Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Orbea Alma H10-Eagle, czarny

ID: 1491392

MSRP 7.599,00 zł
6.799,00 zł
- 10 %
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

  • Wybierz Rozmiar ramy
  • Wybierz Rozmiar ramy
    Oblicz rozmiar
    S | 40cm (29") niedostępny online
    M | 44,5cm (29") niedostępny online
    L | 48,3cm (29") niedostępny online
    XL | 53,3cm (29") niedostępny online
Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Orbea Alma H10-Eagle, czarny (black/ice green)

Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.

Posunąć się za daleko
Korzyści w zakresie osiągów można znaleźć wszędzie, małe ulepszenia w dużych motocyklach, a tak, częścią tego jest również odrobina obsesji. Ale jak daleko jest za daleko? Cele Orbei, jej zawodnicy i twórcza postawa zawsze prowadzą ją do zwycięstwa. A kiedy już poznasz, jak słodko smakuje sukces, zawsze będziesz chciał więcej. Ma obsesję na punkcie bycia najlepszym. Czujesz to w sercu, w płucach, w nogach - i rozpoznajesz to w naszych kołach. Tylko dzięki coraz lepszemu dopracowywaniu najmniejszych szczegółów i porzucaniu granic tego, co wydaje się możliwe, mogą osiągnąć swoje wielkie cele.

Struktura dynamiczna
Większość sił skręcających i obciążeń poprzecznych jest przejmowana przez dolną część ramy. Rura czołowa, rura dolna i dolne rury łańcuchowe wytrzymują naprężenia i skutecznie przenoszą moc na tylne koło. Im większa sztywność skrętna ramy, tym większa moc jest przenoszona z nóg bezpośrednio na podłoże i tym bardziej natychmiastowe jest przekazywanie mocy.

Komfort
Na przykład nowa Alma ma cieńsze wsporniki siodła. Dzięki zmniejszonemu przekrojowi i średnicy stanowią zgrabną podporę dla rury podsiodłowej. Z drugiej strony, górna rura jest szczególnie mocna z przodu, aby zwiększyć sztywność skrętną. Jednak w kierunku tyłu górna rura szybko się zwęża, aby zaoszczędzić materiał, a tym samym wagę.
Właściwości tłumiące uzyskane dzięki zastosowaniu warstw karbonu oraz wąska konstrukcja górnej rury i wsporników siodła zapewniają rowerowi Alma dynamiczną, a jednocześnie płynną jazdę, która pozwala mu ślizgać się po nierównościach. Efekt jest subtelny, ale wciąż zauważalny. Pod koniec ciężkiego wyścigu właśnie taki szczegół może zadecydować o tym, czy zajmiesz miejsce na podium, czy dostaniesz nagrodę pocieszenia.

Geometria Pucharu Świata Orbea
Lata pracy nad najwyższej klasy rowerami przełajowymi zaowocowały stworzeniem geometrii Almy przeznaczonej do Pucharu Świata. Pozycja siedząca jest agresywna, szybka, a jednocześnie wygodna. W porównaniu z geometrią trailową, która poświęca nieco precyzji na rzecz wytrzymałości, geometria przełajowa została zaprojektowana z myślą o precyzyjnej jeździe i maksymalnym przeniesieniu mocy.

Kokpit OC
Dzięki unikalnej konstrukcji główki kierownicy OC, rozpórki i wspornika kierownicy, rodzina rowerów przełajowych Orbea zyskała zupełnie nowy, zintegrowany wygląd. Obejmuje to również opcjonalny uchwyt do komputera rowerowego, który jest kompatybilny ze wszystkimi popularnymi markami za pomocą adaptera. Współdziałanie komponentów OC dopełnia wysokiej klasy cech tych nowoczesnych rowerów przełajowych.

Blokada
Zestaw Acros Blocklock 164º ogranicza odchylenie kierownicy, zapobiegając w ten sposób uszkodzeniu ramy. Dzięki ścisłej współpracy z firmą Acros, udało się zminimalizować całkowitą wysokość i w najlepszy możliwy sposób zintegrować system z kokpitem karbonowego Almas.

Szczegóły

Pokaż wszystkie modele z tej serii ORBEA Alma

W skrócie

Rozmiar koła
Rozmiar koła
29 cale/-i
Waga (szacunkowa)
Waga (szacunkowa)
12,30 kg
Rodzaj hamulca
Rodzaj hamulca
hydrauliczny hamulec tarczowy
Skok zawieszenia (mm)
Skok zawieszenia (mm)
100

Sprzęt

Przeznaczenie
Maraton / XC
Płeć
Mężczyźni, Kobiety
Główne informacje
Rozmiar koła:
29 cale/-i
Łączna liczba biegów:
12
Rodzaj:
nie dotyczy
Zakres dostawy
włączając pedały:
Nie
Wymiary
Waga (szacunkowa):
12,30 kg
Rama
Model:
Hardtail
Rodzaj materiału:
Aluminium
Inne cechy:
Orbea Alma Hydro, Boost 12x148, BSA BB, wewnętrzne prowadzenie kabli
Widelec
Model:
widelec do zawieszania
Marka:
Suntour
Rodzaj:
Suntour RAIDON 32
Amortyzator
Skok zawieszenia (mm):
100
Przerzutki
Typ napędu:
System przerzutek
Ilość biegów:
12
Marka:
Sram
Rodzaj:
NX Eagle
Manetka
model:
Sram NX Eagle
Korba rowerowa
model:
SRAM Stylo 6K Eagle Dub Boost
Zębatka 1:
32 z.
Łańcuch
model:
Sram
Koła zębate
Liczba przełożeń Zębatka (zęby):
11-50
model:
Sram
Hamulec przedni
Marka:
Shimano
Rodzaj:
MT201
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Hamulec tylny
Marka:
Shimano
Rodzaj:
MT201
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Klamka hamulcowa
model:
Shimano
Kierownica
Model:
Flat Bar
model:
OC1, 31,8 mm, 740 mm
Materiał:
Aluminium
Wspornik
Model:
A-Head
model:
OC1 31.8 mm, -7º
Materiał:
Aluminium
Stery
Łożyska sterowe:
Acros Alloy 1-1/8 - 1-1/2" zintegrowane
Siodełko
Siodełko:
Selle Italia Model X FecAlloy Rail, 145 x 248 mm
Sztyca
Model:
Jarzmo zintegrowane
Średnica:
27,20 mm
Rodzaj:
OC2, Offset 0 mm
Materiał:
Aluminium
Koła
model:
Orbea OC1 25c Tubeless Ready, 15 x 110 mm / 12 x 148 mm
Opona przednia
Rozmiar (w calach):
29
Szerokość:
2,20 cale/-i
model:
Maxxis Ikon, 60 TPI, Dual
Opona tylna
Rozmiar (w calach):
29
Szerokość:
2,20 cale/-i
model:
Maxxis Ikon, 60 TPI, Dual
Rok modelowy
2022
Numer artykułu
1491392
EAN
8434446921223

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu