Opis
Kreidler Vitality Eco 3 Sport Diament, niebieski (grey blue matt)
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Bezkompromisowa jakość e-bike'ów
Jako sportowy e-bike trekkingowy Vitality Eco 3 Sport oferuje najwyższą jakość i dodatkowe bezpieczeństwo. Lekki silnik środkowy Bosch Performance Line zapewnia pożądane wsparcie w połączeniu z półzintegrowanym akumulatorem 500 Wh. Wypróbowany i niezawodny 10-biegowy system przekładni Shimano Deore umożliwia sportową jazdę na asfalcie i w lekkim terenie.
Aluminiowa rama imponuje doskonałą równowagą sztywności i zwinności, nawet przy dużych prędkościach. Dzięki regulowanemu pod kątem wspornikowi kierownicy, siodłu od Selle Royal i chwytom Herrmans z zaciskiem śrubowym możesz wygodnie przemierzać także teren.
Pozostałe elementy wyposażenia trekkingowego e-bike'a zapewniają dodatkowe bezpieczeństwo: Podczas gdy mocne hamulce tarczowe Shimano zatrzymują Cię z dokładnością do punktu, opony Schwalbe Energizer Active Plus stworzone specjalnie dla e-rowerów oferują niskie opory toczenia i wyjątkowo dobrą przyczepność.
Cechy szczególne
Napęd Bosch Performance Line
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.