Opis
Kreidler Vitality Eco 10 Cross Wave, niebieski (dark blue glossy)
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Wysokiej jakości e-bike dla sportu i rekreacji
Topowy design i solidna funkcjonalność: Vitality Eco 10 Cross jest dostępny tylko z wygodną ramą typu wave i jest idealnym wyborem do codziennego ciągłego użytkowania lub obszernych wycieczek terenowych. Nowy silnik średniotonowy Bosch Performance Line CX (4. generacji) gwarantuje dynamicznie potężne wsparcie - nawet gdy bagaż zakupowy lub wycieczkowy jest nieco cięższy.
Sportowa zmiana biegów jest możliwa dzięki 12-biegowej przerzutce Shimano Deore XT, która działa precyzyjnie nawet pod obciążeniem. Rozszerzony zakres użytkowania e-bike'a crossowego wymaga również szczególnego skupienia się na tematach bezpieczeństwa i kontroli. Tutaj Vitality Eco 10 Cross punktuje dzięki wysokiej jakości widelcowi amortyzowanemu Suntour XCM34, reflektorom Busch &Müller, hamulcom tarczowym Shimano czy "nie do zdarcia" oponom Schwalbe Super Marathon Plus z oferty SUV.
Wyposażenie gotowego na przygody SUV-a/trekkingowego e-bike'a dopełnia regulowany pod kątem wspornik kierownicy oraz praktyczne przednie i tylne bagażniki.
Cechy szczególne
Napęd Bosch Performance Line CX
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.