Opis
Orbea Vibe Mid H10 MUD, niebieski (blue)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Miejska lekkość
Wszystko wokół nas staje się coraz łatwiejsze w obsłudze, coraz bardziej funkcjonalne. Właśnie takie podejście przyjęła Orbea, aby opracować nową koncepcję mobilności, która jest stworzona dla Ciebie. Wyrafinowana maszyna, dzięki której można wykazać się wyjątkowym wyczuciem stylu.
Elegancki towarzysz, który z łatwością znajdzie miejsce w Twoim domu lub biurze. Lekki rower, na którym jazda jest po prostu przyjemna. Praktycznie niewidoczny, zintegrowany silnik, akumulator i elektronika dla nowoczesnego miejskiego stylu życia.
Zintegrowany system oświetlenia
To jest magia! W pełni zintegrowany system oświetlenia to kolejna atrakcja, dzięki której Vibe wzbogaca wycieczki. Dzięki oświetleniu z przodu i z tyłu rower zwraca na siebie uwagę w dzień i w nocy, zapewniając tym samym dodatkowe bezpieczeństwo. Dzięki światłu ciągłemu i opcjonalnym światłom drogowym, Vibe jest gotowa do jazdy po drogach.
TRIO IWOC
Centrum sterowania Vibe to piękny i dyskretny element sterujący montowany na kierownicy, który ułatwia sterowanie wszystkimi funkcjami bez konieczności zdejmowania rąk z kierownicy.
Bateria wewnętrzna
Bateria jest jednym z najbardziej zauważalnych elementów systemu roweru elektrycznego, dlatego Orbea dołożyła wszelkich starań, aby była tak mała, lekka i dyskretna, jak to tylko możliwe. Koncepcja "Enough Energy" zastosowana w Vibe zapewnia rowerzyście wystarczającą ilość energii z akumulatora, ale nie więcej. W ten sposób unika się nieporęcznych akumulatorów o zbyt dużej mocy.
CZUJNIK PAS
Zrównoważone, płynne działanie silnika Vibe wymaga zastosowania zaawansowanego czujnika. Pasuje idealnie do eleganckiego i niepozornego roweru elektrycznego: Czujnik pedałowania (PAS) jest ukryty w pierścieniu końcowym kasety. Mierzy on siłę nacisku na pedał i odpowiednio dostosowuje moc silnika.
ICR PLUS
Niezależnie od tego, czy jest to przerzutka mechaniczna czy elektroniczna: wszystkie kable, przewody i kabelki biegną w niewidoczny sposób pod wspornikiem kierownicy przez główkę ramy do ramy. A wszystko to bez dodatkowego tarcia czy nieprzyjemnego stukania.
Cechy szczególne
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.