownie i zakończyć swoje zamówienie.

Prosimy o chwilę cierpliwości. Twoje zamówienie jest przetwarzane.

Posezonowa wyprzedaż - Ponad 1000 rowerów | Nawet 40% rabatu!
HAIBIKE

HAIBIKE XDURO Dwnhll 9.0, titan/blue/black matte

ID: 706469
22.259 zł
18.929 zł
- 14%
Zawiera podatek VAT, darmowa wysyłka
Obliczanie wielkości
Proszę wybrać wielkość ramy

Posiadasz już w koszyku inny rozmiar tego produktu. Skorzystaj z tabeli rozmiarów, aby wybrać prawidłowy.

Przenieś do Ulubionych
  • 40.000 Produktów 400 Marek
  • 100 dni na zwrot towaru
  • Darmowa wysyłka od 399 zł,-6
Szczegóły produktu

XDURO Dwnhll 9.0 Zee czuje się jak ryba w wodzie podczas zjazdów z góry z ogromną prędkością. Im częściej, tym lepiej. XDURO Dwnhll 9.0 wyposażono w silnik Yamaha, który pozwala na wjechanie z powrotem pod górę. Silnik stanowi solidne wsparcie podczas jazdy w górę.

Ten downhillowy rower elektryczny wyposażono w napęd Yamaha PW-X. Wspiera on kolarza swoją mocą rzędu 250 watów pozwalając rozwinąć prędkość do 25 km/h, a jego maksymalny moment obrotowy wynosi 80 Nm. Z poziomu zamontowanego na kierownicy i prostego w obsłudze wyświetlacza LCD X można wybierać spośród 5 różnych trybów wspomagania, wyświetlacz wskazuje ponadto poziom naładowania akumulatora, prędkości, dystans i wiele więcej. Silnik zasilany jest prądem z zamontowanego w rurze głównej mocnego akumulatora o pojemności 500 Wh.

O tym, że XDURO Dwnhll 9.0 Zee marki Haibike to czystej rasy rower downhillowy przekonujemy się po rzucie okiem na widelec z układem podwójnego odbicia RockShox BoXXer RC o skoku rzędu 200 mm. Z tyłu znajduje się z kolei damper RockShox Super Deluxe RCT o takim samym skoku, czyli 200 mm, który pozwala dosłownie połknąć każdą nierówność na drodze. Jednostkę napędową wspiera dodatkowo przerzutka Shimano 1x10 ZEE. W kwestii hamulców inżynierowie Haibike zdecydowali się na hamulce Magura MT5, które zapewniają niezawodne hamowanie nawet podczas długich zjazdów i ogromnych prędkości.

Technologie:

Haibike GravitCasting Interface
Technologia odlewania interfejsu napędu stosowana przy produkcji motocykli umożliwia stworzenie ekstremalnie stabilnego rdzenia ramy. Ten komponent łączy wiele funkcji o kluczowym znaczeniu, takie jak zawieszenie napędu, zamocowanie amortyzatorów i damperów oraz połączone kształtowo akumulator i rura dolna. Im stabilniejszy interfejs, tym stabilniejsza jest cała rama.

Haibike SkidPlate
Do codzienności elektrycznych rowerów górskich należą różnego rodzaju odpryski lub uderzenia kamieni, które mogą uszkodzić nisko zawieszony napęd. Dlatego Haibike, jako pierwszy producent na świecie, wprowadził SkidPlate już w roku 2012. Jest to element zabezpieczający wykonany ze specjalnego, odpornego na uderzenia tworzywa sztucznego, który efektywnie chroni napęd, i który można w razie awarii łatwo i tanio wymienić.

Wyświetlacz Yamaha LCD-X
Kompaktowy wyświetlacz Yamaha LCD-X oferuje szeroki zakres informacji i funkcji pomimo niewielkiego rozmiaru. Obejmuje to wybór i wyświetlenie różnych poziomów wsparcia. Wyświetlacz informuje o obciążeniu akumulatorowym, prędkości jazdy, średniej i maksymalnej oraz dziennych i całkowitych kilometrach. Można również wyświetlić czas, jak również aktualną kadencję. Wszystkimi funkcjami można wygodnie sterować zdalnie. Wspomaganie możesz aktywować do 6 km/h. Interfejs Bluetooth zapewnia łączność cyfrową. Praktyczna funkcja: wyświetlacz wskazuje w różnych kolorach aktualnie wybrany poziom wspomagania!

