Opis
Magura MT5e Hamulec tarczowy HIGO przednie koło/tylne koło
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Czterotłoczkowy - moc hamowania teraz również do codziennego użytku na rowerze elektronicznym
Modernizacja numer 1 dla e-rowerów i szybkich S-pedeleców
W związku z tym MAGURA ukierunkowuje się na dynamicznie rozwijający się rynek rowerów elektronicznych i szybkich S-pedelec z wspomaganiem jazdy do 45 km/h z nowym MT5e.
Korzyści, które przekonały już wymagających rowerzystów górskich typu all mountain/enduro, nie mogą być również zaprzeczone w ruchu miejskim: Lekka obudowa dźwigni hamulca wykonana z ekskluzywnego materiału MAGURA Carbotecture oferuje wyjątkową ergonomię w połączeniu ze specjalną dźwignią hamulca pedałowego wykonaną z odlewu aluminiowego. Bardzo sztywny, czterotłoczkowy zacisk hamulcowy z bardzo łatwymi do wymiany tłokami hamulcowymi magnetiXchange zapewnia doskonałą siłę hamowania w każdej możliwej sytuacji podczas jazdy. A legendarna MAGURA Royal Blood jako płyn hamulcowy jest nie tylko bardziej przyjazna dla środowiska niż płyn hamulcowy DOT wielu konkurentów, ale także gwarantuje stałą, niską konserwację, a tym samym niskie koszty eksploatacji.
MAGURA opracowała nowe, przełomowe rozwiązanie dla MT5e: mechaniczny przełącznik, który znajduje się bezpośrednio w dźwigni hamulca. W ten sposób światło hamowania jest aktywowane jeszcze przed wystąpieniem efektu hamowania. Układy napędowe z trybem rekuperacji odnoszą z tego korzyści również wtedy, gdy wyłącznik napędu zostanie aktywowany jak najwcześniej. A w przypadku uszkodzeń spowodowanych upadkiem, wymiana jest znacznie tańsza.
W MT5e zastosowano również nowe tarcze hamulcowe Storm HC, które oferują jeszcze większą trwałość i wytrzymałość mechaniczną niż poprzednie wersje Storm. Nowa geometria pierścieni ciernych tarcz hamulcowych, które są dostępne w średnicach od 160 do 203 mm i nadal mają grubość 2 mm, zapewnia również optymalne zachowanie w zakresie zużycia i hałasu.
Szczegóły
- Przełącznik HIGO-closer, NC
- Jednostka sterująca długością kabla dla światła hamowania i silnika: 150 mm
- Możliwy obustronny montaż dźwigni
- regulowana szerokość dźwigni za pomocą narzędzia
- Kuty 4-tłoczkowy zacisk hamulcowy z banjo
- tłok hamulcowy magnetiXchange do łatwej wymiany klocków hamulcowych
- odpowiedni również dla S-pedelec