Opis
Orbea Alma H30, czerwony (metallic dark red/chic white)
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Posunąć się za daleko
Korzyści z osiągów można znaleźć wszędzie, małe ulepszenia dla dużych motocykli i tak, odrobina bycia lepszym jest również tego częścią. Ale jak daleko jest za daleko? Cele Orbei, jej konkurenci i jej kreatywne podejście raz po raz prowadzą ją do zwycięstwa. A kiedy już wiesz, jak słodko smakuje sukces, zawsze chcesz więcej. Ma obsesję na punkcie bycia najlepszym. Można to poczuć w sercu, w płucach, w nogach - i można to rozpoznać po naszych kołach. Mogą osiągnąć swoje wielkie cele tylko wtedy, gdy będą doskonalić najmniejsze szczegóły i wykraczać poza granice tego, co wydaje się wykonalne.
Struktura dynamiczna
Większość sił skręcających i obciążeń bocznych jest pochłaniana przez dolną część ramy. Rura czołowa, rura dolna i tylne widełki wytrzymują obciążenia i skutecznie przenoszą moc na tylne koło. Im bardziej odporna na skręcanie jest rama, tym więcej mocy jest przenoszone z nóg bezpośrednio na podłoże i tym bardziej natychmiastowy jest transfer mocy.
Komfort
Na przykład, nowa Alma ma cieńsze wsporniki siodełka. Dzięki zredukowanemu przekrojowi i średnicy zapewniają one zgrabne podparcie rury podsiodłowej. Z drugiej strony górna rura jest szczególnie wytrzymała z przodu rury czołowej, aby zwiększyć sztywność skrętną. Jednak w kierunku tyłu górna rura szybko się zwęża, aby zaoszczędzić materiał, a tym samym wagę.
Właściwości tłumiące uzyskane dzięki układowi włókien węglowych oraz wąska konstrukcja górnej rury i wsporników siodełka zapewniają Almie dynamiczną, ale płynną jazdę, pozwalając rowerowi ślizgać się po nierównych powierzchniach. Efekt jest subtelny, ale zauważalny. Pod koniec trudnego wyścigu to właśnie tego rodzaju szczegóły mogą stanowić różnicę między miejscem na podium a nagrodą pocieszenia.
Geometria Orbea World Cup
Lata rozwoju najwyższej klasy rowerów przełajowych doprowadziły do uzyskania geometrii Alma z Pucharu Świata. Pozycja jazdy jest agresywna, szybka, a jednocześnie wygodna. W porównaniu do geometrii trailowej, która poświęca nieco precyzji na rzecz wytrzymałości, geometria cross-country została zaprojektowana z myślą o precyzyjnym stylu jazdy i maksymalnym transferze mocy.
Kokpit OC
Dzięki unikalnej konstrukcji głowicy kierownicy OC, podkładki dystansowej i wspornika kierownicy, rodzina rowerów przełajowych Orbea zyskała zupełnie nowy, zintegrowany wygląd. Obejmuje to również opcjonalny uchwyt na komputer rowerowy, który jest kompatybilny ze wszystkimi popularnymi markami za pomocą adaptera. Współdziałanie komponentów OC dopełnia high-endowy charakter nowoczesnych rowerów przełajowych.
Blokada
Zestaw Acros Blocklock 164º ogranicza ugięcie kierownicy, a tym samym zapobiega uszkodzeniom ramy. W ścisłej współpracy z Acros udało im się zminimalizować całkowitą wysokość i zintegrować system z kokpitem karbonowego Almasa w najlepszy możliwy sposób.
Szczegóły
-
Pedały w zestawie:
Nie
Znajdź pasujące pedały