Opis
HJC Atara Road Kask, niebieski (matt gloss navy black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
W modelu ATARA wykorzystano wszystkie rozwiązania techniczne stosowane w wysokiej klasy modelach HJC, takich jak IBEX 2.0 i Furion 2.0. Aerodynamiczny i wygodny kask ATARA jest doskonałym wprowadzeniem do świata HJC - to codzienny kask o doskonałym dopasowaniu. Jest lekki, łatwo go dopasować do rozmiaru głowy i nie ma kompromisów w kwestii bezpieczeństwa.
Podobnie jak we wszystkich innych kaskach HJC, wewnętrzną wyściółkę można wyjąć i wyprać, aby utrzymać wszystko w czystości, a głowę w chłodzie. Kask jest również wyposażony w inne klasyczne funkcje, takie jak. B. regulowany uchwyt potyliczny, uchwyt na gogle, przegródki na paski i antybakteryjne wkładki X-Static.
Testowane w tunelu aerodynamicznym
Kaski HJC są testowane zarówno w laboratorium, jak i w terenie, aby spełnić najwyższe standardy jakości. HJC jest jednym z niewielu producentów kasków, którzy posiadają własne, najnowocześniejsze laboratorium tunelu aerodynamicznego do testowania aerodynamiki, wentylacji, rozwoju hałasu i wielu innych aspektów. Laboratorium testowe HJC w tunelu aerodynamicznym mierzy siły powietrza w różnych warunkach jazdy, aby poprawić wydajność kasku.
Konstrukcja aerodynamiczna
Doświadczenie w tworzeniu kasków wyścigowych MotoGP sprawiło, że projektanci i inżynierowie HJC stali się ekspertami w dziedzinie aerodynamiki i wentylacji kasków. Kaski aerodynamiczne są, jak sama nazwa wskazuje, bardziej aerodynamiczne niż tradycyjne kaski drogowe, ale mają gorszą wentylację. W przypadku kasków HJC ten kompromis jest znacznie mniejszy. HJC oferuje prawdopodobnie najlepszy wentylowany kask semi-aero na rynku.... Oszczędzaj waty dzięki kaskom HJC!
Dynamika wentylacji
Aby uzyskać maksymalną wentylację, w aerodynamicznie ulepszonych modelach HJC zastosowano techniczną adaptację zasady Bernoulliego. W ruchu prędkość przepływu na powierzchni zasadniczo wzrasta w miarę przesuwania się w kierunku tylnej części kasku. Różnica ciśnień powoduje, że chłodne powietrze z przedniego wlotu jest wypuszczane przez tylny otwór wentylacyjny w celu odprowadzenia ciepła z wnętrza kasku. Zapewnia to rowerzyście optymalną wentylację i doskonały przepływ powietrza podczas jazdy.
Konstrukcja in-mold
In-Mold to metoda łączenia styropianu z zewnętrzną skorupą poliwęglanową w celu zwiększenia wytrzymałości strukturalnej. Poprawia to ochronę rowerzysty dzięki kompaktowemu wzmocnieniu i nadaje produktowi doskonałe wykończenie.
Zaawansowany system kanałów powietrznych
Pewna ilość powietrza przepływa przez przedni otwór wlotu powietrza, następnie krąży wewnątrz kasku i w końcu wydostaje się przez otwór wylotowy. Wewnętrzny przepływ powietrza jest następnie zwiększany w celu schłodzenia głowicy i odprowadzenia ciepła.
Lekki jak piórko
Kaski rowerowe HJC są projektowane i konstruowane z zachowaniem precyzyjnych środków w celu uzyskania możliwie najniższej wagi. Gęstość, rozmieszczenie, kształty i materiały odgrywają rolę w optymalizacji masy.