Opis
Maxxis Re-Fuse Opona składana 27.5" DualC TR Maxxshield
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Najpopularniejsza opona szkoleniowa i najbardziej stabilna opona do rowerów szosowych firmy Maxxis została zaprojektowana w technologii bezdętkowej i o większej objętości do nowych zastosowań. Jeszcze większa niezawodność i komfort, a także odpowiednie rozmiary opon sprawiają, że Re-Fuse jest pierwszym wyborem dla rowerów szutrowych i turystycznych MTB. Jego diamentowy bieżnik bezpiecznie się toczy, nawet gdy droga zamienia się w pole lub ścieżkę żwirową.
Tubeless-Ready
Opony bezdętkowe mają wiele zalet: Można jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza. Daje to większą trakcję i zmniejsza opory toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, zmniejsza się również ryzyko awarii. Opony Maxxis TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem niż inne gotowe opony bezdętkowe. Stopka opony Maxxis TR jest całkowicie pokryta warstwą gumy, tak jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bez rurki jest skuteczny dla wszystkich felg o standardowych wymiarach już podczas pierwszego napełniania i przy niewielkiej ilości płynu.
MaxxShield
MaxxShield to doskonałe zabezpieczenie przed przebiciem. Łączy on w sobie całościową ochronę Silkshield z warstwą K2 (kompozyt kewlarowy).
Dwuskładnikowe
Dwie różne mieszanki gumowe są przetwarzane na oponę bieżnikową. Maxxis planuje układ mieszanek zgodnie z pożądanymi właściwościami opon.
Tubeless-Ready
Opony bezdętkowe mają wiele zalet: Można jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza. Daje to większą trakcję i zmniejsza opory toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, zmniejsza się również ryzyko awarii. Opony Maxxis TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem niż inne gotowe opony bezdętkowe. Stopka opony Maxxis TR jest całkowicie pokryta warstwą gumy, tak jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bez rurki jest skuteczny dla wszystkich felg o standardowych wymiarach już podczas pierwszego napełniania i przy niewielkiej ilości płynu.
MaxxShield
MaxxShield to doskonałe zabezpieczenie przed przebiciem. Łączy on w sobie całościową ochronę Silkshield z warstwą K2 (kompozyt kewlarowy).
Dwuskładnikowe
Dwie różne mieszanki gumowe są przetwarzane na oponę bieżnikową. Maxxis planuje układ mieszanek zgodnie z pożądanymi właściwościami opon.
Pokaż wszystkie modele z tej serii Maxxis Re-Fuse
W skrócie
Sprzęt
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Przeznaczenie
Gravel, Trekking, Cross
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Główne informacje
Rozmiar koła:
27,5 cale/-i
Zakres dostawy (ilość):
pojedyncza
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Kompatybilność
Kompatybilność z rowerami elektrycznymi:
bez rekomendacji producenta
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Wymiary
Waga:
610 g
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Opony
Rozmiar opon (średnica x szerokość)::
27.5 x 2.00
Rozmiar opon ETRTO (szerokość x średnica):
50-584
Model:
opony zwijane
Wykonanie:
Tubeless Ready, MaxxShield
Mieszanka gum:
Dual Compound
Wysokość bieżnika:
60 TPI
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Funkcje
Właściwości:
Tubeless-Ready, Ochrona przed przebiciem
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Rok modelowy
2024
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Numer artykułu
512240
Numer artykułu producenta
909240-1006
EAN
4717784030999
Opinia klienta
Arne
Pokład żwirowy King
Przetłumaczono z norweskiego
Zobacz oryginalny tekst
Jeśli wcześniej nie jeździłeś z takim na szutrze to musisz się do tego przyzwyczaić. ale po chwili jest to talia kanll. dobrze toczy się również po asfalcie. jazda na rowerze 2 sezony +5000 km
tylko minus szybko się zużywa.
08.11.2020
Fredrik
rozczarowujące
Przetłumaczono z norweskiego
Zobacz oryginalny tekst
Ma dwie dobre strony, dobrą przyczepność i wygląda dobrze. Jest to jednak bardzo nerwowe, ponieważ masz do czynienia z ekstremalnymi zwrotami, tak bardzo, że prawie musisz się trzymać. To jest bezpośrednio przerażające. Brak w magazynie, aby kupić ponownie. Nie rzuciłem też tego szczególnie dobrze.
16.03.2020