Dodatkowe informacje

  • extra power for the uphill with the Yamaha PW-X motor
  • RockShox double bridge fork swallows even the hardest blows
  • high-quality frame made of 6061 aluminium
  • dostarczony z pedałami
Cechy specjalne

Zasięg

Ile kilometrów mogę przejechać na akumulatorze?
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.
Wyposażenie
Rodzaj
Rower elektryczny 25km/h  
Przeznaczenie
rower górski elektryczny z pełnym zawieszeniem  
Rozmiar koła
27,5  (cale)
Łączna liczba biegów
10  
Waga (szacunkowa)
24.7  kg
Waga całkowita
120  kg (ok.)
Zakres dostawy
włączając pedały: tak  
Rama
Marka amortyzatora tylnego: Rock Shox
Model: rama MTB Full
Rodzaj materiału: aluminium
Inne cechy: Gravity Casting Interface, oś przelotowa M12 (1.75) x 148 mm, Hamulec tarczowy Post Mount
Marka amortyzatora: Super Deluxe RCT
Rodzaj amortyzatora: pneumatyczny
Skok zawieszenia (mm): 200 mm
Silnik
Marka: Yamaha
Model: PW-X System
Rodzaj: centralny, w suporcie
Wydajność: 250 W
Akumulator
Model: Yamaha
Rodzaj: litowo-jonowy
Zawartość energii: 500 Wh
Montaż akumulatora: akumulator na ramie
Display
Yamaha LCD - X 1.8" LCD, 13 funkcji  
Ładowarka
Rodzaj: Yamaha Quick Charger 4A  
Zasięg
Zasięg (km): 50 -120 km
Widelec
Model: Amortyzowany widelec
Marka: RockShox
Rodzaj: BoXXer RC, steel spring, aluminium shaft 1 1/8", thru axle
Amortyzator
Skok zawieszenia (mm): 200 mm
Przerzutki
Typ napędu: Przerzutka
Ilość biegów: 10
Marka: Shimano
Manetka
model: Shimano Zee M640  
Korba rowerowa
model: FSA aluminium
Zębatka 1: 38 (liczba zębów)
Łańcuch
model: KMC X10e  
Koła zębate
Liczba przełożeń Zębatka (zęby): 11-36 (liczba zębów)
model: Shimano HG50
Hamulec przedni
Marka: Magura
Rodzaj: MT5
Rodzaj hamulca: Hydrauliczny hamulec tarczowy
Średnica tarczy: 203 mm
Hamulec tylny
Marka: Magura
Rodzaj: MT5
Rodzaj hamulca: Hydrauliczny hamulec tarczowy
Średnica tarczy: 203 mm
Klamka hamulcowa
model: Magura  
Kierownica
Model: Riser
model: Haibike Components TheBar +++ Gravity, 780 mm
Chwyty
Uchwyty Haibike MTB  
Wspornik
model: Haibike  
Łożyska sterowe
A-Head Tapered Cartridge, Aluminium  
Siodełko
Selle Royal Verve  
Sztyca
Model: opatentowana sztyca
Średnica: 31.6 mm
Rodzaj: Kind Shock LEV-DX, Teleskop
Materiał: aluminium
Piasta przednia
model: Haibike  
Piasta tylna
model: Haibike  
Obręcze
model: AlexRims
Materiał: Aluminium
Model: komorowa
Szprychy
DT Swiss Comp, czarne  
Opona przednia
model: Maxxis  
Opona tylna
model: Maxxis  
Pedały
pedał platformowy MTB Aluminium  
Pozostałe
Rear derailleur & shifter: Shimano ZEE  
Płeć
Unisex
Rok produkcji
2018
Numer produktu
706469
Opinie klientów
4.5
2 Opinie klientów
5 gwiazdek
1
4 gwiazdek
1
3 gwiazdek
0
2 gwiazdek
0
1 gwiazdka
0
24.07.2019
Olek

Zajebisty fajnycom zarobisty

01.03.2019
Bieber
HAIBIKE XDURO Dwnhll 9.0
HAIBIKE XDURO Dwnhll 9.0
Automatycznie przetłumaczone z języka francuskiego Oryginał

Witam, główny cylinder tylnego hamulca zepsuł się przy pierwszym wyjściu i bez upadku dźwignia się ruszyła! uważamy, że miał wadę. musieliśmy również odpowietrzyć dwa układy hamulcowe, ponieważ zawierały zbyt dużo powietrza i nie hamowały w ogóle, dźwignie poszły do uchwytów! tylny amortyzator był niedostatecznie napompowany (120PSI), a amortyzator i widły bardzo słabo wyregulowane. Chciałem w każdym razie napisać do ciebie maila, aby uzyskać zwrot tych kosztów, które kosztują mnie ok. 150.- frs + 03h00 z pracy. inaczej rower jest w porządku. Z góry dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam Francis Bieber

Bonjour, le maître-cylindre du frein arrière à cassé à la première sortie et sans chute, le levier est parti vers l'avant !? nous pensons qu'il avait un défaut. nous avons également du purger les deux circuit de frein car il contenait beaucoup trop d'air et cela ne freinait pas du tout, les leviers allaient jusqu'aux poignées !? l'amortisseur arrière était sous-gonflé (120PSI) et l’amortisseur et la fourche très mal réglés. je voulais de toute façons vous écrire un mails pour obtenir un remboursement de ces frais qui m’ont coûtés env. 150.- frs + 03h00 de travail. sinon le vélo va bien. Merci d'avance pour votre réponse Meilleures salutations Francis Bieber


Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z naszymi ekspertami: Pon. - Pt.: 10 - 17
22 481 05 01
Newsletter
Zapisz się w celu otrzymania 50 zł zniżki na zakupy,
kodów rabatowych i spersonalizowanych zniżek.4

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Everyday we get more people on bikes