Opis
Maxxis Aspen Opona składana 29x2,10" DualC TR EXO
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Chcesz mieć uniwersalną oponę wyścigową, która bardzo dobrze się toczy, jest bardzo lekka, ale także zapewnia przyczepność w prawie wszystkich sytuacjach? Aspen jest odpowiedzią firmy Maxxis na ten profil wymagań. W środkowej części bieżnika wąskie, lekko skośne końcówki lameli na przemian z małymi, ściętymi końcówkami bloków. W ten sposób na nowo definiują one idealne połączenie wysokiej trakcji i łatwości toczenia. Widziane w kierunku jazdy, boczne galerie biegną w grupach dwuosobowych od zewnątrz do wewnątrz. Ten specjalny układ zapewnia znacznie większą przyczepność w narożnikach.
Składany rdzeń koralikowy
również pierścienie wykonane z kevlaru lub innego włókna aramidowego utrzymują opony bezpiecznie na feldze. Mniejsza waga i łatwość transportu dzięki małym rozmiarom opakowań to zalety.
Dwuskładnikowe
Dwie różne mieszanki gumowe są przetwarzane na pasek bieżnikowy. Układ mieszanek jest planowany zgodnie z pożądanymi właściwościami opon.
Tubeless-Ready
Opony bezdętkowe mają wiele zalet: można jeździć z niższym ciśnieniem powietrza i dzięki temu mieć lepszą trakcję, opory toczenia są niższe niż w przypadku opon bezdętkowych, a tam, gdzie nie ma dętki, zmniejsza się również ryzyko przebicia. Opony Maxxis TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem niż inne gotowe opony bezdętkowe, ponieważ stopka jest całkowicie pokryta warstwą gumy, tak jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bez rurki jest udany przy pierwszym napełnieniu i przy niewielkiej ilości płynu na wszystkich obręczach, które są zgodne ze standardowymi wymiarami.
Ochrona EXO
Ten niezwykle odporny na przecięcia i ścieranie materiał chroni ścianki boczne różnych opon MTB. Jest bardzo ciasno tkana, lekka i bardzo elastyczna. Dzięki temu osiągi opon pozostają przekonująco dobre.