Opis
Nukeproof Giga 297 Elite Carbon intl., żółty (np factory yellow)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Wszyscy zawodnicy Nukeproof są winni grzechu żarłoczności; nigdy nie przestają dążyć do celu, nigdy nie przestają naciskać, nigdy nie mają dość w dążeniu do ostateczności. To ciągłe dążenie do tego, być większym, dłuższym, bardziej surowym i szybszym, z coraz większymi wymaganiami dotyczącymi osiągów i możliwości roweru. Poszukiwania są nieskończone.
To motto, którym żyją tacy sportowcy jak Sam Hill. Nowy Nukeproof Giga jest ucieleśnieniem tej idei. Została zaprojektowana jako ostateczna broń badass super enduro, kiedy po prostu potrzebujesz więcej
Dzięki 180 mm (27,5") lub 170 mm (29") skoku tylnego koła, Giga jest rowerem typu monster truck, który ma w zapasie skok zawieszenia, gdy tego potrzebujesz. Ale zaszufladkowanie go i oznaczenie jako urządzenia typu point-and-shoot byłoby niedźwiedzią przysługą, ponieważ jest on o wiele bardziej potężny niż się wydaje! Sposób wykorzystania skoku zawieszenia daje Giga poczucie dużego roweru, a jednocześnie wszechstronność nowoczesnego roweru super enduro. Giga charakteryzuje się dynamiczną i budzącą zaufanie jazdą, która pomoże Ci przekroczyć granice w każdym terenie. Równie dobrze czuje się na technicznych etapach enduro w dużych górach w miejscach takich jak La Thuile, jak i na dużych liniach w parku rowerowym w Whistler
Zawieszenie zostało zaprojektowane tak, aby było bardzo elastyczne w górnej części, wspierające w środkowej części skoku i progresywne w pozostałej części skoku. Antysquat został zoptymalizowany tak, aby Giga zjeżdżał jak chuligan, ale nie zachowywał się podczas wznoszenia do kolejnego biegu.
Platforma zawieszenia oparta jest na tym samym układzie zawieszenia w kształcie podkowy, co wielokrotnie nagradzana rama zjazdowa Dissent, ale teraz z dwustopniowym układem flip main pivot. Za pomocą mimośrodowego systemu osi kolarz może zmienić progresję kinematyczną, dzięki czemu rower można dostosować do warunków panujących na szlaku za pomocą zaledwie klucza imbusowego 8 mm: Ustawienie 1 = 25,5% progresji / Ustawienie 2 = 29% progresji
Oba ustawienia mają bardzo płynny start na małych wybojach. Oba mają też dobre wsparcie w średnim zakresie obrotów dla lepszego pokonywania zakrętów i pompowania. Podobnie jak w modelu Dissent, progresja spada pod koniec skoku, aby uniknąć szorstkości lub skoków w środkowej części skoku i umożliwić więcej opcji strojenia za pomocą przekładek głośności
Dzięki ustawieniu Progressive, progresja amortyzatora może być zwiększona w układzie cewkowym w taki sam sposób, jak w przypadku amortyzatora powietrznego, poprzez zastosowanie przekładki objętościowej. Dodatkowa giętkość jest również korzystna w mokrych i śliskich warunkach
Rama Giga wykonana jest w całości z włókna węglowego UD 700/800. Dzięki temu Nukeproof mógł zoptymalizować sztywność i zgodność poszczególnych części ramy. Przedni trójkąt ramy został dostosowany do stabilności i precyzji, podczas gdy tylny trójkąt ramy został zaprojektowany pod kątem zgodności, aby poprawić śledzenie i przyczepność. Kolejną zaletą karbonowego tylnego trójkąta jest niższa masa nieresorowana zapewniająca optymalną pracę zawieszenia.
Dostępne w 5 rozmiarach (od małego do XXL) w rozmiarach kół 27,5", 29" lub nowych Mixed (przednie koło 29"/tylne koło 27,5"), jest idealna opcja dla każdego. Geometria ramy to Long, Low, Slack i Steep, ponieważ opiera się na zasadzie przesunięcia siodła, co zapewnia pozycję jazdy dostosowaną do wszystkich rozmiarów, ze stromymi kątami siedzenia na większych ramach. Rura podsiodłowa jest również zaprojektowana tak, aby maksymalnie wsunąć sztycę podsiodłową w ramę, aby uzyskać maksymalne nachylenie.
Giga jest również tak ukształtowany, aby pomieścić butelkę wody o pojemności (wraz z karbonowym koszykiem na butelkę) oraz uchwyt na akcesoria pod górną rurą na narzędzia awaryjne. Wszystkie modele są wyposażone w zintegrowaną osłonę tylnego koła i oferują wystarczającą ilość miejsca na opony do 2,5". Ramy są standardowo wyposażone w zestaw ochronny clear coat oraz konturowe ochraniacze gumowe 3D-konturierten na rury dolne, podsiodłowe i łańcuchowe.
Szczegóły
-
Pedały w zestawie:
Nie
Znajdź pasujące pedały