Opis
Nukeproof Mega 297 Factory Carbon intl., niebieski (kraken blue)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Od ponad 10 lat najlepiej sprzedający się model, Mega, zbiera nagrody na scenach enduro i w prasie na całym świecie. Z 4 tytułami w Enduro World Series, Mega stał się ikoną synonimem wyścigów. Nukeproof jednak nigdy nie spoczywa na laurach i w 2021 roku pojawi się 4 edycja. Wprowadzono drugą generację Mega, teraz w wersji.
Od 2009 roku Nukeproof Mega stale ewoluuje, aby sprostać potrzebom jeźdźców i klientów. Doprowadziło to do wprowadzenia Mega 297.
Dążenie do osiągnięć jest nieskończone. Model Mega został opracowany we współpracy z elitarnymi sportowcami i jest teraz dostępny również w rozmiarze koła mieszanego (MX). Mega 297 to bardzo mocna maszyna, która łączy w sobie 29" koło z przodu i 27,5" z tyłu. Dlaczego dwa różne rozmiary kół? Przednie koło 29" maksymalizuje przyczepność i wydajność toczenia, natomiast tylne koło 27,5" zapewnia zwinne prowadzenie i dodatkowy prześwit dla rowerzysty podczas wychylania się z tyłu roweru
Aby zoptymalizować wagę, wytrzymałość i sztywność, rama Mega Carbon wykonana jest z rametu z włókna węglowego w oplocie T700/800 UD (przedni i tylny trójkąt). Nowe karbonowe wahacze pomagają zmniejszyć masę nieresorowaną z tyłu motocykla. Wszystkie kute części wykonane są z aluminium 6061-T6.
Po zdobyciu 4 tytułów Enduro World Series w ciągu 3 lat, całkowicie nowa konstrukcja jest ewolucją najlepszego roweru enduro. Sercem ramy jest zupełnie nowa kinematyka zawieszenia, zaprojektowana tak, aby była bardziej subtelna w górnej części, ale nadal progresywna i przewidywalna. Zawieszenie anti-squat zapewnia efektywne pedałowanie, które sprawdza się również w technicznym terenie. Rozszerzono również zakres użytecznego SAG, aby umożliwić jeźdźcom dostrojenie zawieszenia do szlaków.
Nowa geometria ramy Mega charakteryzuje się dynamicznym przesunięciem siodła, które optymalizuje rozkład masy ciała kolarza podczas siedzenia przy każdym rozmiarze ramy. Osiąga się to dzięki kątowi siedzenia, który jest dostosowany do każdego rozmiaru ramy. Ponadto rura podsiodłowa jest krótsza i ma większą maksymalną głębokość wsunięcia, dzięki czemu w razie potrzeby można zastosować dłuższy wspornik siodła.
Szczegóły
-
Pedały w zestawie:
Nie
Znajdź pasujące pedały