Opis
Kona Dew Deluxe, biały (white)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Dew Deluxe to wół roboczy wybierany przez osoby dojeżdżające do pracy z całego świata, niezależnie od tego, czy podróżują do pracy, czy do sklepów. Niezawodny, łatwy w prowadzeniu rower zapewnia bezpieczną i wydajną jazdę za każdym razem. Dzięki wyprostowanej i wygodnej geometrii, niezawodnemu 11-Gang-Antrieb napędowi, hydraulicznym hamulcom tarczowym, szybko toczącym się, odpornym na przebicie oponom 650x47c-Reifen i błotnikom z chlapaczami, Dew Deluxe błyskawicznie dotrze do celu.
Aluminium KONA 6061
Stopy aluminium Kona 7005 i 6061 są stosowane w całej flocie rowerów górskich i asfaltowych. Zarówno Kona 7005, jak i 6061 to wytrzymałe, trwałe i lekkie stopy, które oferują fantastyczną, niezawodną wydajność, która przetrwa tysiące jazd. Duża część rur 7005/ 6061-Rohre jest cieniowana i/lub formowana, co oznacza, że grubość ścianek rur można zwiększać lub zmniejszać i kształtować, co pozwala firmie Kona na precyzyjne dostosowanie wytrzymałości i właściwości jezdnych konkretnej ramy w zależności od jej przeznaczenia.
Wewnętrzna stawka podatkowa
Panewki łożysk są faktycznie wciśnięte w ramę i można je łatwo zdemontować. Wewnętrzny zestaw słuchawkowy zmniejsza również wysokość stosu, dzięki czemu wysokość wspornika kierownicy i kierownicy jest bardziej regulowana, a rowerzysta uzyskuje najlepsze możliwe dopasowanie.
Koła 650b-Laufr
Koła i opony 650b-Laufr mają podobną średnicę całkowitą do konwencjonalnych opon szutrowych lub podmiejskich 700c-Schotter, ale mają mniejszą średnicę obręczy i szerszą, wyższą oponę. Dodatkowa objętość powietrza w tej nowej generacji opon miejskich i na nawierzchnie mieszane oznacza, że można je wygodnie prowadzić przy niższym ciśnieniu i nadal szybko toczyć się po różnych nawierzchniach. To najlepsze z obu światów.