Bikester - sklep rowerowy online
Twój nowy rower czeka na Ciebie

CB3 Angle Hamulec szczękowy Szosowe, Przednie + Tylne

ID: 355457

1.719,00 zł
1.710,00 zł
Z VAT, darmowa wysyłka
Dostępna 1 sztuka.
Artykuł został dodany do koszyka

Twój produkt nie jest obecnie dostępny w żądanej ilości, sprawdź swój koszyk.

zapytaj o produkt

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
Przesyłka standardowa w ciągu 4-6 dni roboczych

Opis

KCNC CB3 Angle Hamulec szczękowy Szosowe, Przednie + Tylne

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Kątownik KCNC CB3 jest następcą sprawdzonego hamulca do rowerów wyścigowych C7 Dual Pivot. Dzięki nowej konstrukcji ramion dźwigni, oferuje do 10% większą siłę hamowania niż C7. Jednocześnie lekkie hamulce oferują wyjątkowo dobre odprowadzanie ciepła dzięki innowacyjnej, frezowanej konstrukcji. Korpus hamulca, wykonany z aluminium 7075, jest mocowany za pomocą szczególnie lekkiej tytanowej śruby. Wysoką jakość osiągów uzupełniają oryginalne klocki SwissStop Flash Pro II, które gwarantują najlepszą skuteczność hamowania nawet w mokrych warunkach.

Sprzęt

Przeznaczenie
Szosa, Cyclocross, Gravel, Aero, Endurance
Główne informacje
Wykonanie:
zestaw
Rodzaj hamulców:
hamulec zaciągowy boczny
Technologia hamulca:
mechaniczna
Do felg:
Aluminium
Szczęki hamulcowe
Śruby mocujące:
Standard (przód)
Śruby mocujące:
Standard (tył)
Przewód hamulcowy:
Tailowane
Hamulce
Kompatybilne okładziny hamulcowe:
SwissStop Flash Pro II
Materiał
Materiał:
aluminium 7075 z osią tytanową
Inne
Waga:
175 g
Zakres dostawy
Zakres dostawy:
Hamulce przód + tył
Rok modelowy
2022
Numer artykułu
355457

Opinia klienta

3.0
1 Ocena (oceny)
1 Gwiazdka
0
2 Gwiazdki
0
3 Gwiazdki
1
4 Gwiazdki
0
5 Gwiazdki
0
Wyczyść wszystkie filtry
KCNC CB3 Angle Hamulec szczękowy Szosowe, Przednie + Tylne
Benno Sattler
Ok dla pieniędzy i łatwe, ale uwaga!
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Miałem dwa zestawy tego hamulca, obie wróciły. Pierwszy minus: Śruba mocująca linki wewnętrznej powinna być dokręcona zgodnie z instrukcją przy 8 Nm. Ostatni na 4,5 Nm, jednak to się łamie (3 mm wkrętak!) Od. Ale zdajesz sobie z tego sprawę, gdy chcesz ponownie wyregulować lub wymienić linkę hamulcową. Z 1,5 Nm utrzymywał się ze mną - a także dobrze hamował. Drugi minus: Hamulec nie jest bardzo odporny na skręcanie i dlatego siła hamowania jest raczej skromna. TRP 920 SL osiągnął już inny wniosek. Trzeci minus: Nawet przy umiarkowanej jeździe w płaskim kraju przy masie systemu 85 kg (kierowca, w tym rower, ubranie i woda), byli po około 200 km, pierwsze nagie miejsca na udach hamulca, aby zobaczyć. Ze względu na skręcanie podczas hamowania ocierają się o siebie i uwalniają anodyzację. Plus: Egzotyczne, łatwe. Nic dla mnie.
04.12.2018