Opis
Orbea Gain M30 1X, szary (speed silver/black)
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Usprawnij swoje wyjście
Gain został opracowany tak, aby jazda była bardziej zrelaksowana, a przez to jeszcze bardziej przyjemna. Dzięki koncepcji "Enough Power" Orbea stworzyła wyjątkowo lekki, sportowy i zwinny rower. Rower, który opanowuje wszystkie wyzwania na drodze.
Zysk docenia Twój wysiłek i wspiera ambicję zjadania kilometrów. Interfejsy systemu są nowoczesne i intuicyjne. Wszystkie przeszkadzające elementy zostały zredukowane do minimum, a to, co pozostało, to wyjątkowe doświadczenie jeździeckie, którym można się intensywnie cieszyć razem z Gainem.
ICR PLUS
Niezależnie od tego, czy są to przerzutki mechaniczne czy elektroniczne: wszystkie kable, przewody i kabelki biegną w sposób niewidoczny pod wspornikiem, przez rurę czołową do ramy. A wszystko to bez dodatkowego tarcia czy nieprzyjemnego terkotania. Wszystkie rowery szosowe Orbea oferują to rozwiązanie dzięki zintegrowanym wspornikom OC.
Zintegrowany system oświetlenia
To jest magia! W pełni zintegrowany system oświetlenia to kolejna atrakcja, dzięki której Gain wzbogaca Twoje wycieczki. Dzięki oświetleniu z przodu i z tyłu rower zwraca na siebie uwagę w dzień i w nocy, a tym samym zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo. Dzięki światłu ciągłemu i opcjonalnym światłom drogowym, Gain jest gotowy na wycieczki po drogach.
Zacisk wspornika siodła
Pięknie wkomponowany w ramę zacisk sztycy podsiodłowej nie tylko dobrze prezentuje się wizualnie, ale także poprawia aerodynamikę.
E-Bikemotion X35 Plus
Serce Gaina, silnik w tylnej piaście, jest kluczem do koncepcji "Enough Power". Zaawansowany system napędowy zapewnia niezawodne, płynne wspomaganie silnika na poziomach zaprojektowanych tak, aby ułatwić jazdę, ale nie zdefiniować ją. A ponieważ silnik jest umieszczony bezpośrednio na tylnej piaście, można pedałować, gdy silnik nie jest używany, bez poczucia, że jest się ciągniętym. Gain posiada zaawansowany algorytm symulacji momentu obrotowego w celu optymalnego wsparcia mocy przyłożonej do pedału. Innymi słowy: ten rower wspiera Cię dokładnie wtedy, gdy tego potrzebujesz - i oszczędza energię podczas pedałowania.
Zintegrowany akumulator
Bateria jest jednym z najbardziej zauważalnych elementów systemu e-bike'a, dlatego Orbea zrobiła wszystko, aby była jak najmniejsza, najlżejsza i najbardziej dyskretna. Koncepcja "Enough Energy" firmy Gain oferuje rowerzyście wystarczającą ilość energii z baterii, ale nie więcej. Dzięki temu unika się nieporęcznych jednostek akumulatorowych o zbyt dużej mocy.
Zintegrowana osłona
Gain posiada tylko jedno zewnętrzne połączenie kablowe umożliwiające zdjęcie tylnego koła. Kabel przebiega szczelnie pod rozwidleniem łańcucha i jest ukryty za niepozornie zintegrowaną osłoną. Dostęp do gniazda akumulatora pod wspornikiem dolnym jest również niemal niewidoczny, a wykończenie wspornika zapewnia płynne przejście do rury górnej. W końcu byłoby to marnowanie miłości, aby opracować rower, który jeździ świetnie i nie zwracać uwagi na drobne szczegóły w projekcie.
IWOC One & Display
Centrum sterowania Gaina składa się z eleganckiego i dyskretnego przycisku na górnej rurze oraz komputera rowerowego zainstalowanego na wsporniku. Za pomocą prostego interfejsu iWoc ONE można włączyć lub wyłączyć system, sprawdzić poziom wspomagania silnika i sprawdzić pozostały poziom naładowania baterii. Kolorowe światła LED dają Ci wszystkie potrzebne informacje.
Czujnik PAS
Zrównoważona, płynna obsługa silnika Gaina wymaga zaawansowanego czujnika. Pasuje idealnie do eleganckiego i niepozornego e-bike'a: Czujnik pedałowania (PAS) jest ukryty wewnątrz pierścienia końcowego kasety. Mierzy on, jak dużą siłę przykładasz do pedału i odpowiednio dostosowuje moc silnika.
Szczegóły
- Pedały w zestawie: Nie
Cechy szczególne
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.