Opis
Niner RLT e9 RDO 4-Star, oliwkowy (electric moss)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Połączenie wszechstronności, użyteczności i trwałości. Wszechstronny, uniwersalny e-rower szutrowy na każdą przygodę.
Niner nazywa go swoim pierwszym e-rowerem szutrowym, ale to bardziej SUV napędzany pedałami. Lub pojazd do wypraw lądowych. Lub miejskie urządzenie tranzytowe ninja. Szczegóły konstrukcyjne sprawiają, że ten nowy rower równie dobrze czuje się w różnych środowiskach i pozwala mu toczyć się po szerokiej gamie powierzchni. Napędzany silnikiem Bosch, przystosowany do przewozu ładunków, z przednim zawieszeniem i płaską kierownicą - prawie nie ma zadania transportowego, z którym ten kameleon nie mógłby sobie poradzić.
Moc i prędkość Bosch
E-wersja osławionego roweru szutrowego RLT jedzie daleko i szybko. System napędowy Bosch Performance Line Speed rozpędza rowerzystę do 28 mil na godzinę (Performance Line CX i 25 km/h w UE) z akumulatorem Wh na dłuższe dystanse. Bosch jest liderem w tej kategorii dzięki niezawodnym silnikom, które zapewniają płynne wspomaganie pedałowania bez opóźnień i są wspierane przez niezrównaną globalną sieć serwisową.
To, co nie jest tak oczywiste, to szczegóły, począwszy od karbonowej konstrukcji RDO. Inżynierowie chcieli, aby bateria była zintegrowana, a jednocześnie łatwo wyjmowana z zewnątrz, aby zapewnić jak największą elastyczność podczas ładowania. Taka konstrukcja wiąże się jednak z wyzwaniami technicznymi, które Niner rozwiązał w elegancki sposób.
Opracowany z myślą o trwałości i wszechstronności
Korzystając z modelowania FEA i szeroko zakrojonych testów, główny inżynier George Parry opracował solidną strukturę szkieletu z włókna węglowego, która może wytrzymać najtrudniejsze drogi, jakie można sobie wyobrazić. W rzeczywistości RLT e9 RDO spełnia standardy testów rowerów górskich ISO. W połączeniu z jednoczęściowym aluminiowym mocowaniem silnika, ta maszyna jest gotowa do pokonywania długich dystansów przez wiele lat.
Subtelne cechy konstrukcyjne zapewniają niesamowitą wszechstronność. Modernizacja hamulców tarczowych ułatwia przejście na płaską kierownicę z hamulcami do rowerów górskich. Rozstawy piasty Boost i mechanizmu korbowego zostały również celowo dobrane tak, aby rowerzysta mógł je zamienić z częściami układu napędowego roweru górskiego. Zupełnie nowy widelec z włókna węglowego RLT e9 RDO ma taką samą długość jak widelec amortyzowany FOX AX. Jest nawet przewodnik dla sztycy z opuszczanym siodełkiem.
Podróżuj lokalnie lub dookoła świata
Aby dodać odrobinę solidnej użyteczności, Niner oferuje niestandardowe, zintegrowane stojaki do przenoszenia zapasów na wycieczkę do biura lub podróż dookoła świata. Miejsce na wygodne opony 50c-Reifen i możliwość zamontowania błotników dopełniają ten przypominający kameleona rower szutrowy.
Jeśli możesz o tym marzyć, RLT e9 RDO też może to zrobić. Szutrowe drogi na całym świecie są równie atrakcyjne na tym rowerze, co miejskie szlaki, ścieżki rowerowe, a nawet miejskie alejki. Przygoda czeka na ciebie, ale nie każ jej czekać.
Szczegóły
- System napędu Bosch Performance Line Speed
- Konstrukcja z włókna węglowego RDO
- 500-Wh-Akku Akumulator Wh dla dłuższych dystansów
- Pedały w zestawie: Nie
Cechy szczególne
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.
Napęd Bosch Performance Line CX