Opis
KED Mitro UE-1 Kask, biały (light grey orange matt)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
KED MITRO UE-1 o minimalistycznym designie jest kaskiem przeznaczonym do miejskiej mobilności na dwóch kółkach - szczególnie do e-mobilności. Ponieważ MITRO UE-1 jest jednym z pierwszych kasków, który dzięki wyższej funkcji ochronnej uzyskał certyfikat NTA 8776 dla rowerów typu S-pedelecs i e-bikes. Dodatkowo, system ochrony mózgu Mips zapewnia jeszcze większe bezpieczeństwo. To, co docenisz jako osoba dojeżdżająca do pracy, oprócz bezpieczeństwa, to dopasowanie i komfort na najwyższym poziomie. Efektywny system wewnętrznych kanałów powietrznych gwarantuje przyjemnie zrównoważoną wentylację całego obszaru głowy. Dzięki nowoczesnemu systemowi zamykania BOA Fit, kask dopasowuje się wygodnie i bezpiecznie za jednym skręceniem. Zintegrowany, zasilany bateryjnie moduł LED jest nie tylko elementem wyróżniającym się pod względem wzornictwa, ale także inspiruje widocznością w zakresie 180° i możliwością ładowania przez USB bez użycia baterii. Po kliknięciu magnetycznego zapięcia paska FIDLOCK, można ruszać w miasto.
System Boa
System Boa został bezproblemowo zintegrowany z 360° pierścieniem na głowę dla maksymalnego komfortu. Dzięki genialnie prostej obsłudze jedną ręką, precyzyjną regulację można przeprowadzić również podczas jazdy. System Boa gwarantuje pewne i doskonałe dopasowanie w każdej sytuacji.
Fidlock
Technologia Fidlock sprawia, że zapinanie klamry uprzęży jest jeszcze łatwiejsze. Dzięki połączeniu siły magnetycznej i mechanicznego zatrzasku, klamra Fidlock zamyka się praktycznie automatycznie i może być obsługiwana jedną ręką. Wyklucza się niezamierzone szczypanie skóry. Jednocześnie zamknięcia są wysoce niezawodne, wytrzymałe i bezpieczne.
MIPS - SYSTEM OCHRONY MÓZGU (BPS)
Wewnętrzna skorupa EPS w kaskach KED zapewnia maksymalną absorpcję uderzeń w razie upadku. System MIPS oferuje dodatkowe zabezpieczenie poprzez redukcję sił rotacyjnych działających na mózg. Skorupa o niskim współczynniku tarcia systemu MIPS pozwala na 10-15 mm poślizgu we wszystkich kierunkach przy ukośnym kącie uderzenia.