Nie możesz zobaczyć bezpiecznego okna PayPal w Twojej przeglądarce?

Kliknij tutaj
Możesz otworzyć je ponownie i zakończyć swoje zamówienie.

Prosimy o chwilę cierpliwości. Twoje zamówienie jest przetwarzane.

Covid-19: Nadal realizujemy zamówienia! - Przejdź do FAQ
ORBEA

ORBEA Gain M30, orange/yellow (2020)

ID: 1042736
17.999 zł
Zawiera podatek VAT, bez kosztów wysyłki
ORBEA Gain M30, orange/yellow
ORBEA Gain M30, black/grey
ORBEA Gain M30, blue/white
ORBEA Gain M30, red/blue
Obliczanie wielkości | Geometria
Proszę wybrać wielkość ramy

Posiadasz już w koszyku inny rozmiar tego produktu. Skorzystaj z tabeli rozmiarów, aby wybrać prawidłowy.

Przenieś do Ulubionych
  • 40.000 Produktów 550 Marek
  • 100 dni na zwrot towaru
  • Darmowa wysyłka od 399 zł,-6
Szczegóły produktu

E-rower miejski Gain M30 został zaprojektowany, aby ułatwić Ci jazdę w tkance miejskiej. Dzięki zastosowaniu koncepcji „Enough Power" i "Enough Energy" model ten jest wyjątkowo lekki, sportowy i mobilny: jest to rower, który odpowie na każde wezwanie do jazdy. Gain docenia Twój wysiłek i wspiera Cię w połykaniu kilometrów. Interfejsy systemowe są nowoczesne, zintegrowane i proste. Rower nie posiada żadnych nieporęcznych elementów, które wpływają na wrażenia z jazdy, a wszystkie rozpraszające uwagę dodatki zostały zredukowane do minimum i pozostajesz tylko Ty, Gain i wspólny czas.  

Mode Button
Oszczędzaj miejsce na kierownicy, na przykład w celu instalacji systemu nawigacji lub po prostu aby rower był lżejszy do prowadzenia. Centrum sterowania Gain to atrakcyjny i dyskretny przycisk na górnej ramie. Za pomocą prostego interfejsu iWoc ONE możesz włączyć i wyłączyć system, sprawdzić poziom obsługi silnika i poziom naładowania akumulatora. Kolorowe diody LED dostarczają wszystkich niezbędnych informacji. Kompaktowy sterownik iWoc TRIO oferuje dodatkowe funkcje i interaktywność dla wersji Gain z prostą kierownicą i w połączeniu z przyciskiem włączania / wyłączania iWOC ONE zapewnia większą kontrolę nad oświetleniem, akumulatorem i wspomaganiem.

Internal Battery
Akumulator jest jednym z najbardziej rzucających się w oczy elementów rowerów elektrycznych, dlatego Orbea dołożyła wszelkich starań, aby był on tak mały, lekki i dyskretni, jak to tylko możliwe. Dzięki koncepcji „Enough Energy", akumulator roweru Gain nie wychodzi ponad zapewnienie wystarczającej mocy. Pozwala to uniknąć montażu nieporęcznych baterii o zbyt dużej mocy. 

Drive System
Serce Gain to kluczowy dla koncepcji „Enough Power" silnik zamontowany w tylnej piaście. Dopracowany układ napędowy zapewnia niezawodne i łagodne wspomaganie, zaprojektowane w celu ułatwienia jazdy, a nie jej określenia. Ponieważ silnik umieszczony jest bezpośrednio na tylnej piaście, możesz pedałować bez uczucia ciągnięcia, nawet jeśli nie używasz napędu.

C.A.N. C.A.N. Integration
Gain nie wymaga wielu kabli, portów i akcesoriów. Złącze CAN - Bus (Controller Area Network) to pojedynczy styk, który służy do ładowania, diagnozowania systemu i podłączania zapasowej baterii.

PAS SENSOR
Wyważone, łagodne wspomaganie wymaga wyrafinowanego czujnika. Pozostając w idealnej harmonii z ideą prostoty i dyskrecji systemu, osłona kasety zawiera 20 magnesów, które są wykrywane przez zintegrowany czujnik. W te sposób system monitoruje on aktywność pedałowania i odpowiednio dostosowuje wspomaganie.

APP
Aplikacja na smartfony i smartwatche zapewnia dodatkowe możliwości kontroli systemu iWoc Gain. Monitoring jazdy, przesyłanie tras GPS jak również inne czynności oraz funkcje są możliwe za pośrednictwem telefonu komórkowego, co czyni rower Gain jeszcze bardziej atrakcyjnym.

