Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Ortler E-Montana 500 Trapez, czarny

ID: 1787545

8.739,00 zł *
6.999,00 zł
- 19 %
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

  • Wybierz Rozmiar ramy
  • Wybierz Rozmiar ramy
    Oblicz rozmiar
    44cm (28") niedostępny online
    48cm (28") niedostępny online
    52cm (28") niedostępny online
Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Ortler E-Montana 500 Trapez, czarny (black mat)

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.

Wraz z Montaną, Ortler stworzył wysokiej jakości trekkingowy e-bike, który gwarantuje, że każda wycieczka z elektrycznym wspomaganiem będzie przyjemnością.

Najnowsza generacja e-bike'a zachwyca potężnym silnikiem środkowym Shimano STePS E-6100. Rowerzyści trekkingowi nie tylko robią szybsze postępy, ale także mogą pokonywać znacznie dłuższe dystanse. Oprócz nowoczesnego napędu elektrycznego Montana zachwyca także przemyślanym i trwałym wyposażeniem szczegółowym. 9-biegowa przekładnia Shimano Alivio zapewnia odpowiedni dobór przełożeń, a hamulce to hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano, które zapewniają absolutną niezawodność przez cały czas i w każdych warunkach pogodowych. 50 mm skok amortyzowanego widelca Suntour zapewnia komfortową jazdę nawet po leśnych ścieżkach. Opony Schwalbe Energizer Plus zachwycają niskimi oporami toczenia i bardzo dobrą przyczepnością. Komfort jazdy jest dzięki temu gwarantowany.

Pakiet wyposażenia uzupełnia system oświetlenia AXA LED, solidny bagażnik turystyczny oraz wysokiej jakości detale, takie jak chwyty Ergo, wspornik i kierownica, a także wygodne żelowe siodło Selle Royal. Napęd Shimano Steps to nowoczesny system środkowy, który charakteryzuje się wysoką niezawodnością, dużą mocą i dużym zasięgiem. Szczególnymi cechami napędu Shimano Steps są: wspomaganie przy wciskaniu, wyświetlacz wielofunkcyjny i duży zasięg. Bateria po 2 godzinach jest już naładowana w 80%, a po 4 godzinach w pełni. Dzięki zintegrowanej stacji ładowania, akumulator może być ładowany bezpośrednio w rowerze.

Ten e-bike jest przystosowany do maksymalnej masy całkowitej 120 kg.

Pokaż wszystkie modele z tej serii Ortler Montana

W skrócie

Rozmiar koła
Rozmiar koła
28 cale/-i
Waga (szacunkowa)
Waga (szacunkowa)
25,01 kg
Typ napędu
Typ napędu
System przerzutek
Rodzaj hamulca
Rodzaj hamulca
hydrauliczny hamulec tarczowy
Model
Model
STePS E6100
Wydajność
Wydajność
36/14

