Opis
Orbea Alma M20, szary (anthracite glitter/black)
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Posunąć się za daleko
Osiągi można znaleźć wszędzie, małe ulepszenia dla dużych motocykli i tak, odrobina obsesji jest również częścią tego. Ale jak daleko jest za daleko? Cele Orbei, jej zawodnicy i kreatywne podejście zawsze prowadzą ją do zwycięstwa. A kiedy już wiesz, jak słodko smakuje sukces, zawsze chcesz więcej. Jego obsesją staje się bycie najlepszym. Czujesz to w swoim sercu, w płucach, w nogach - i rozpoznajesz to w naszych kołach. Tylko dzięki coraz lepszemu dopracowaniu najmniejszych szczegółów i porzuceniu granic tego, co wydaje się możliwe, mogą osiągnąć swoje wielkie cele.
Struktura dynamiczna
Większość sił skręcających i obciążeń bocznych jest przejmowana przez dolną część ramy. Rura czołowa, rura dolna i dolne rury łańcuchowe wytrzymują naprężenia i skutecznie przenoszą moc na tylne koło. Im sztywniejsza skrętnie rama, tym więcej mocy jest przenoszone z nóg bezpośrednio na podłoże i tym bardziej natychmiastowe jest przekazywanie mocy.
OMX - 830gr (M)
Ramy Orbea Monocoque X (OMX) opierają się na wyjątkowym połączeniu wysoce modularnych i wytrzymałych włókien węglowych. Maty węglowe Prepreg są cięte laserowo, aby zminimalizować zużycie materiału i nakładanie się obszarów. Ponadto rama jest starannie wstępnie ukształtowana, aby osiągnąć optymalną kompresję przy użyciu jak najmniejszej ilości włókna węglowego. Zastosowanie formy wykonanej w całości z polystorolu ekspandowanego (EPS) i wkładek lateksowych zapobiega powstawaniu fałd i pustek.
Komfort
Na przykład, nowa Alma ma cieńsze wsporniki siodła. Dzięki zmniejszonemu przekrojowi i średnicy stanowią zgrabne oparcie dla rury podsiodłowej. Z drugiej strony, górna rura jest szczególnie mocna w przedniej części, aby zwiększyć sztywność skrętną. Jednak w kierunku tyłu górna rura szybko się zwęża, aby zaoszczędzić materiał, a tym samym wagę.
Właściwości tłumiące uzyskane dzięki zastosowaniu warstw karbonu oraz wąska konstrukcja górnej rury i wsporników siodła nadają rowerowi Alma dynamiczną, ale płynną jazdę, która pozwala mu ślizgać się po nierównościach. Efekt jest subtelny, ale wciąż zauważalny. Pod koniec ciężkiego wyścigu, właśnie taki szczegół może zadecydować o różnicy między miejscem na podium a nagrodą pocieszenia.
Geometria Orbea World Cup
Lata pracy nad najwyższej klasy rowerami przełajowymi zaowocowały geometrią Almy w Pucharze Świata. Pozycja siedząca jest agresywna, szybka, a jednocześnie wygodna. W porównaniu do geometrii trailowej, która poświęca nieco precyzji na rzecz wytrzymałości, geometria przełajowa została zaprojektowana z myślą o precyzyjnej jeździe i maksymalnym transferze mocy.
Kokpit OC
Dzięki unikalnemu projektowi główki sterowej OC, rozpórki i wspornika kierownicy, nadali oni rodzinie rowerów przełajowych Orbea zupełnie nowy, zintegrowany wygląd. Obejmuje to również opcjonalny uchwyt na komputer rowerowy, który jest kompatybilny ze wszystkimi popularnymi markami za pomocą adaptera. Współdziałanie komponentów OC uzupełnia wysokiej klasy charakter tych nowoczesnych rowerów przełajowych.
Blokada
Główka Acros Blocklock 164º ogranicza odchylenie kierownicy i tym samym zapobiega uszkodzeniom ramy. Dzięki ścisłej współpracy z firmą Acros, udało się zminimalizować wysokość zabudowy i w najlepszy możliwy sposób zintegrować system z kokpitem karbonowego Almas'a.
Szczegóły
-
Pedały w zestawie:
Nie
Znajdź pasujące pedały