Wszechstronność
Rozwój w kierunku szerszych opon zauważalny jest wszędzie - nawet w wyścigach szosowych coraz więcej uwagi poświęca się zwiększonemu komfortowi jazdy i niższemu oporowi toczenia opon 25C i 27C. Aby Gain był jeszcze bardziej wszechstronny, możliwe jest zwiększenie wielkości opon nawet do 40C.

Wiele rowerów w jednym modelu Gain
Gain jest przygotowany do wcielenia się w wiele ról: Żwir, droga, dojazd do pracy .... Duża rozpiętość w doborze szerokości opon, możliwość zamontowania różnych akcesoriów (jak np. chlapacze) oraz uniwersalna geometria na każdą drogę, czynią model Gain rowerem wszechstronnego przeznaczenia. Bezpieczny i łatwy montaż błotników i dostępnych na rynku akcesoriów pozwala uzyskać atrakcyjny i solidny rezultat. Na życzenie można także zamontować bagażnik. Montaż dodatkowych akcesoriów absolutnie nie kłóci się z koncepcją wszechstronności Gain, które zostały specjalnie w takich celach zaprojektowane przez firmę Orbea.

MAVIC
W celu zagwarantowania najwyższej jakości montażu dla Gain, Orbea ściśle współpracowała z firmą Mavic, aby zintegrować najlepiej sprzedające się koła Aksium Elite i Cosmic Carbon z silnikiem X35

WIĘCEJ MIEJSCA DLA SZERSZYCH OPON
Szersze opony stają się coraz bardziej popularne. To posunęło się tak daleko, że nawet profesjonalni zawodnicy coraz części wybierają wyższy komfort i niższe opory toczenia opon 25C i 27C. Aby Gain był jeszcze bardziej wszechstronny, możliwe jest zwiększenie wielkości opon nawet do 40C.

Dodatkowe informacje

  • niezawodny silnik piasty tylnej X35 od ebikemotion
  • 250 Wh bateria dyskretnie zintegrowana w dolnej rurze
  • Przerzutka Shimano Ultegra 2x11
  • hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano
  • Opony Mavic Yksion Pro
  • Pedały: brak w zestawie, można je wybrać tutaj.
Cechy specjalne

Zasięg

Ile kilometrów mogę przejechać na akumulatorze?
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.
Wyposażenie
Rodzaj
Rower elektryczny 25km/h  
Przeznaczenie
Elektryczny rower szosowy  
Rozmiar koła
28"  cale/-i
Łączna liczba biegów
22  
Waga (szacunkowa)
12.35  kg
Waga całkowita
120  kg
Zakres dostawy
włączając pedały: nie  
Rama
Marka amortyzatora tylnego: brak amortyzatora
Model: męska, konstrukcja typu "diament"
Rodzaj materiału: karbon
Inne cechy: Orbea Gain Carbon, Monocoque carbon structure, Flat Mount Disc Brakes, 135x9 QR, max 700x40C, Inner Cable routing, Ebikemotion X35 specific, integrated battery, integrated sensor, Iwock One compatible
Silnik
Marka: Ebikemotion
Model: X 35
Rodzaj: Silnik w piaście - napęd na tylne koło
Wydajność: 250 W
Akumulator
Model: Ebikemotion
Rodzaj: litowo-jonowy
Zawartość energii: 250 Wh
Wydajność: 36 / 6.9
Montaż akumulatora: Akumulator w ramie
Display
Ebikemotion IWoc  
Zasięg
Zasięg (km): 75 
Widelec
Model: sztywny widelec
Marka: Orbea
Rodzaj: Gain Carbon Flat mount
Przerzutki
Typ napędu: Przerzutka
Ilość biegów: 11
Marka: Shimano
Rodzaj: 105
Przerzutka przednia
Wykonanie: 2 biegi
Marka: Shimano
Manetka
model: Shimano 105 ST-7020  
Korba rowerowa
model: Shimano 105/R7000
Zębatka 1: 50 z.
Zębatka 2: 34 z.
Łańcuch
model: KMC X11  
Koła zębate
Liczba przełożeń Zębatka (zęby): 11-32 z.
model: Shimano
Hamulec przedni
Marka: Shimano
Rodzaj: R7070
Rodzaj hamulca: Hydrauliczny hamulec tarczowy
Hamulec tylny
Marka: Shimano
Rodzaj: R7070
Rodzaj hamulca: Hydrauliczny hamulec tarczowy
Klamka hamulcowa
model: Shimano ST-7020  
Kierownica
model: Orbea OC2, Reach: 80 mm, Drop: 125 mm  
Wspornik
Model: A-Head
model: Orbea OC2 8°
Łożyska sterowe
FSA A 1-1/8" półzintegrowany  
Siodełko
Selle Royal Asphalt GR  
Sztyca
Model: opatentowana sztyca
Średnica: 31.6 mm
Rodzaj: Orbea OC2, Offset: 20
Koła
model: Mavic Aksium Elite Disc UST  
Opona przednia
Rozmiar (w calach): 28
Szerokość opon: 28 mm
model: Opony Mavic Yksion Pro
Cechy szczególne: pasek odblaskowy, ochrona antyprzebiciowa
Opona tylna
Rozmiar (w calach): 28
Szerokość opon: 28 mm
model: Opony Mavic Yksion Pro
Cechy szczególne: pasek odblaskowy, ochrona antyprzebiciowa
Płeć
Unisex
Rok produkcji
2020
Numer produktu
1042736
Video
Opinie klientów
3.3
6 Opinie klientów
5 gwiazdek
1
4 gwiazdek
3
3 gwiazdek
0
2 gwiazdek
1
1 gwiazdka
1
11.01.2020
2beetle@web.de
dobry
Gut
Automatycznie przetłumaczone z języka niemieckiego Oryginał

