Opis
Lupine SL AX Reflektor przedni bez baterii
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Nowy SL X to bezpieczeństwo, bezpieczeństwo w dzień i bezpieczeństwo w nocy. Ale jest to również niezwykle mocna lampa, idealna do szybkiej jazdy, a dzięki światłu wysokiemu o natężeniu do 2200 lumenów jest najjaśniejszą lampą obecnie dopuszczoną do stosowania w rowerach.
Najlepsze z dwóch światów
Po przełączeniu na światła drogowe, SL X otwiera korytarz światła dziennego daleko powyżej linii wyłączenia światła bez oślepień i zapala maksymalnie 9 samochodowych diod LED reflektora głównego. Unikatowe tutaj: Jednocześnie światło do jazdy dziennej jest włączane ze znacznie większą mocą. Jego 6 diod LED i pomysłowy system soczewek Fresnela zwiększają moc światła i tworzą dodatkowe oświetlenie zbliżeniowe, dzięki czemu można łatwo opanować szybkie zjazdy i techniczne przejścia korzeni.
Belka dolna i górna
Mała wiązka światła daje wolne od olśnień światło i widoczność w każdej sytuacji. Z dala od miasta, można przełączyć się na światła drogowe za naciśnięciem przycisku i wystrzelić rower nad wiejskie drogi i trudne szlaki.
światła do jazdy dziennej
Światło do jazdy dziennej SL X świeci szczególnie jasno i gwarantuje pełną uwagę wszystkich użytkowników drogi. SL X jest obecnie jedynym zatwierdzonym przez StVZO Łubinem z funkcją realnego światła do jazdy dziennej, przetestowanym zgodnie z normą ECE R87.
Wodoszczelność i odporność na uderzenia
Zwłaszcza w przypadku świateł montowanych na kierownicy możliwe jest, że rower ze światłem stoi w deszczu lub uderza w niego podczas upadku. Dlatego też SL X jest wodoodporny i odporny na uderzenia zgodnie z IP68.
Czujniki
Technologia czujnika stereofonicznego, którą można regulować etapami, skanuje w czasie rzeczywistym światło otoczenia i w odpowiednim czasie przełącza Twój SL X z trybu światła dziennego na tryb światła dolnego. W tym samym czasie system czujników zwalnia funkcję świateł drogowych.
Dla trochę większej mocy
SL X skanuje nie tylko Twoje światło otoczenia, ale także Twój ruch. Po 5 minutach bezczynności, SLX wyłącza pilota w celu oszczędzania energii i włącza go z powrotem natychmiast po poruszeniu się.
Pilot zdalnego sterowania
Kto nie zrobił tego: Jest noc, droga jest czysta, skręcasz na wysokie belki i nadepniesz na gaz. SL AX wnosi dokładnie to uczucie do Twojego roweru. Dzięki dwóm przyciskom na pilocie Bluetooth można w ułamku sekundy zanikać w górę i w dół lub przełączać się pomiędzy poziomami światła w dolnej wiązce.
Precyzyjnie frezowane
SL X jest nie tylko mniejsza od każdej porównywalnej lampy, ale wykorzystuje każdy milimetr wewnątrz obudowy. Obudowa SL X jest frezowana z jednego kawałka aluminium z minimalnymi tolerancjami.
Po prostu zamontowany
Wyfrezowany szybkozamykacz aluminiowy Cnc pozwala na bardzo łatwy montaż lampy na kierownicy.
Zbudowany, aby trwać
SL X nie jest produktem jednorazowego użytku: Jak to jest typowe dla Łubinu, w fazie rozwoju celowo unika się trwałych rozwiązań w zakresie klejenia. Nasze lampy są przeznaczone do łatwego demontażu, naprawy i ponownego montażu.
Szczegóły
- Poziomy światła: Funkcja 2,5 W światła dziennego, 8W low beam eco, 18W high beam eco, Mała belka o mocy 14W, 30W belka wysoka
- Materiał: Alumium 6061-T6; CnC frezowane
- Wymiar: 45 x 85 x 48mm
- Temperatura otoczenia: -30°C do +70°C
- Kelner: Bluetoooth 4.0, 2 przyciski