Opis
Orbea Gain M20, srebrny (speed silver/black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Orbea Gain dla lepszej jazdy
Dzięki Orbea Gain ambitne przejażdżki po asfalcie będą bardziej zrelaksowane, lepsze i jeszcze przyjemniejsze, ponieważ możesz skoncentrować się na pięknych rzeczach związanych z kolarstwem szosowym i pokonywaniem kilometrów. Orbea wdrożyła w tym e-rowerze przewodnią zasadę "Enough Power", dzięki czemu zawsze otrzymujesz dokładnie tyle wsparcia, ile potrzebujesz. Rezultatem jest niezwykle lekki, sportowy i zwinny rower szosowy, z którym z łatwością poradzisz sobie ze wszystkimi wyzwaniami na drodze.
Wersja M20 serii Gain ma karbonową ramę z karbonowym widelcem i jest wyposażona w grupę osprzętu 2x11 Ultegra od Shimano, która precyzyjnie zmienia biegi, ma wysokiej jakości wykończenie i oszczędza trochę na wadze w porównaniu do 105.
Serce: E-Bikemotion X35 Plus z czujnikiem PAS
Kluczem do koncepcji "Enough Power" jest system napędu w tylnej piaście. Jest dostrojony tak, aby zapewnić niezawodne i płynne wspomaganie pedałowania na różnych poziomach, wspierając jazdę bez jej dominacji. A jeśli wyłączysz silnik na dłuższe odcinki i będziesz chciał całkowicie polegać na sile swoich mięśni, nie poczujesz, że silnik ciągnie za sobą lub przeszkadza w napędzaniu. Czujnik pedałowania w pierścieniu blokującym kasety (PAS) jest sparowany z zaawansowanym algorytmem, który symuluje moment obrotowy, aby optymalnie wspierać siłę nacisku na pedał. Dzięki temu oszczędzasz energię podczas pedałowania i zawsze otrzymujesz dokładnie takie wsparcie, jakiego potrzebujesz.
Dyskretna, zintegrowana bateria
Gain nie ma nieporęcznego akumulatora o przesadnie dużej pojemności i zapewnia tylko tyle energii, ile faktycznie potrzebujesz do sportowej jazdy. Dlatego Orbea zaprojektowała akumulator tak, aby był jak najmniejszy, lekki i dyskretny.
Czysty wygląd dzięki ICR PLUS i zintegrowanej osłonie
Dzięki zintegrowanemu wspornikowi OC wszystkie kable, przewody i linki są całkowicie poprowadzone w ramie, co zapewnia schludny wygląd. Eliminuje to również dodatkowe tarcie i irytujące grzechotanie na ramie. Istnieje tylko jedno zewnętrzne połączenie kablowe, umożliwiające demontaż tylnego koła. Przewód ten biegnie blisko prowadnicy łańcucha i jest ukryty za niepozorną osłoną ochronną. Gniazdo baterii pod suportem jest również prawie niewidoczne. Nawet zintegrowany zacisk sztycy podsiodłowej zapewnia odrobinę więcej. Jest zoptymalizowany pod kątem aerodynamiki i doskonale prezentuje się wizualnie. Wszystko to pokazuje, jak wiele uwagi Orbea poświęciła każdemu najmniejszemu szczegółowi.
Wszystko pod kontrolą dzięki iWoc ONE & Display
Centrum sterowania Gain składa się z dyskretnego przycisku elegancko zintegrowanego z górną rurą i komputera rowerowego na wsporniku kierownicy. Interfejs iWoc ONE umożliwia sterowanie systemem i przeglądanie wszystkich istotnych danych, takich jak wspomaganie silnika i zasięg.
Bezpiecznie na drodze także w nocy
Dzięki w pełni zintegrowanemu systemowi oświetlenia możesz nawet wyruszyć w trasę wyraźnie widoczny przed wschodem słońca lub nadal celować w rundę po pracy, gdy wieczorem robi się już ciemno. Istnieje możliwość przełączania między światłem ciągłym a opcjonalnymi światłami drogowymi podczas długich podróży lądowych.
Szczegóły
- Pedały w zestawie: Nie
Cechy szczególne
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.