Opis
Orbea Gain D40, srebrny (metallic silver/black)
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Usprawnij swoje wyjście
Gain został opracowany tak, aby jazda była bardziej zrelaksowana, a przez to jeszcze bardziej przyjemna. Dzięki koncepcji "Enough Power" Orbea opracowała wyjątkowo lekki, sportowy i zwrotny rower. Rower, który radzi sobie z wszystkimi wyzwaniami na drodze.
The Gain rozpoznaje twój wysiłek i wspiera twoje ambicje w pochłanianiu kilometrów. Interfejsy systemu są nowoczesne i intuicyjne. Wszystkie przeszkadzające elementy zostały zredukowane do minimum, a to, co pozostaje, to wyjątkowe wrażenia z jazdy, które można intensywnie odczuwać z gain.
ICR PLUS
Niezależnie od tego, czy jest to układ mechaniczny czy elektroniczny: wszystkie kable, linki i przewody biegną niewidocznie pod mostkiem wzdłuż główki ramy. I to wszystko bez dodatkowego tarcia i nieprzyjemnego grzechotania. Wszystkie rowery szosowe Orbea oferują to rozwiązanie ze zintegrowanymi mostkami OC.
Zintegrowany system oświetlenia
To jest magia! Całkowicie zintegrowany system oświetlenia to kolejna atrakcja, dzięki której Gain wzbogaci Twoje wycieczki. Dzięki oświetleniu z przodu i z tyłu rower przyciąga uwagę w dzień i w nocy dla większego bezpieczeństwa. Dzięki światłu ciągłemu i opcjonalnej wiązce światła do dali, Gain jest gotowy do drogi nawet przy niekorzystnych warunkach oświetleniowych.
Zacisk sztycy siodła
Elegancko zintegrowany z ramą, zacisk nie tylko dobrze wygląda, ale także poprawia aerodynamikę.
E-Bikemotion X35 Plus
Serce Gain to kluczowy dla koncepcji Enough Power" silnik zamontowany na tylnej piaście." Dopracowany układ napędowy zapewnia niezawodne i łagodne wspomaganie, zaprojektowane w celu ułatwienia jazdy, a nie jej określenia. Ponieważ silnik umieszczony jest bezpośrednio na tylnej piaście, możesz pedałować bez uczucia ciągnięcia, nawet jeśli nie używasz napędu. Gain posiada zaawansowany algorytm symulacji momentu obrotowego w celu optymalnego wsparcia mocy przyłożonej do pedału. Innymi słowy: ten rower wspiera Cię dokładnie wtedy, kiedy go potrzebujesz - i oszczędza energię, kiedy pedałujesz.
Zintegrowana bateria
Akumulator jest jednym z najbardziej rzucających się w oczy elementów rowerów elektrycznych, dlatego Orbea dołożyła wszelkich starań, aby był on tak mały, lekki i dyskretni, jak to tylko możliwe. Dzięki koncepcji „Enough Energy", akumulator roweru Gain nie wychodzi ponad zapewnienie wystarczającej mocy. Pozwala to uniknąć montażu nieporęcznych baterii o zbyt dużej mocy.
Zintegrowana osłona
Gain posiada tylko jedno zewnętrzne połączenie kablowe umożliwiające zdjęcie tylnego koła. Linka przebiega ściśle pod dolną rurką tylnego trójkąta i jest ukryta za niepozorną, zintegrowaną osłoną. Dostęp do gniazda baterii pod suportem jest również prawie niewidoczny, a kapsel na mostku zapewnia bezproblemowe przejście do górnej rury. W końcu zmarnowanym wysiłkiem byłoby opracowanie roweru, który świetnie jeździ, ale nie poświęcono uwagi detalom projektu.
IWOC One & Display
Panel sterowania wzmocnieniem składa się z eleganckiego i dyskretnego pokrętła na górnej rurze oraz komputera rowerowego zainstalowanego na wsporniku. Za pomocą prostego interfejsu iWoc ONE możesz włączyć i wyłączyć system, sprawdzić poziom obsługi silnika i poziom naładowania akumulatora. Kolorowe diody LED dostarczają wszystkich niezbędnych informacji.
PAS Sensor
Wyważone, łagodne wspomaganie wymaga wyrafinowanego czujnika. Pasuje on idealnie do eleganckiego i dyskretnego e-roweru: Czujnik pedałowania (PAS) jest ukryty wewnątrz ostatniej zebatki kasety. Mierzy on siłę nacisku na pedał i odpowiednio dostosowuje dostarczaną moc silnika.
Szczegóły
- Pedały w zestawie: Nie
Cechy szczególne
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.