Opis
Orbea Alma H20, niebieski (blue bondi/bright red)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Take it too far
Korzyści z wydajności można znaleźć wszędzie, małe ulepszenia dla dużych motocykli, i tak, trochę obsesji jest również częścią tego. Ale jak daleko jest za daleko? Cele Orbea, jej zawodnicy i kreatywne podejście zawsze napędzają ją do zwycięstwa. A kiedy już wiesz, jak słodko smakuje sukces, zawsze chcesz więcej. Staje się obsesją na punkcie bycia najlepszym. Czujesz to w swoim sercu, w płucach, w nogach - i rozpoznajesz to w naszych kołach. Tylko doskonaląc coraz bardziej najmniejsze szczegóły i pozostawiając za sobą granice tego, co wydaje się możliwe, mogą osiągnąć swoje wielkie cele.
Struktura dynamiczna
Większość sił skręcających i obciążeń bocznych jest przejmowana przez dolną część ramy. Główka ramy, rura dolna i rury łańcuchowe wytrzymują naprężenia i skutecznie przenoszą moc na tylne koło. Im bardziej sztywna skrętnie rama, tym więcej mocy jest przenoszone z nóg bezpośrednio na podłoże i tym bardziej natychmiastowe jest przekazanie mocy.
Komfort
Na przykład nowa Alma ma cieńsze wsporniki siodła. Dzięki zmniejszonemu przekrojowi i średnicy stanowią zgrabne podparcie dla rury podsiodłowej. Z kolei górna rura jest szczególnie solidna z przodu, aby zwiększyć sztywność skrętną. W kierunku tyłu jednak górna rura szybko się zwęża, aby zaoszczędzić materiał, a tym samym wagę.
Właściwości tłumiące uzyskane dzięki zastosowaniu karbonu oraz wąska konstrukcja górnej rury i wsporników siodła sprawiają, że Alma jest dynamiczna, a jednocześnie płynna, co pozwala rowerowi ślizgać się po nierównościach. Efekt jest subtelny, ale jednak zauważalny. Pod koniec ciężkiego wyścigu właśnie taki szczegół może stanowić różnicę między miejscem na podium a nagrodą pocieszenia.
Geometria Pucharu Świata Orbea
Lata rozwoju najwyższej klasy rowerów przełajowych doprowadziły do powstania geometrii Almy w wersji World Cup. Pozycja siedząca jest agresywna, szybka, a jednocześnie wygodna. W porównaniu z geometrią trailową, która poświęca trochę precyzji na rzecz wytrzymałości, geometria przełajowa jest zaprojektowana do precyzyjnej jazdy i maksymalnego transferu mocy.
Kokpit OC
Dzięki unikalnej konstrukcji główki kierownicy OC, rozpórki i wspornika kierownicy, nadali rodzinie przełajowej Orbea zupełnie nowy, zintegrowany wygląd. Obejmuje to również opcjonalny uchwyt do komputera rowerowego, który jest kompatybilny ze wszystkimi popularnymi markami poprzez adapter. Współdziałanie komponentów OC uzupełnia high-endowe twierdzenie tych nowoczesnych rowerów przełajowych.
Blokada
Zestaw słuchawkowy Acros Blocklock 164º ogranicza ugięcie kierownicy, a tym samym zapobiega uszkodzeniu ramy. Dzięki ścisłej współpracy z Acrosem udało się zminimalizować wysokość i zintegrować system z kokpitem karbonowego Almasa w najlepszy możliwy sposób.
Szczegóły
-
Pedały w zestawie:
Nie
Znajdź pasujące pedały