Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Maxxis Minion DHF WT Opona zwijana 27,5x2,50" DualC TR EXO

ID: 512219

MSRP 281,99 zł
199,00 zł
- 29 %
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki
Produkt dostępny online Dostawa w ciągu 6-8 dni roboczych
  • 63-584 | 27,5x2,50
  • Wybierz Szerokość koła
    63-584 | 27,5x2,50
    199,00 zł
Artykuł został dodany do koszyka

Twój produkt nie jest obecnie dostępny w żądanej ilości, sprawdź swój koszyk.

zapytaj o produkt

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Maxxis Minion DHF WT Opona zwijana 27,5x2,50" DualC TR EXO

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Wszystkie opony Maxxis WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale doskonale sprawdzają się na wszystkich felgach o wymiarze wewnętrznym od 30 do 39 mm.

Prawdopodobnie najbardziej przejezdna i w ostatnich latach najbardziej udana opona zjazdowa na świecie. Minion DHF łączy w sobie sprawdzone elementy, takie jak knagi z ukosem, zapewniające niski opór toczenia i płynny bieg, z knagami z podłużnymi szczelinami, zapewniającymi bardziej chwytliwe krawędzie. Zapewnia to doskonałą stabilność w linii prostej i precyzyjne pokonywanie zakrętów. Jest to punkt odniesienia dla szybkich ścieżek, od enduro do twardego zjazdu. Minion DHF jest stale aktualizowany. Istnieją więc teraz również wersje z Maxxis TR (Tubeless Ready).

Tubeless-Ready
Opony bezdętkowe mają wiele zalet: Można jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza. Daje to większą trakcję i zmniejsza opory toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, zmniejsza się również ryzyko awarii. Opony Maxxis TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem niż inne gotowe opony bezdętkowe. Stopka opony Maxxis TR jest całkowicie pokryta warstwą gumy, tak jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bez rurki jest skuteczny dla wszystkich felg o standardowych wymiarach już podczas pierwszego napełniania i przy niewielkiej ilości płynu.

Ochrona EXO
Ten niezwykle odporny na przecięcia i ścieranie materiał chroni ścianki boczne różnych opon MTB. Jest bardzo ciasno tkana, lekka i bardzo elastyczna. Dzięki temu osiągi opon pozostają przekonująco dobre.

Dwuskładnikowe
Dwie różne mieszanki gumowe są przetwarzane na oponę bieżnikową. Maxxis planuje układ mieszanek zgodnie z pożądanymi właściwościami opon.

Szeroka ścieżka
Konstrukcja Wide Trail optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na współczesnych, szerszych felgach. Tradycyjne opony są opracowywane dla wąskich felg i na szerokich felgach uzyskują zbyt kwadratowy kształt, a tym samym nie zapewniają najlepszych osiągów. Wszystkie opony Maxxis WT są zoptymalizowane dla felgi wewnętrznej o szerokości 35 mm, ale doskonale sprawdzają się na wszystkich felgach o wymiarze wewnętrznym pomiędzy 30 a 39 mm.

Pokaż wszystkie modele z tej serii Maxxis Minion

Cechy szczególne

Wide Trail Casing

The Wide Trail (WT) construction optimises the tread layout and tyre shape on today's modern wider rims. Traditional tyres are designed for narrow rims and get too square a shape on wide rims, resulting in less than optimal performance. WT tyres are optimised for an inner rim width of 35 mm, but work excellently on all rims with an inner dimension between 30 and 39 mm. The following MTB tyre widths are available in WT construction: 2.40WT / 2.50WT / 2.60WT wide tyres generally have a WT construction, but no WT marking on the tyre sidewall.

W skrócie

Waga
Waga
980,00 g
Rozmiar koła
Rozmiar koła
27,5 cale/-i
Kompatybilność z rowerami elektrycznymi
Kompatybilność z rowerami elektrycznymi
bez rekomendacji producenta
Właściwości
Właściwości
Tubeless-Ready, Szeroki szlak Carcass, Ochrona przed przebiciem
Rozmiar opon (średnica x szerokość):
Rozmiar opon (średnica x szerokość):
27.5 x 2.50

Sprzęt

Przeznaczenie
Downhill/Freeride, Dirt/BMX
Główne informacje
Rozmiar koła:
27,5 cale/-i
Zakres dostawy (ilość):
pojedyncza
Kompatybilność
Kompatybilność z rowerami elektrycznymi:
bez rekomendacji producenta
Wymiary
Waga:
980,00 g
Opony
Rozmiar opon (średnica x szerokość)::
27.5 x 2.50
Rozmiar opon ETRTO (szerokość x średnica):
63-584
Model:
opony zwijane
Wykonanie:
Tubeless Ready, EXO
Mieszanka gum:
Dual Compound
Wysokość bieżnika:
60 TPI
Funkcje
Właściwości:
Tubeless-Ready, Szeroki szlak Carcass, Ochrona przed przebiciem
Rok modelowy
2024
Numer artykułu
512219
Numer artykułu producenta
859750-1140
EAN
4717784030852

Opinia klienta

5.0
6 Ocena (oceny)
1 Gwiazdka
0
2 Gwiazdki
0
3 Gwiazdki
0
4 Gwiazdki
0
5 Gwiazdki
6
Nie prowadzimy osobnej weryfikacji recenzji, aby sprawdzić, czy wyświetlane oceny rzeczywiście pochodzą od konsumentów. Wszyscy odwiedzający naszą witrynę mogą przesyłać opinie o naszych produktach. Dodawanie recenzji nie jest powiązane z kontem użytkownika lub podobnymi funkcjami. Wszystkie recenzje są sortowane przez automatyczny filtr słów w celu uniknięcia obraźliwego słownictwa, treści rasistowskich lub seksistowskich oraz recenzji zawierających hiperłącza. Ponadto ręcznie sprawdzamy przychodzące recenzje, aby sprawdzić zawartość oceny pod kątem sprzeczności i innych treści zewnętrznych
Wyczyść wszystkie filtry
Maxxis Minion DHF WT Opona zwijana 27,5x2,50" DualC TR EXO
Dieter
Top
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Dokładnie w porządku 👍😁
01.07.2022
Maxxis Minion DHF WT Opona zwijana 27,5x2,50" DualC TR EXO
Radu
najlepszy zespół w historii
Przetłumaczono z holenderskiego Zobacz oryginalny tekst
Jeśli nie boisz się dodatkowych oporów toczenia i wagi to nie szukaj dalej, co to jest z tego Brzmi świetnie na asfalcie i jedź jak wymarzony zjazd DBD na wszystkich moich rowerach!
09.12.2021
Maxxis Minion DHF WT Opona zwijana 27,5x2,50" DualC TR EXO
Tony K
Ładna, solidna, mocna opona
Przetłumaczono z angielskiego Zobacz oryginalny tekst
Jestem bardzo zadowolony, że wybrałem tę oponę, to moja lepsza opona, jej piękna + masywna opona nie mogę się doczekać przygód z pakowaniem rowerów, wiem więcej przebić dla mnie lub nawet zmianę opony WIELKIE kciuki w górę
26.11.2020