Sprzęt

Przeznaczenie
Trekking
Płeć
Mężczyźni, Kobiety
Główne informacje
Rodzaj:
E-Bike 25km/h
Rozmiar koła:
28 cale/-i
Łączna liczba biegów:
9
Wymiary
Waga (szacunkowa):
25,01 kg
maksymalna waga całkowita:
120,00 kg
Rama
Marka amortyzatora tylnego:
bez amortyzatorów
Model:
Trapez
Rodzaj materiału:
Aluminium
Silnik
Marka:
Shimano
Model:
STePS E6100
Rodzaj:
Silnik środkowy
Wydajność:
250 W
Akumulator
Model:
Shimano Steps BT-E8010
Rodzaj:
Litowo-jonowy
Zawartość energii:
504,00 Wh
Wydajność:
36/14
Przewidywana żywotność (cykle ładowania):
1000
Czas ładowania (h):
7.5
Montaż akumulatora:
Bateria ramowa
Ekran
Display:
Shimano SC-E6010
Ładowarka
Rodzaj:
Shimano EC-E6002
Napięcie (Volt):
230
Pobór mocy:
920 W
Zasięg
Zasięg (km):
70-180
Widelec
Model:
widelec do zawieszania
Marka:
Suntour
Rodzaj:
SF14 NEX-E25-DS
Amortyzator
Skok zawieszenia (mm):
50 mm
Przerzutki
Typ napędu:
System przerzutek
Ilość biegów:
9
Marka:
Shimano
Rodzaj:
Alivio
Manetka
model:
Shimano Alivio SL-M3100
Korba rowerowa
model:
Shimano Steps FC-E8000, 175 mm
Zębatka 1:
38 z.
Łańcuch
model:
KMC e9S
Koła zębate
Liczba przełożeń Zębatka (zęby):
11 z.
model:
Shimano Alivio CS-HG400
Hamulec przedni
Marka:
Shimano
Rodzaj:
MT200
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Tarcza hamulcowa:
Shimano RT10 Center Lock
Średnica tarczy:
160 mm
Hamulec tylny
Marka:
Shimano
Rodzaj:
MT200
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Tarcza hamulcowa:
Shimano RT10 Center Lock
Średnica tarczy:
160 mm
Klamka hamulcowa
model:
Shimano MT200
Kierownica
Model:
Riser
model:
HL NR-AL-16, szerokość 610 mm
Materiał:
Aluminium
Chwyty:
Herrmanns Oxy DD29AL
Wspornik
Model:
A-Head
model:
HL TDS-299N-8, 105 mm
Materiał:
Aluminium
Kąt regulowany:
tak
Stery
Łożyska sterowe:
VP-41AC
Siodełko
Siodełko:
żelowe siodełko Selle Royal VLS 5192
Sztyca
Model:
Jarzmo zintegrowane
Średnica:
30,40 mm
Rodzaj:
Promax SP-222, 300 mm
Materiał:
Aluminium
Piasta przednia
model:
Shimano HB-M3050, QR / CL
Piasta tylna
model:
Shimano HB-M3050, QR / CL
Obręcze
model:
X-Pert X-15
Materiał:
Aluminium
Model:
pusta komora
Opona przednia
Rozmiar (w calach):
28
Szerokość opon:
50,00 mm
model:
Schwalbe Energizer Plus
Cechy szczególne:
Reflex, Ochrona przed przebiciem
Opona tylna
Rozmiar (w calach):
28
Szerokość opon:
50,00 mm
model:
Schwalbe Energizer Plus
Cechy szczególne:
Reflex, Ochrona przed przebiciem
Sprzęt
Pedały:
VP-658
Bagażnik
Marka:
Racktime Victoria
Materiał:
Hi-Ten
Stopka rowerowa
Model:
Tylna stopka
Błotniki
Materiał:
Aluminium
Dynamo
Model:
Oświetlenie zasilane baterią e-roweru
Oświetlenie przednie
Model:
LED
model:
AXA Blue Line 30 Lux, e-bike
Oświetlenie tylne
model:
Hermanns H-Trace E-Bike
Zasilanie
Rodzaj wtyczki:
Wtyczka UE
Zakres dostawy
włączając pedały:
Tak
Rok modelowy
2022
Numer artykułu
1787545
EAN
4052406360888

