Opis
Orbea Gain M20 FlatBar, zielony (ice green/black)
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Usprawnij swoje wyjście
Gain został opracowany tak, aby jazda była bardziej zrelaksowana, a przez to jeszcze bardziej przyjemna. Dzięki koncepcji "Enough Power" Orbea stworzyła wyjątkowo lekki, sportowy i zwinny rower. Rower, który opanowuje wszystkie wyzwania na drodze.
Zysk docenia Twój wysiłek i wspiera ambicję zjadania kilometrów. Interfejsy systemu są nowoczesne i intuicyjne. Wszystkie przeszkadzające elementy zostały zredukowane do minimum, a to, co pozostało, to wyjątkowe doświadczenie jeździeckie, którym można się intensywnie cieszyć razem z Gainem.
ICR PLUS
Niezależnie od tego, czy są to przerzutki mechaniczne, czy elektroniczne: wszystkie kable, przewody i kabelki biegną w sposób niewidoczny pod wspornikiem poprzez rurę czołową do ramy. A wszystko to bez dodatkowego tarcia czy nieprzyjemnego terkotania. Wszystkie rowery szosowe Orbea oferują to rozwiązanie dzięki zintegrowanym wspornikom OC.
Zintegrowany system oświetlenia
To jest magia! W pełni zintegrowany system oświetlenia to kolejna atrakcja, dzięki której Gain wzbogaca Twoje wycieczki. Dzięki oświetleniu z przodu i z tyłu rower zwraca na siebie uwagę w dzień i w nocy, a tym samym zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo. Dzięki światłu ciągłemu i opcjonalnym światłom drogowym, Gain jest gotowy na wycieczki po drogach.
Zacisk wspornika siodła
Pięknie wkomponowany w ramę zacisk sztycy podsiodłowej nie tylko dobrze prezentuje się wizualnie, ale także poprawia aerodynamikę.
E-Bikemotion X35 Plus
Serce Gaina, silnik w tylnej piaście, jest kluczem do koncepcji "Enough Power". Zaawansowany system napędowy zapewnia niezawodne, płynne wspomaganie silnika na poziomach zaprojektowanych tak, aby ułatwić jazdę, ale nie zdefiniować ją. A ponieważ silnik jest umieszczony bezpośrednio na tylnej piaście, można pedałować, gdy silnik nie jest używany, bez poczucia, że jest się ciągniętym. Gain posiada zaawansowany algorytm symulacji momentu obrotowego, aby optymalnie wspierać moc przyłożoną do pedału. Innymi słowy: ten rower wspiera Cię dokładnie wtedy, gdy tego potrzebujesz - i oszczędza energię podczas pedałowania.
Zintegrowany akumulator
Bateria jest jednym z najbardziej zauważalnych elementów systemu e-bike'a, dlatego Orbea zrobiła wszystko, aby była jak najmniejsza, najlżejsza i najbardziej dyskretna. Koncepcja "Enough Energy" firmy Gain oferuje rowerzyście wystarczającą ilość energii z baterii, ale nie więcej. Dzięki temu unika się nieporęcznych jednostek akumulatorowych o zbyt dużej mocy.
Zintegrowana osłona
Gain posiada tylko jedno zewnętrzne połączenie kablowe umożliwiające zdjęcie tylnego koła. Kabel przebiega szczelnie pod rozwidleniem łańcucha i jest ukryty za niepozornie zintegrowaną osłoną. Dostęp do gniazda akumulatora pod wspornikiem dolnym jest również niemal niewidoczny, a wykończenie wspornika zapewnia płynne przejście do rury górnej. W końcu byłoby to marnowanie miłości, aby opracować rower, który jeździ świetnie i nie zwracać uwagi na drobne szczegóły w projekcie.
IWOC One & Display
Centrum sterowania Gaina składa się z eleganckiego i dyskretnego przycisku na górnej rurze oraz komputera rowerowego zainstalowanego na wsporniku. Za pomocą prostego interfejsu iWoc ONE można włączyć lub wyłączyć system, sprawdzić poziom wspomagania silnika i sprawdzić pozostały poziom naładowania baterii. Kolorowe światła LED dają Ci wszystkie potrzebne informacje.
Czujnik PAS
Zrównoważona, płynna obsługa silnika Gaina wymaga zaawansowanego czujnika. Pasuje idealnie do eleganckiego i niepozornego e-bike'a: Czujnik pedałowania (PAS) jest ukryty wewnątrz pierścienia końcowego kasety. Mierzy on, jak dużą siłę przykładasz do pedału i odpowiednio dostosowuje moc silnika.
Szczegóły
- Pedały w zestawie: Nie
Cechy szczególne
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.