Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Orbea Alma H30, niebieski

ID: 1491413

MSRP 6.099,00 zł
4.999,00 zł
- 18 %
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

  • Wybierz Rozmiar ramy
  • Wybierz Rozmiar ramy
    Oblicz rozmiar
    S | 40cm (29") niedostępny online
    M | 44,5cm (29") niedostępny online
    L | 48,3cm (29") niedostępny online
    XL | 53,3cm (29") niedostępny online
Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Orbea Alma H30, niebieski (blue bondi/bright red)

Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.

Take it too far
Korzyści z wydajności można znaleźć wszędzie, małe ulepszenia dla dużych motocykli, i tak, trochę obsesji jest również częścią tego. Ale jak daleko jest za daleko? Cele Orbea, jej zawodnicy i kreatywne podejście zawsze napędzają ją do zwycięstwa. A kiedy już wiesz, jak słodko smakuje sukces, zawsze chcesz więcej. Staje się obsesją na punkcie bycia najlepszym. Czujesz to w swoim sercu, w płucach, w nogach - i rozpoznajesz to w naszych kołach. Tylko doskonaląc coraz bardziej najmniejsze szczegóły i pozostawiając za sobą granice tego, co wydaje się możliwe, mogą osiągnąć swoje wielkie cele.

Struktura dynamiczna
Większość sił skręcających i obciążeń bocznych jest przejmowana przez dolną część ramy. Główka ramy, rura dolna i rury łańcuchowe wytrzymują naprężenia i skutecznie przenoszą moc na tylne koło. Im bardziej sztywna skrętnie rama, tym więcej mocy jest przenoszone z nóg bezpośrednio na podłoże i tym bardziej natychmiastowe jest przekazanie mocy.

Komfort
Na przykład nowa Alma ma cieńsze wsporniki siodła. Dzięki zmniejszonemu przekrojowi i średnicy stanowią zgrabne podparcie dla rury podsiodłowej. Z kolei górna rura jest szczególnie solidna z przodu, aby zwiększyć sztywność skrętną. W kierunku tyłu jednak górna rura szybko się zwęża, aby zaoszczędzić materiał, a tym samym wagę.
Właściwości tłumiące uzyskane dzięki zastosowaniu karbonu oraz wąska konstrukcja górnej rury i wsporników siodła sprawiają, że Alma jest dynamiczna, a jednocześnie płynna, co pozwala rowerowi ślizgać się po nierównościach. Efekt jest subtelny, ale jednak zauważalny. Pod koniec ciężkiego wyścigu właśnie taki szczegół może stanowić różnicę między miejscem na podium a nagrodą pocieszenia.

Geometria Pucharu Świata Orbea
Lata rozwoju najwyższej klasy rowerów przełajowych doprowadziły do powstania geometrii Almy w wersji World Cup. Pozycja siedząca jest agresywna, szybka, a jednocześnie wygodna. W porównaniu z geometrią trailową, która poświęca trochę precyzji na rzecz wytrzymałości, geometria przełajowa jest zaprojektowana do precyzyjnej jazdy i maksymalnego transferu mocy.

Kokpit OC
Dzięki unikalnej konstrukcji główki kierownicy OC, rozpórki i wspornika kierownicy, nadali rodzinie przełajowej Orbea zupełnie nowy, zintegrowany wygląd. Obejmuje to również opcjonalny uchwyt do komputera rowerowego, który jest kompatybilny ze wszystkimi popularnymi markami poprzez adapter. Współdziałanie komponentów OC uzupełnia high-endowe twierdzenie tych nowoczesnych rowerów przełajowych.

Blokada
Główka Acros Blocklock 164º ogranicza ugięcie kierownicy, a tym samym zapobiega uszkodzeniu ramy. Dzięki ścisłej współpracy z Acrosem udało się zminimalizować wysokość i zintegrować system z kokpitem karbonowego Almasa w najlepszy możliwy sposób.

