Opis
Orbea Gain D20, czarny (black/titanium)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Orbea Gain dla lepszej jazdy
Dzięki Orbea Gain ambitne przejażdżki po asfalcie będą bardziej zrelaksowane, lepsze i jeszcze przyjemniejsze, ponieważ możesz skoncentrować się na pięknych rzeczach związanych z kolarstwem szosowym i pokonywaniem kilometrów. Orbea wdrożyła w tym e-rowerze przewodnią zasadę "Enough Power", dzięki czemu zawsze otrzymujesz dokładnie tyle wsparcia, ile potrzebujesz. Rezultatem jest niezwykle lekki, sportowy i zwinny rower szosowy, z którym z łatwością poradzisz sobie ze wszystkimi wyzwaniami na drodze.
Wersja D20 serii Gain ma aluminiową ramę z karbonowym widelcem i jest wyposażona w grupę osprzętu 2x11 Ultegra od Shimano, która precyzyjnie zmienia biegi, ma wysokiej jakości wykończenie i oszczędza trochę na wadze w porównaniu do 105.
Serce: E-Bikemotion X35 Plus z czujnikiem PAS
Kluczem do koncepcji "Enough Power" jest system napędu w tylnej piaście. Jest dostrojony tak, aby zapewnić niezawodne i płynne wspomaganie pedałowania na różnych poziomach, wspierając jazdę bez jej dominacji. A jeśli wyłączysz silnik na dłuższe odcinki i będziesz chciał całkowicie polegać na sile swoich mięśni, nie poczujesz, że silnik ciągnie za sobą lub przeszkadza w napędzaniu. Czujnik pedałowania w pierścieniu blokującym kasety (PAS) jest sparowany z zaawansowanym algorytmem, który symuluje moment obrotowy, aby optymalnie wspierać siłę nacisku na pedał. Dzięki temu oszczędzasz energię podczas pedałowania i zawsze otrzymujesz dokładnie takie wsparcie, jakiego potrzebujesz.
Dyskretna, zintegrowana bateria
Gain nie ma nieporęcznego akumulatora o przesadnie dużej pojemności i zapewnia tylko tyle energii, ile faktycznie potrzebujesz do sportowej jazdy. Dlatego Orbea zaprojektowała akumulator tak, aby był jak najmniejszy, lekki i dyskretny.
Czysty wygląd dzięki ICR PLUS i zintegrowanej osłonie
Dzięki zintegrowanemu wspornikowi OC wszystkie kable, przewody i linki są całkowicie poprowadzone w ramie, co zapewnia schludny wygląd. Eliminuje to również dodatkowe tarcie i irytujące grzechotanie na ramie. Istnieje tylko jedno zewnętrzne połączenie kablowe, umożliwiające demontaż tylnego koła. Przewód ten biegnie blisko prowadnicy łańcucha i jest ukryty za niepozorną osłoną ochronną. Gniazdo baterii pod suportem jest również prawie niewidoczne. Wszystko to pokazuje, jak wiele uwagi Orbea poświęciła każdemu najmniejszemu szczegółowi.
Wszystko pod kontrolą dzięki iWoc ONE & Display
Centrum sterowania składa się z dyskretnego przycisku elegancko zintegrowanego z górną rurą i komputera rowerowego na wsporniku kierownicy. Interfejs iWoc ONE umożliwia sterowanie systemem i przeglądanie wszystkich istotnych danych, takich jak wspomaganie silnika i zasięg.
Bezpiecznie na drodze także w nocy
Dzięki w pełni zintegrowanemu systemowi oświetlenia możesz nawet wyruszyć w trasę wyraźnie widoczny przed wschodem słońca lub nadal celować w rundę po pracy, gdy wieczorem robi się już ciemno. Istnieje możliwość przełączania między światłem ciągłym a opcjonalnymi światłami drogowymi podczas długich podróży lądowych.
Szczegóły
- Pedały w zestawie: Nie
Cechy szczególne
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.