Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Maxxis Shorty Clincher Tyre 27.5x2.40" DH 3C MaxxGrip

ID: 615658

352,99 zł
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

  • 61-584 | 27,5x2,40
  • Wybierz Szerokość koła
    61-584 | 27,5x2,40 niedostępny online
Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Maxxis Shorty Clincher Tyre 27.5x2.40" DH 3C MaxxGrip

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Kursy Pucharu Świata są dziś stromymi technicznymi potworami o ciągle zmieniających się warunkach. Profesjonaliści potrzebowali opony średniej klasy, która poradziłaby sobie z suchymi, luźnymi i wydłużonymi zakrętami, a także z błotem. The Shorty jest taki obręczowy. Dwuwarstwowy karkas o dużej objętości sprawia, że jest on bardziej uniwersalny niż opona błotna Maxxis WetScream. Duże, wysokie i lekko przesunięte galerie boczne wnikają w luźny grunt i zapewniają przewidywalne zaokrąglenie krzywych z prędkością światła. Dwa rodzaje knag na przemian w środku: knagi prostokątne i kwadratowe, z silnym zgryzem podczas hamowania i doskonałymi właściwościami samooczyszczającymi.

Dwuskładnikowe
Dwie różne mieszanki gumowe są przetwarzane na pasek bieżnikowy. Maxxis planuje układ mieszanek zgodnie z pożądanymi właściwościami opon.

3C MaxxGrip
Maxxis znany związek zjazdowy 3C, któremu od lat zaufało wielu najlepszych downhillerów, obecnie nazywany jest 3C MaxxGrip. 3C MaxxGrip oferuje doskonałą przyczepność i amortyzację zapewniającą niezrównaną trakcję podczas zjazdu.

Szczegóły

  • wielki, wysokie i lekko przesunięte uchwyty boczne wnikają w luźną glebę
  • Opona Mid-spike do jazdy po łukach i lekkim błocie
  • o wiele bardziej wszechstronny z dwuwarstwową tuszą
Pokaż wszystkie modele z tej serii Maxxis Shorty

W skrócie

Waga
Waga
1270 g
Rozmiar koła
Rozmiar koła
27,5 cale/-i
Kompatybilność z rowerami elektrycznymi
Kompatybilność z rowerami elektrycznymi
Zalecenie producenta do 25 km/h
Właściwości
Właściwości
ochrona przed lekkim przebiciem
Rozmiar opon (średnica x szerokość):
Rozmiar opon (średnica x szerokość):
27.5" x 2.40

Sprzęt

Przeznaczenie
Downhill/Freeride
Główne informacje
Rozmiar koła:
27,5 cale/-i
Zakres dostawy (ilość):
pojedyncza
Wymiary
Waga:
1270 g
Kompatybilność
Kompatybilność z rowerami elektrycznymi:
Zalecenie producenta do 25 km/h
Opony
Rozmiar opon (średnica x szerokość)::
27.5" x 2.40
Rozmiar opon ETRTO (szerokość x średnica):
61 - 584
Model:
Opona druciana
Ciśnienie w barach:
2.5-4.1
Ciśnienie w psi:
35-60
Wykonanie:
Drut DH
Mieszanka gum:
3C MaxxGrip
Wysokość bieżnika:
60 TPI
Funkcje
Właściwości:
ochrona przed lekkim przebiciem
Rok modelowy
2022
Numer artykułu
615658
Numer artykułu producenta
910560-1241
EAN
4717784027906

Opinia klienta

5.0
1 Ocena (oceny)
1 Gwiazdka
0
2 Gwiazdki
0
3 Gwiazdki
0
4 Gwiazdki
0
5 Gwiazdki
1
Nie prowadzimy osobnej weryfikacji recenzji, aby sprawdzić, czy wyświetlane oceny rzeczywiście pochodzą od konsumentów. Wszyscy odwiedzający naszą witrynę mogą przesyłać opinie o naszych produktach. Dodawanie recenzji nie jest powiązane z kontem użytkownika lub podobnymi funkcjami. Wszystkie recenzje są sortowane przez automatyczny filtr słów w celu uniknięcia obraźliwego słownictwa, treści rasistowskich lub seksistowskich oraz recenzji zawierających hiperłącza. Ponadto ręcznie sprawdzamy przychodzące recenzje, aby sprawdzić zawartość oceny pod kątem sprzeczności i innych treści zewnętrznych
Wyczyść wszystkie filtry
Maxxis Shorty Clincher Tyre 27.5x2.40" DH 3C MaxxGrip
bendersender
Chwyt, chwyt, chwyt
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Opona ma doskonałą przyczepność na każdej powierzchni w każdą pogodę ... Bez względu na to, czy jest zakurzona, czy deszczowa, masz przyczepność wszędzie. Napęd opony z około 2 barów i działa idealnie. Jest zamontowany ze mną na przednim kole, ponieważ Rollwiederstand jest stosunkowo wysoki w porównaniu z oponą Minion DHR II, która jest idealna!
03.09.2019