Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Orbea Gain D50, pomarańczowy/czarny

ID: 1985050

14.399,00 zł
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

  • Wybierz Rozmiar ramy
  • Wybierz Rozmiar ramy
    Oblicz rozmiar
    XS | 46cm niedostępny online
    S | 48,5cm niedostępny online
    M | 51,5cm niedostępny online
    L | 54,5cm niedostępny online
    XL | 57,5cm niedostępny online
Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Orbea Gain D50, pomarańczowy/czarny (mango/black)

Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.

Orbea Gain dla lepszej jazdy
Dzięki Orbea Gain ambitne przejażdżki po asfalcie będą bardziej zrelaksowane, lepsze i jeszcze przyjemniejsze, ponieważ możesz skoncentrować się na pięknych rzeczach związanych z kolarstwem szosowym i pokonywaniem kilometrów. Orbea wdrożyła w tym e-rowerze przewodnią zasadę "Enough Power", dzięki czemu zawsze otrzymujesz dokładnie tyle wsparcia, ile potrzebujesz. Rezultatem jest niezwykle lekki, sportowy i zwinny rower szosowy, z którym z łatwością poradzisz sobie ze wszystkimi wyzwaniami na drodze.
Wersja D50 modelu Gain ma aluminiową ramę z karbonowym widelcem i jest wyposażona w grupę osprzętu 2x8 Claris firmy Shimano, która zapewnia solidne wprowadzenie do świata rowerów szosowych.

Serce: E-Bikemotion X35 Plus z czujnikiem PAS
Kluczem do koncepcji "Enough Power" jest system napędu w tylnej piaście. Jest dostrojony tak, aby zapewnić niezawodne i płynne wspomaganie pedałowania na różnych poziomach, wspierając jazdę bez jej dominacji. A jeśli wyłączysz silnik na dłuższe odcinki i będziesz chciał całkowicie polegać na sile swoich mięśni, nie poczujesz, że silnik ciągnie za sobą lub przeszkadza w napędzaniu. Czujnik pedałowania w pierścieniu blokującym kasety (PAS) jest sparowany z zaawansowanym algorytmem, który symuluje moment obrotowy, aby optymalnie wspierać siłę nacisku na pedał. Dzięki temu oszczędzasz energię podczas pedałowania i zawsze otrzymujesz dokładnie takie wsparcie, jakiego potrzebujesz.

Dyskretna, zintegrowana bateria
Gain nie ma nieporęcznego akumulatora o przesadnie dużej pojemności i zapewnia tylko tyle energii, ile faktycznie potrzebujesz do sportowej jazdy. Dlatego Orbea zaprojektowała akumulator tak, aby był jak najmniejszy, lekki i dyskretny.

Czysty wygląd dzięki ICR PLUS i zintegrowanej osłonie
Dzięki zintegrowanemu wspornikowi OC wszystkie kable, przewody i linki są całkowicie poprowadzone w ramie, co zapewnia schludny wygląd. Eliminuje to również dodatkowe tarcie i irytujące grzechotanie na ramie. Istnieje tylko jedno zewnętrzne połączenie kablowe, umożliwiające demontaż tylnego koła. Przewód ten biegnie blisko prowadnicy łańcucha i jest ukryty za niepozorną osłoną ochronną. Gniazdo baterii pod suportem jest również prawie niewidoczne. Wszystko to pokazuje, jak wiele uwagi Orbea poświęciła każdemu najmniejszemu szczegółowi.

Wszystko pod kontrolą dzięki iWoc ONE & Display
Centrum sterowania Gain składa się z dyskretnego przycisku elegancko zintegrowanego z górną rurą i komputera rowerowego na wsporniku kierownicy. Interfejs iWoc ONE umożliwia sterowanie systemem i przeglądanie wszystkich istotnych danych, takich jak wspomaganie silnika i zasięg.

Bezpiecznie na drodze także w nocy
Dzięki w pełni zintegrowanemu systemowi oświetlenia możesz nawet wyruszyć w trasę wyraźnie widoczny przed wschodem słońca lub nadal celować w rundę po pracy, gdy wieczorem robi się już ciemno. Istnieje możliwość przełączania między światłem ciągłym a opcjonalnymi światłami drogowymi podczas długich podróży lądowych.

Szczegóły

  • Element sterujący Mahle iWoc ONE
  • Zestaw grupowy Shimano Claris
  • Montaż płaski Montaż hamulca
  • Maksymalny rozmiar opony 700c x 40 mm
  • Półzintegrowany zestaw słuchawkowy 1 1/2"
  • 41 mm x 86,5 mm Wspornik dolny Pressfit
  • Pedały w zestawie: Nie
Pokaż wszystkie modele z tej serii ORBEA Gain

Cechy szczególne

Zasięg

Ile kilometrów mogę przejechać na akumulatorze?
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.

