Opis
Kreidler Vitality Eco 7 Sport Trapez, niebieski (blue matt)
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Doświadczenie trekkingowe plus radość z jazdy na e-bike'u
Jazda poza asfaltem? Sportowe wycieczki w weekend? W takim razie Vitality Eco 7 Sport jest idealnym wyborem dla Twojej przygody. Trekkingowy e-bike, dostępny w trzech kształtach ramy, zachwyca nie tylko wysokiej jakości ogólnym wyposażeniem, ale także wyjątkową przyjemnością z jazdy.
Silnik średni Bosch Performance Line jest zasilany przez w pełni zintegrowany akumulator 500 Wh i zapewnia mnóstwo "elektrycznego wiatru w ogon". Minimalistyczny wyświetlacz Purion pokazuje ważne informacje na pierwszy rzut oka i jest szczególnie łatwy w obsłudze poprzez kliknięcie kciukiem.
Dzięki precyzyjnej zmianie przełożeń 10-biegowej przekładni Shimano Deore i mocnemu hamowaniu hamulcami tarczowymi Tektro, zachowujesz pełną kontrolę nad Vitality Eco 7 Sport. Komfort zapewnia widelec amortyzowany Suntour, siodło Selle Royal i chwyty Herrmans.
Cechy szczególne
Napęd Bosch Performance Line
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.