Opis
Michelin A1 Aircomp Dętka rowerowa Latex 22/23-622
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Opcjonalnie z 42mm lub 60mm SV (Sclaverand = Presta = fanz. Zawór).
Cechy szczególne
valve type
Which valve you need depends on the size of the valve hole in your rim.
There are three different types of valves:
AV - Schrader valve (also called car valve) - 8.5 mm rim hole
DV - Dunlop valve (also called Blitz valve) - 8.5 mm rim hole
SV - Presta valve (also called Sklaverand or French valve) - 6.5 mm rim hole
There are three different types of valves:
AV - Schrader valve (also called car valve) - 8.5 mm rim hole
DV - Dunlop valve (also called Blitz valve) - 8.5 mm rim hole
SV - Presta valve (also called Sklaverand or French valve) - 6.5 mm rim hole
W skrócie
Sprzęt
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Przeznaczenie
Szosa, Endurance
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Główne informacje
Rozmiar koła:
28 cale/-i
Zakres dostawy (ilość):
1 sztuka
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Rura
Rodzaj wentyla:
Francuski (Presta)
Materiał:
lateks
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Rok modelowy
2023
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Numer artykułu
262412
Opinia klienta
Roland
dętka rowerowa
Przetłumaczono z niemieckiego
Zobacz oryginalny tekst
Najlepszy produkt. Najlepsza usługa
27.01.2022
Klaus Kalter
Węże lateksowe - Michelin
Przetłumaczono z niemieckiego
Zobacz oryginalny tekst
Od lat jeżdżę na tych lateksowych rurkach. Najlepsza ochrona przed przebiciem. Chętnie akceptuję naturalne przepompowywanie.
18.06.2020
tomasio
Uwaga, wkładka zaworu nie jest wymienna!
Przetłumaczono z niemieckiego
Zobacz oryginalny tekst
Śruba radełkowana zaworu szybko się ugina i jest teraz głupio zerwana. W przeciwieństwie do zwykłej opony wyścigowej Continental, ale nie można po prostu wyjąć wkładki zaworu, ponieważ tuleja zaworu i wkładka to jedna jednostka. Szkoda, że w innym razie bardzo dobry i (drogi) wąż.
02.06.2018