Opis
Lapierre eZesty AM 9.2, zielony (green)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Poczucie prawdziwego all-mountain z tą odrobiną dodatkowej mocy, która robi różnicę. Lapierre dąży do oferowania rowerów dostosowanych do potrzeb każdej osoby. Ambicją było zaoferowanie innego produktu dla "elektrycznych sceptyków" lub osób, które chcą się przesiąść na bardziej miękki silnik. Z tego powodu, najlepsze know-how zostało połączone w celu stworzenia nowej generacji eMtB AM. Płynny i pozbawiony szarpnięć silnik, który całkowicie zapomina się przy prędkości powyżej 25 km/h i oferuje możliwość swobodnego pedałowania bez oporu i hałasu. Obiecująca autonomia dla maksymalnej przyjemności. Precyzyjny rower w jeździe, który pozwala na prawidłowe i łatwe ustawienie się. e-Zesty jest z pewnością cięższy niż nieelektryczne MtB w tej samej kategorii, ale ten nadmiar wagi szybko odchodzi w zapomnienie, gdy przychodzi do jazdy na dedykowanych singlach.
Cechy szczególne
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.