Opis
Kona Dew-E DL, szary (gloss metallic mauv)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Osoby dojeżdżające do pracy prosiły o mocniejszą wersję Dew-E, a odpowiedzią firmy Kona jest kreatywnie nazwany Dew-E DL. Aluminiowa rama jest wyposażona w widelec Kona Full Carbon Flat Mount Disc, a 10-biegowa przekładnia Shimano Deore doskonale harmonizuje z silnikiem E6100. Zasilany baterią o pojemności 504 Wh, Twój długi dojazd do pracy może być teraz znacznie mniej męczący. Wytrzymałe aluminiowe błotniki i światła zapewnią Ci suchość i dobrą widoczność podczas jazdy. Mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano z 160-mm-milimetrowymi tarczami zatrzymują się błyskawicznie nawet na mokrej nawierzchni, a odporne na przebicie opony WTB Horizon TCS xc zapewniają płynny postęp niezależnie od tego, czy jedziesz po asfalcie, czy po polnej drodze.
Wskaźnik kontroli wewnętrznej
Panewki łożysk są w rzeczywistości wciśnięte w ramę i można je łatwo zdemontować. Wewnętrzny zestaw słuchawkowy zmniejsza również wysokość stosu, dzięki czemu wysokość wspornika i kierownicy jest bardziej regulowana, a rowerzysta ma możliwość najlepszego dopasowania.
Stożkowa główka ramy
Większy obwód w dolnej części główki ramy lepiej rozkłada siły uderzenia, wydłuża żywotność samego zestawu i eliminuje drżenie hamulców, zapewniając pewną reakcję na ruchy kierownicy. Wrodzona siła trójkątnej konstrukcji oznacza również mocniejszą pozycję kierownicy i lepszą równowagę, co daje rowerzyście większą kontrolę nad nierównościami terenu. Rura główki ramy o przekroju stożkowym typu zero stack" przenosi moc tam, gdzie jest ona potrzebna - do dolnej części główki ramy - i maksymalizuje trwałość łożysk tam, gdzie jest ona potrzebna.
Obręcze kompatybilne z systemem bezdętkowym
Obręcze bezdętkowe pozwalają na stosowanie opon o większej odporności na przebicie, możliwość stosowania niższego ciśnienia w oponach, co zapewnia lepszą przyczepność na szlaku, niższe opory toczenia i mniejszą wagę w porównaniu z tradycyjnymi systemami dętek i opon.
Koła 650b
Koła i opony 650b mają podobną średnicę całkowitą do konwencjonalnego roweru szutrowego lub miejskiego 700c, ale mają mniejszą średnicę obręczy i szerszą, wyższą oponę. Dodatkowa objętość powietrza w tej nowej generacji opon miejskich i do nawierzchni mieszanych oznacza, że można je wygodnie prowadzić przy niższym ciśnieniu, a mimo to szybko toczyć się po różnych nawierzchniach. Jest to najlepsze z obu światów.
Szczegóły
- Pedały w zestawie: nie
Cechy szczególne
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.