Opinia klienta

4.0
9 Ocena (oceny)
1 Gwiazdka
0
2 Gwiazdki
1
3 Gwiazdki
2
4 Gwiazdki
2
5 Gwiazdki
4
Nie prowadzimy osobnej weryfikacji recenzji, aby sprawdzić, czy wyświetlane oceny rzeczywiście pochodzą od konsumentów. Wszyscy odwiedzający naszą witrynę mogą przesyłać opinie o naszych produktach. Dodawanie recenzji nie jest powiązane z kontem użytkownika lub podobnymi funkcjami. Wszystkie recenzje są sortowane przez automatyczny filtr słów w celu uniknięcia obraźliwego słownictwa, treści rasistowskich lub seksistowskich oraz recenzji zawierających hiperłącza. Ponadto ręcznie sprawdzamy przychodzące recenzje, aby sprawdzić zawartość oceny pod kątem sprzeczności i innych treści zewnętrznych
Wyczyść wszystkie filtry
Ortler E-Montana 500 Trapez, czarny
Rainer
Trapez Ortler E-Montana 500 w kolorze czarnym
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Przejechałem już około 500 km na rowerze elektrycznym Ortler E-Montana 500 i jestem bardzo zadowolony z mojego wyboru. Rower elektryczny zachwyca solidną konstrukcją i wysokiej jakości komponentami Shimano. Rower pokazuje swoje mocne strony szczególnie w codziennym użytkowaniu podczas dojazdów do pracy w ruchu miejskim. Silnik zapewnia niezawodne i wygodne wsparcie, a komponenty Shimano zapewniają płynną zmianę przełożeń i skuteczność hamowania. Jedyna uwaga, jaką mam, dotyczy zabezpieczenia blachy. Kiedy pada deszcz, rower ma tendencję do kilku oprysków. Aby zapobiec temu problemowi, jako środek ostrożności zamontowałem osłony przeciwbłotne na przednich i tylnych błotnikach. Okazało się to skutecznym rozwiązaniem, które gwarantuje, że pozostanę czysty i suchy w każdych warunkach pogodowych. Ogólnie rzecz biorąc, Ortler E-Montana 500 to niezawodny i mocny rower elektryczny, który idealnie nadaje się do codziennego użytku w ruchu miejskim. Mogę go bez wahania polecić.
20.11.2023
Ortler E-Montana 500 Trapez, czarny
Lasse
Dobry rower Helkara
Przetłumaczono z fińskiego Zobacz oryginalny tekst
Najlepszy zakup jaki kiedykolwiek zrobiłem przez internet. Dzięki zakrzywionej kierownicy pozbyłem się drętwienia rąk, na które cierpiałem przez wiele lat. W ciągu kilku lat na liczniku pojawiło się około 2700 km.
11.04.2023
Ortler E-Montana 500 Trapez, czarny
Bernhard
Ładny, poręczny i niedrogi pedelek z kilkoma słabościami
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Zgodnie z opisem sprzedawcy bateria jest już naładowana w 80% po dwóch godzinach iw pełni naładowana po czterech godzinach. To nieprawda: ładowanie odbywa się nieprzerwanie przez 6 ¼ godziny. Ładowanie akumulatora spada bardzo szybko przy wysokim wsparciu, tj. nie nadaje się do dłuższych przejażdżek górskich i naprawdę nie zasługuje na swoją nazwę „Montana”, zwłaszcza w połączeniu z nazwą firmy „Ortler”. Przyczynia się do tego również brakujący napęd turbo (dostępne tylko trzy poziomy: Eco, Normal i High). Na naszej najbardziej stromej ulicy w mieście musiałem mocno pedałować na pierwszym biegu, żeby wstać (granica - prawie musiałem wysiąść). Przy ładowaniu baterii przez dwa do trzech tygodni mogę przejechać 90 km w trybie głównie ekonomicznym. Po pełnym naładowaniu wyświetlane są maksymalnie 180 km (Eco), średnio 135 km (Normalny) i minimum 90 km (High), przy czym ten ostatni w przeciwieństwie do opisu sprzedawcy z minimalnym 70 km, czyli bardziej prawdopodobne, że się zastosuje. Z mojego doświadczenia wynika, że informacja o najniższym zasięgu dla komputera rowerowego (dla wysokiego wsparcia) jest prawidłowa, jeśli jesteś głównie w trybie Eco w naszym krajobrazie (różnica wysokości 100 m) na drodze. Z drugiej strony na równinie, np. wzdłuż rzeki, informacja wydaje się być poprawna. Oto moja najdłuższa jak dotąd trasa licząca około 50 km. Wspomniane doświadczenia robiłem późnym latem i jesienią. Dostarczone dokumenty są liczne, ale impertynencja. Nie jest łatwo znaleźć coś konkretnego, na przykład aktywację zmiany biegów i konieczność (niezręcznie) naciskania przełącznika podczas zmiany biegów. Inaczej dużo powtórzeń, bezużytecznych i nieprecyzyjnych, np.: - Jeśli bateria nie ładuje się w ciągu dwóch godzin, natychmiast przestań jej używać i skontaktuj się ze sprzedawcą!? - Kiedy w końcu znalazłeś czas ładowania (7 ½ godziny), który zależy od modelu, nie zgadza się on z opisem sprzedawcy ani z rzeczywistością (patrz wyżej); - Nie powinno się ładować akumulatora na ziemi!? Może dlatego przewód zasilający jest tak krótki, że nie sięga nawet od gniazdka ściennego na wysokości włącznika do podłogi. Z drugiej strony należy za wszelką cenę unikać upadku akumulatora na ziemię. Co teraz? Obciążający: - Biegi przerzutki zacinają się, zwłaszcza podczas zmiany biegu na wyższy pod obciążeniem. Następnie łańcuch wskakuje na miejsce z hukiem trochę dłużej, pomimo luzowania podczas energicznego pedałowania; - Błotnik tylny jest za krótki, na mokrej nawierzchni masz brud na plecaku lub ubraniu (przedni błotnik faktycznie jest za krótki: brud rozpryskuje się na rurze ramy i silniku); - Z (tylko) mokrymi podeszwami butów zsuwasz się z pedałów; - Gdy jest ciemno, nie widać, na jakim biegu jesteś, ponieważ wskaźnik nie jest podświetlony. Jeśli montujesz amortyzowaną sztycę podsiodłową, powinieneś mieć nogi o długości co najmniej 80 cm, w przeciwnym razie nie będziesz mógł już stać na ziemi, siedząc na siodełku (z odpowiednią ramą w rozmiarze 52). Wniosek: Ładny, poręczny i niedrogi pedelek z kilkoma słabymi punktami. Te ostatnie również w odniesieniu do bardzo skąpej sieci dealerskiej. W tej chwili nie wiem, kto mógłby wykonywać dla mnie obsługę klienta lub naprawy.
27.02.2023