Bardzo fajny rower, wsparcie na górze nie wydaje się tak silne, ale wystarczające. Ogólnie rzecz biorąc, wrażenia z jazdy są bardzo zbliżone do naturalnej jazdy. Dodatkowy ciężar na tylnym kole jest zauważalny w porównaniu do zwykłego roweru wyścigowego, ale dopuszczalny. Trzy poziomy wsparcia można ustawić indywidualnie. Zasięg jest silnie zależny od wybranego poziomu wsparcia i wysokości. Na 750 m nadal 39% baterii.

Sehr schönes Rad, Unterstützung am Berg fühlt sich nicht so stark an, ist aber ausreichend. Das Fahrgefühl ist insgesamt sehr nah am natürlichen Fahren. Das Mehrgewicht am Hinterrad ist gegenüber einem normalen Rennrad spürbar, aber akzeptabel. Die drei Unterstützungsstufen können individuell eingestellt werden. Die Reichweite ist stark abhängig von der gewählten Unterstützungsstufe und den Höhenmetern. Bei 750 Hm noch 39% Akku.

06.11.2019
RICHARD
Zyskaj M30
Gain M30
Automatycznie przetłumaczone z języka francuskiego Oryginał

Kupiłem ten rower 16.09.2019, ważę 85 kg Mam około 100 km z pełną baterią, mam 71 lat i jestem bardzo zadowolony z zakupu.

J'ai acheté ce vélo le 16/9/2019, je pèse 85 kg je fais environ 100km avec la batterie pleine, j'ai 71 ans et je suis très content de mon achat.

Ocena dotyczy tego samego modelu, ale pochodzi z poprzedniego roku i zawiera niemal identyczną treść.

02.11.2019
ANTONIO
Bardzo drogi ze względu na korzyści, jakie ma.
Muy caro para las prestaciones que tiene.
Automatycznie przetłumaczone z języka hiszpańskiego Oryginał

Zamontowałem silnik tylnego koła o mocy 700 W na moim starym rowerze i kupiłem akumulator 36 V i 21 A (wszystko na Aliexpress 900 €), i nadal nie byłem w stanie go używać, ponieważ jest to dzień o długości 136 km, zwykle robię 80-90 km dziennie. Ponadto usunąłem czujnik ograniczenia prędkości i zwykle przyjmuję średnie od 30 do 34 km / h, co nie jest dla mnie złe przez siedemdziesiąt lat.

Yo monté un motor de 700w en rueda trasera en mi bici vieja y compré una batería de 36 v y 21A (todo ello en Aliexprés 900€), y todavía no he sido capaz de agotarla siendo el día de más kms 136 kms, yo hago habitualmente 80-90 kms diarios. Además le quité el sensor de limitación de velocidad y suelo sacar medias entre 30 hasta 34 Kms/h que no está mal para mí con setenta años.

Ocena dotyczy tego samego modelu, ale pochodzi z poprzedniego roku i zawiera niemal identyczną treść.


Potrzebujesz pomocy?
Brak wsparcia telefonicznego
Więcej informacji
Newsletter
Zapisz się w celu otrzymania 25 zł zniżki na zakupy,
kodów rabatowych i spersonalizowanych zniżek.4

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Everyday we get more people on bikes