W skrócie

Rozmiar koła
Rozmiar koła
28 cale/-i
maksymalna  waga całkowita
maksymalna waga całkowita
120,00 kg
Waga (szacunkowa)
Waga (szacunkowa)
14,60 kg
Rodzaj hamulca
Rodzaj hamulca
mechaniczny hamulec tarczowy
Zasięg (km)
Zasięg (km)
50-100

Sprzęt

Przeznaczenie
Szosa
Płeć
Mężczyźni, Kobiety
Główne informacje
Rodzaj:
E-Bike 25km/h
Rozmiar koła:
28 cale/-i
Łączna liczba biegów:
16
Wymiary
Waga (szacunkowa):
14,60 kg
maksymalna waga całkowita:
120,00 kg
Rama
Marka amortyzatora tylnego:
bez amortyzatorów
Model:
Diament
Rodzaj materiału:
Aluminium
Silnik
Marka:
Mahle
Model:
X 35
Rodzaj:
Silnik w piaście z napędem na tylne koło
Wydajność:
250 W
Akumulator
Model:
Orbea RS
Zawartość energii:
248,00 Wh
Montaż akumulatora:
Bateria wewnątrz ramy – zamontowana na stałe
Ładowarka
Rodzaj:
Mahle X35
Napięcie (Volt):
230
Zasięg
Zasięg (km):
50-100
Widelec
Model:
Sztywny widelec
Marka:
Orbea
Rodzaj:
Widelec Gain Hydro, full carbon, 1-1/8" - 1,5" tapered head tube, 700c x 40mm maksymalny rozmiar opon, flat mount brake mount, 12mm x 100mm thru axle
Przerzutki
Typ napędu:
System przerzutek
Ilość biegów:
8
Marka:
Shimano
Rodzaj:
Claris
Przerzutka przednia
Wykonanie:
2-rz.
Marka:
Shimano
Rodzaj:
Claris
Manetka
model:
Shimano Claris FD-R2000-F
Korba rowerowa
model:
Shimano Claris FD-R2000-F
Zębatka 1:
50 z.
Zębatka 2:
34 z.
Suport
model:
41 x 86,5 Pressfit
Łańcuch
model:
KMC X8
Koła zębate
Liczba przełożeń Zębatka (zęby):
11 z.
model:
Shimano HG50, 8-rz.
Hamulec przedni
Marka:
Shimano
Rodzaj:
BR-RS305
Rodzaj hamulca:
mechaniczny hamulec tarczowy
Hamulec tylny
Marka:
Shimano
Rodzaj:
BR-RS305
Rodzaj hamulca:
mechaniczny hamulec tarczowy
Kierownica
Model:
Drop
model:
OC Road Performance RP30, wysięg 80 mm, spadek 125 mm
Materiał:
Aluminium
Stery
Łożyska sterowe:
OC Road Performance RP21, -6º
Siodełko
Siodełko:
Fizik Aliante R5
Sztyca
Model:
Jarzmo zintegrowane
Średnica:
27,20 mm
Rodzaj:
Setback 0, dla światła zintegrowanego
Materiał:
Aluminium
Koła
model:
Aluminium, Tubeless, 700c x 21c, 32H
Piasta przednia
model:
Oś przelotowa Orbea 12 mm x 100 mm, M12x2 P1 Hollow
Piasta tylna
model:
Piasta silnika Mahle X35 Plus
Opona przednia
Rozmiar (w calach):
28
Szerokość opon:
30,00 mm
model:
Hutchinson Fusion 5 Performance TLR
Cechy szczególne:
Tubeless-Ready, Ochrona przed przebiciem
Opona tylna
Rozmiar (w calach):
28
Szerokość opon:
30,00 mm
model:
Hutchinson Fusion 5 Performance TLR
Cechy szczególne:
Tubeless-Ready, Ochrona przed przebiciem
Oświetlenie przednie
Model:
LED
model:
COB Led, 60 lumenów, ECE50
Oświetlenie tylne
model:
Lezyne FENDER STVZO, montaż na sztycy, 11 lumenów
Zasilanie
Rodzaj wtyczki:
Wtyczka UE
Zakres dostawy
włączając pedały:
Nie
Rok modelowy
2023
Numer artykułu
1985050
EAN
8434446367601

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu