Opis
Panaracer GravelKing Semi Slick Plus Opona składana 700x32C TLC, czarny/brązowy (black/brown)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Bazując na sukcesie standardowych opon Gravelking i Gravelking SK - obu wiodących w branży opon w kategorii szutrowej - Panaracer opracował następną generację opon szutrowych z Gravelking SS i SS+. Opona SS/SS+ została zaprojektowana jako sucha, gotowa do wyścigów, szybko tocząca się opona dla zawodników, którzy chcą jechać szybko, zachowując dobrą kontrolę, trakcję i zdolność pokonywania wzniesień.
Opony SS i SS+ mają zupełnie nowy wzór bieżnika, składający się z gładszej, diamentowej części środkowej i bardziej agresywnych wypustów bocznych. Taki wzór bieżnika pozwala rowerzyście utrzymać prędkość na zakrętach i zachować kontrolę nad każdym przejściem, jakie może zaoferować jazda po szutrze. Gravelking SS posiada miękką osłonę 120 TPI z odpornym na przebicie nylonowym paskiem i zastrzeżoną przez Panaracer mieszanką ZSG (Zero Slip Grip). SS+ wykorzystuje tę samą konstrukcję co SS, ale dodaje od stopki do stopki warstwę materiału ochronnego Panaracer ProTite w celu zapewnienia jeszcze większej ochrony przed przecięciem bieżnika i ścian bocznych dla szczególnie wymagających szlaków lub jazdy z ostrym krzemieniem.
ZSG Naturalny składnik
Mieszanka ta ma tak samo niskie opory toczenia jak mieszanka premium. Jej zwiększona odporność na zużycie sprawia, że jest to idealna opona treningowa o doskonałych osiągach.
Zaawansowany sznur Extra Alpha
Technologia AX wykorzystuje niezwykle wąski sznurek wpleciony w osnowę o bardzo dużej gęstości, aby zapewnić lekkość i elastyczność. Ta zwiększona gęstość zwiększa odporność na przecięcia i ścieranie.
ProTite Shield + Plus
Ultra wytrzymały materiał wzmacniający jest owinięty wokół całej opony, a nylonowa tafta wyścieła bieżnik, zapewniając dodatkową ochronę przed bocznymi przecięciami, a także przebiciami spowodowanymi wgniecionymi obręczami lub przebiciami.
Pas PR (odporny na przebicie)
PR Belt to odporny na przebicie pas mocowany pod bieżnikiem. Jest lekka i wykorzystuje mocny skład włókien, aby osiągnąć odporność na przebicie.