Opis
Panaracer GravelKing Semi Slick Plus Opona składana 700x38C TLC, czarny/brązowy (black/brown)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Bazując na sukcesie standardowych opon Gravelking i Gravelking SK - wiodących w branży opon szutrowych - Panaracer opracował kolejną generację opon szutrowych Gravelking SS i SS+. Opona SS/SS+ została zaprojektowana jako sucha, przystosowana do wyścigów, szybko tocząca się opona dla zawodników, którzy chcą jechać szybko, zachowując jednocześnie dobrą kontrolę, trakcję i zdolność pokonywania wzniesień.
Opony SS i SS+ mają zupełnie nowy wzór bieżnika, na który składa się gładsza, diamentowa część środkowa i bardziej agresywne wypustki boczne. Ten profil pozwala rowerzyście utrzymać prędkość na zakrętach i zachować kontrolę nad każdym przejściem, jakie może zaoferować jazda po szutrze. Opony Gravelking SS posiadają elastyczną osłonę 120 TPI z odpornym na przebicie nylonowym paskiem i własną mieszanką ZSG (Zero Slip Grip) firmy Panaracer. SS+ wykorzystuje tę samą konstrukcję co SS, ale dodaje od stopki do stopki warstwę materiału chroniącego przed przebiciem ProTite firmy Panaracer, aby zapewnić jeszcze lepszą ochronę przed przecięciem bieżnika i ścian bocznych w przypadku szczególnie wymagających tras lub jazdy z ostrym krzemieniem.
ZSG Składnik naturalny
Mieszanka ta charakteryzuje się tak samo niskim oporem toczenia jak mieszanka premium. Jej zwiększona odporność na zużycie sprawia, że jest to doskonała opona treningowa o długiej żywotności i doskonałych osiągach.
Zaawansowany sznur extra alfa
W technologii AX zastosowano wyjątkowo wąski sznurek wpleciony w osnowę o bardzo dużej gęstości, co zapewnia lekkość i elastyczność. Ta zwiększona gęstość poprawia odporność na przecięcia i ścieranie.
ProTite Shield + Plus
Ultra wytrzymały materiał wzmacniający jest owinięty wokół całej opony, a nylonowa tafta wyścieła bieżniki, zapewniając dodatkową ochronę przed bocznymi przecięciami, a także przebiciami spowodowanymi wgniecionymi obręczami lub przebiciami.
Pas PR (odporny na przebicie)
PR Belt to odporny na przebicie pas montowany pod bieżnikiem. Jest lekka, a odporność na przebicie uzyskano dzięki zastosowaniu wytrzymałej kompozycji włókien.