Opis
Orbea Alma H10-Eagle, niebieski (blue bondi/bright red)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Posunąć się za daleko
Korzyści w zakresie osiągów można znaleźć wszędzie, małe ulepszenia w dużych motocyklach, a tak, częścią tego jest również odrobina obsesji. Ale jak daleko jest za daleko? Cele Orbei, jej zawodnicy i twórcza postawa zawsze prowadzą ją do zwycięstwa. A kiedy już poznasz, jak słodko smakuje sukces, zawsze będziesz chciał więcej. Ma obsesję na punkcie bycia najlepszym. Czujesz to w sercu, w płucach, w nogach - i rozpoznajesz to w naszych kołach. Tylko dzięki coraz lepszemu dopracowywaniu najmniejszych szczegółów i porzucaniu granic tego, co wydaje się możliwe, mogą osiągnąć swoje wielkie cele.
Struktura dynamiczna
Większość sił skręcających i obciążeń poprzecznych jest przejmowana przez dolną część ramy. Rura czołowa, rura dolna i dolne rury łańcuchowe wytrzymują naprężenia i skutecznie przenoszą moc na tylne koło. Im większa sztywność skrętna ramy, tym większa moc jest przenoszona z nóg bezpośrednio na podłoże i tym bardziej natychmiastowe jest przekazywanie mocy.
Komfort
Na przykład nowa Alma ma cieńsze wsporniki siodła. Dzięki zmniejszonemu przekrojowi i średnicy stanowią zgrabną podporę dla rury podsiodłowej. Z drugiej strony, górna rura jest szczególnie mocna z przodu, aby zwiększyć sztywność skrętną. Jednak w kierunku tyłu górna rura szybko się zwęża, aby zaoszczędzić materiał, a tym samym wagę.
Właściwości tłumiące uzyskane dzięki zastosowaniu warstw karbonu oraz wąska konstrukcja górnej rury i wsporników siodła zapewniają rowerowi Alma dynamiczną, a jednocześnie płynną jazdę, która pozwala mu ślizgać się po nierównościach. Efekt jest subtelny, ale wciąż zauważalny. Pod koniec ciężkiego wyścigu właśnie taki szczegół może zadecydować o tym, czy zajmiesz miejsce na podium, czy dostaniesz nagrodę pocieszenia.
Geometria Pucharu Świata Orbea
Lata pracy nad najwyższej klasy rowerami przełajowymi zaowocowały stworzeniem geometrii Almy przeznaczonej do Pucharu Świata. Pozycja siedząca jest agresywna, szybka, a jednocześnie wygodna. W porównaniu z geometrią trailową, która poświęca nieco precyzji na rzecz wytrzymałości, geometria przełajowa została zaprojektowana z myślą o precyzyjnej jeździe i maksymalnym przeniesieniu mocy.
Kokpit OC
Dzięki unikalnej konstrukcji główki kierownicy OC, rozpórki i wspornika kierownicy, rodzina rowerów przełajowych Orbea zyskała zupełnie nowy, zintegrowany wygląd. Obejmuje to również opcjonalny uchwyt na komputer rowerowy, który jest kompatybilny ze wszystkimi popularnymi markami za pomocą adaptera. Współdziałanie komponentów OC dopełnia wysokiej klasy cech tych nowoczesnych rowerów przełajowych.
Blokada
Zestaw Acros Blocklock 164º ogranicza odchylenie kierownicy, zapobiegając w ten sposób uszkodzeniu ramy. Dzięki ścisłej współpracy z firmą Acros, udało się zminimalizować całkowitą wysokość i w najlepszy możliwy sposób zintegrować system z kokpitem karbonowego Almas'a.
Szczegóły
-
Pedały w zestawie:
Nie
Znajdź pasujące pedały