Opis
Maxxis Minion DHF Opona składana 27,5x2,50" 3C MaxxGrip TR EXO, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Prawdopodobnie najbardziej przejezdna i w ostatnich latach najbardziej udana opona zjazdowa na świecie. Minion DHF łączy w sobie sprawdzone elementy, takie jak knagi z ukosem, zapewniające niski opór toczenia i płynny bieg, z knagami z podłużnymi szczelinami, zapewniającymi bardziej chwytliwe krawędzie. Zapewnia to doskonałą stabilność w linii prostej i precyzyjne pokonywanie zakrętów. Jest to punkt odniesienia dla szybkich torów, od łatwego freeride'u do twardego zjazdu. Minion DHF jest stale aktualizowany i dodawane są nowe wersje. Nowością są teraz wersje Enduro we wszystkich trzech rozmiarach opon MTB oraz wersje Maxxis TR (Tubeless Ready).
Exo Protection
Ten niezwykle odporny na przecięcia i ścieranie materiał chroni ścianki boczne różnych opon MTB. Jest bardzo ciasno tkana, lekka i bardzo elastyczna. Dzięki temu osiągi opon pozostają przekonująco dobre.
Tubeless-Ready
Opony bezdętkowe mają wiele zalet. Można jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza. Daje to lepszą trakcję i zmniejsza opory toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, zmniejsza się również ryzyko awarii. Opony Maxxis TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelką niż inne opony "tubeless ready". Stopka opony Maxxis TR jest całkowicie pokryta warstwą gumy, tak jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bez rurki jest skuteczny dla wszystkich felg o standardowych wymiarach już podczas pierwszego napełniania i przy niewielkiej ilości płynu. Normalne opony Maxxis MTB mogą być również montowane z uszczelnieniem jak opony innych producentów Tubeless, ponieważ tkanina osnowy jest bardzo szczelna. Tylko nowe modele Maxxis TR są oficjalnie zatwierdzone do montażu bezdętkowego i gwarantowane przez Maxxis. Montaż bezdętkowy innych modeli jest na własną odpowiedzialność.
3C MaxxGrip
Maxxis znany związek zjazdowy 3C, któremu od lat zaufało wielu najlepszych downhillerów, obecnie nazywany jest 3C MaxxGrip. 3C MaxxGrip oferuje doskonałą przyczepność i amortyzację zapewniającą niezrównaną trakcję podczas zjazdu.
Szeroka ścieżka
Konstrukcja Wide Trail optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na współczesnych, szerszych felgach. Tradycyjne opony są opracowywane dla wąskich felg i na szerokich felgach uzyskują zbyt kwadratowy kształt, a tym samym nie zapewniają najlepszych osiągów. Wszystkie opony Maxxis WT są zoptymalizowane dla felgi wewnętrznej o szerokości 35 mm, ale doskonale sprawdzają się na wszystkich felgach o wymiarze wewnętrznym pomiędzy 30 a 39 mm.
Szczegóły
- knagi fazowane dla niskich oporów toczenia
- bardzo spokojny bieg z podłużnymi knagami szczelinowymi
- doskonała stabilność kierunkowa i precyzyjne pokonywanie zakrętów
Cechy szczególne
Wide Trail Casing