Opis
Kona Libre, zielony (green)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Masy rzuciły się na Libre. Jest znany ze swojej zdolności do miażdżenia dużych przejazdów, przewożenia ton sprzętu, wykonywania zapierających dech w piersiach poślizgów i może, ale nie musi, być testowany przez robienie kółek jedną ręką, trzymając piwo w drugiej. Kto wie. Wyposażony w widelec Carbon Verso z wszechstronnymi opcjami nośnymi, Libre to niedroga wersja wytrzymałego roweru szutrowego.
Aluminium Kona 6061
Stopy aluminium Kona 7005 i są używane w całej flocie rowerów górskich i asfaltowych. Zarówno Kona 7005, jak i 6061 to wytrzymałe, trwałe i lekkie stopy, które oferują fantastyczną, niezawodną wydajność, która przetrwa tysiące jazd. Duża część rur 7005/ 6061-Rohre jest cieniowana i/lub formowana, co oznacza, że grubość ścianek rur można zwiększać lub zmniejszać i kształtować, co pozwala firmie Kona na precyzyjne dostosowanie wytrzymałości i właściwości jezdnych konkretnej ramy w zależności od jej przeznaczenia.
Wewnętrzna stawka podatkowa
Panewki łożysk są faktycznie wciśnięte w ramę i można je łatwo zdemontować. Wewnętrzny zestaw słuchawkowy zmniejsza również wysokość stosu, dzięki czemu wysokość wspornika kierownicy i kierownicy jest bardziej regulowana, a rowerzysta uzyskuje najlepsze możliwe dopasowanie.
Zwężana rura czołowa
Większy obwód w dolnej części rury czołowej lepiej rozkłada siły uderzenia, wydłuża żywotność samego zestawu słuchawkowego i eliminuje drgania hamulców, jednocześnie zapewniając bezpieczne zachowanie podczas kierowania. Nieodłączna wytrzymałość trójkątnej konstrukcji oznacza również mocniejszą pozycję kierownicy i lepszą równowagę, dając rowerzyście większą kontrolę w trudnym terenie. Rura czołowa zero-stack o stożkowym przekroju umieszcza moc tam, gdzie jest potrzebna - w dolnej części główki ramy - i maksymalizuje trwałość łożysk tam, gdzie są potrzebne.
Obręcze kompatybilne z systemem bezdętkowym
Obręcze bezdętkowe umożliwiają stosowanie opon o wyższej odporności na przebicie, niższym ciśnieniu w oponach, co zapewnia lepszą przyczepność opon na szlaku, niższe opory toczenia i oszczędność masy w porównaniu z konwencjonalnymi systemami dętek i opon.
Oś 12x148 mm
Standardy tylnej osi 12x142 mm, 12x148 i 12x157 oferują rowerzystom Kona dwie główne zalety: Średnica 12 mm tylnej osi zapewnia sztywny interfejs między tylną piastą a ramą, podczas gdy zewnętrzna średnica piasty 142/148/157 mm umożliwia szybkie i prawidłowe umieszczenie koła w ramie przed włożeniem tylnej osi. W 2017 roku w ofercie pojawi się model 12x148 Boost Standard. Rozstaw Boost zapewnia większy prześwit na jarzmie tylnego trójkąta, a tylne koło jest sztywniejsze i bardziej wytrzymałe w porównaniu z osią przelotową 12x142-Steckachse.
Szczegóły
- Pedały w zestawie: Nie