Szczegóły

Pokaż wszystkie modele z tej serii ORBEA Alma

W skrócie

Rozmiar koła
Rozmiar koła
29 cale/-i
Waga (szacunkowa)
Waga (szacunkowa)
12,20 kg
Rodzaj hamulca
Rodzaj hamulca
hydrauliczny hamulec tarczowy
Skok zawieszenia (mm)
Skok zawieszenia (mm)
100

Sprzęt

Przeznaczenie
Maraton / XC
Płeć
Mężczyźni, Kobiety
Główne informacje
Rozmiar koła:
29 cale/-i
Łączna liczba biegów:
12
Rodzaj:
nie dotyczy
Zakres dostawy
włączając pedały:
Nie
Wymiary
Waga (szacunkowa):
12,20 kg
Rama
Model:
Hardtail
Rodzaj materiału:
Aluminium
Inne cechy:
Orbea Alma Hydro Alloy, Boost 12x148, BSA BB, wewnętrzne prowadzenie kabli
Widelec
Model:
widelec do zawieszania
Marka:
RockShox
Rodzaj:
Judy Silver TK, regulacja korony, QR, Solo Air
Amortyzator
Skok zawieszenia (mm):
100
Przerzutki
Typ napędu:
System przerzutek
Ilość biegów:
12
Marka:
Shimano
Rodzaj:
Deore Shadow Plus
Manetka
model:
Shimano Deore M6100
Korba rowerowa
model:
OC1, aluminium
Zębatka 1:
32 z.
Łańcuch
model:
KMC X12
Koła zębate
Liczba przełożeń Zębatka (zęby):
11-51 z.
model:
Sun Race
Hamulec przedni
Marka:
Shimano
Rodzaj:
MT201
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Hamulec tylny
Marka:
Shimano
Rodzaj:
MT201
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Klamka hamulcowa
model:
Shimano
Kierownica
Model:
Flat Bar
model:
OC1, 31,8 mm, 740 mm
Materiał:
Aluminium
Wspornik
Model:
A-Head
model:
OC1, 31,8 mm, 7º
Materiał:
Aluminium
Stery
Łożyska sterowe:
FSA 1-1/8 - 1-1/2" zintegrowany
Siodełko
Siodełko:
Selle Royal 2058 DRN
Sztyca
Model:
Jarzmo zintegrowane
Średnica:
27,20 mm
Rodzaj:
OC1, 0mm Offset
Materiał:
Aluminium
Koła
model:
Mach1 Klixx 23c Tubeless Ready, 15x110mm / 12x148mmm
Opona przednia
Rozmiar (w calach):
29
Szerokość:
2,20 cale/-i
model:
Maxxis Ikon, 60 TPI, Dual
Opona tylna
Rozmiar (w calach):
29
Szerokość:
2,20 cale/-i
model:
Maxxis Ikon, 60 TPI, Dual
Rok modelowy
2022
Numer artykułu
1491413
EAN
8434446920967

Opinia klienta

4.7
3 Ocena (oceny)
1 Gwiazdka
0
2 Gwiazdki
0
3 Gwiazdki
0
4 Gwiazdki
1
5 Gwiazdki
2
Nie prowadzimy osobnej weryfikacji recenzji, aby sprawdzić, czy wyświetlane oceny rzeczywiście pochodzą od konsumentów. Wszyscy odwiedzający naszą witrynę mogą przesyłać opinie o naszych produktach. Dodawanie recenzji nie jest powiązane z kontem użytkownika lub podobnymi funkcjami. Wszystkie recenzje są sortowane przez automatyczny filtr słów w celu uniknięcia obraźliwego słownictwa, treści rasistowskich lub seksistowskich oraz recenzji zawierających hiperłącza. Ponadto ręcznie sprawdzamy przychodzące recenzje, aby sprawdzić zawartość oceny pod kątem sprzeczności i innych treści zewnętrznych
Wyczyść wszystkie filtry
Orbea Alma H30, niebieski
JoGri
Najlepszy MTB!
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Naprawdę, naprawdę dobry hardtail. Niezbyt sportowy, bardzo zrównoważony. Orbea już wie, co buduje... Rama jest świetna, funkcje są zgodne z oczekiwaniami. Był jeden problem: zainstalowano tarczę z przesunięciem 3 mm, prawidłowe ustawienie to 6 mm (konstrukcja SRAM). Nieważne, zamieniłem na aluminium i 36T, działa świetnie!
14.01.2024
Orbea Alma H30, niebieski
Midsommar
Orbea Alma H30
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Dobry rower dla osób powracających do sportu MTB.Rama ma potencjał, komponenty na razie wystarczą, a po zużyciu zostaną wymienione na lepsze. Moim zdaniem najlepszy stosunek jakości do ceny jest tutaj. (Wcześniej jeździłem tylko na Spezialized ;-) )
04.07.2023
Orbea Alma H30, niebieski
Bilal
dobry rower
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
To najlepszy rower górski, jaki widziałem, nadal jest dobry, a przerzutki też są dobre
19.05.2023