Opis
Panaracer Gravelking SK Opona zwijana 700x38C TLC, czarny (black/brown)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Żwirówka SK jest jeszcze bardziej agresywna niż Żwirówka z mieszanym wzorem bieżnika. Agresywny wzór bieżnika, naturalna mieszanka gumy ZSG, ochrona przed przebiciem i specjalny karkas AX-a dla niższych oporów toczenia sprawiają, że Gravelking SK jest wszechstronny.
Szczegóły
- Bez rurki gotowy do 60 psi
Pokaż wszystkie modele z tej serii Panaracer Gravelking
W skrócie
Sprzęt
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Przeznaczenie
Gravel
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Główne informacje
Rozmiar koła:
28 cale/-i
Zakres dostawy (ilość):
pojedyncza
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Wymiary
Waga:
440,00 g
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Kompatybilność
Kompatybilność z rowerami elektrycznymi:
bez rekomendacji producenta
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Opony
Rozmiar opon ETRTO (szerokość x średnica):
38-622
Model:
opony zwijane
Ciśnienie w psi:
40
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Funkcje
Właściwości:
Ochrona przed przebiciem, Tubeless-Ready, Skin/Tan Wall
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Rok modelowy
2023
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Numer artykułu
905910
Numer artykułu producenta
RF738-GKSK-D
EAN
4931253016264
Opinia klienta
Tobias
dobry dojeżdżający
Przetłumaczono z niemieckiego
Zobacz oryginalny tekst
Piszę tę recenzję teraz po przejechaniu tą oponą nieco ponad 1300 km. Wcześniej używałem Schwalbe G-One Allround Performance jako mojej pierwszej opony szutrowej, która towarzyszyła mi przez ponad 3000 kilometrów.
Mam wrażenie, że obie opony toczą się podobnie dobrze i szybko na asfalcie i drogach nieutwardzonych. Myślę, że na zakrętach Panaracer ma jeszcze większą przyczepność. Po 1300 kilometrach mam wrażenie, że opony (zwłaszcza tylne) nie wyglądają na tak zużyte jak ich poprzedniczki.
Na wilgotnych (blisko błotnistych) drogach polnych i leśnych opony mają tendencję do zapychania się, a następnie utraty przyczepności. I nawet na piaszczystym podłożu (jeśli jest to coś więcej niż tylko powierzchowne) możesz się kołysać na tych oponach. Ten sam problem miałem ze Schwalbe. Gravelking SK również lubi podnosić kamienie z ziemi i rzucać nimi. Słychać też dość wyraźnie warkot opon na asfalcie. Jedna gwiazdka (właściwie odjąłbym tylko pół gwiazdki, ale to nie jest możliwe na tej stronie) jest odejmowana, ponieważ złapałem gumę w lesie z tymi oponami, co nie zdarzyło mi się ze Schwalbe.
W sumie dobra opona, którą mogę polecić osobom dojeżdżającym do pracy (którzy nie tylko jeżdżą po mieście) i każdemu, kto szuka uniwersalnej opony szutrowej i którą kupię ponownie ze względu na pozornie wysoką trwałość.
14.08.2022
Tobias
dobry dojeżdżający
Przetłumaczono z niemieckiego
Zobacz oryginalny tekst
Przejechałem oponę już nieco ponad 1300 kilometrów. Zastąpiło to mojego Schwalbe G-One Allround Performance, z którego byłem już zadowolony i który towarzyszył mi przez ponad 3000 kilometrów.
Powiedziałbym, że opony Panaracer toczą się równie dobrze na drogach, jak i poza nimi. Na zakrętach trzymają się luźnego podłoża (moim zdaniem) nawet lepiej niż Schwalbe. A do tego wykazują mniejsze zużycie (szczególnie na tylnym kole) niż poprzednie opony, dlatego zakładam, że da się je przejechać znacznie dłużej niż 3000 kilometrów.
Nie należy jeździć oponami po drogach gruntowych lub leśnych, które są zbyt mokre, ponieważ tam bardzo szybko się zapychają i przez to tracą przyczepność, a na piaszczystym podłożu, jeśli nie jest to tylko wierzchnia warstwa, można szybko zacząć się kołysać. Ponadto opony lubią zbierać małe kamienie i rzucać nimi. Słyszę też wyraźniej opony na asfalcie niż opony Schwalbe. Powodem, dla którego odejmuję gwiazdkę od tych opon (właściwie tylko pół gwiazdki, ale niestety skala tutaj nie jest tak dokładna) jest to, że złapałem gumę na przednim kole w lesie, co się nie zdarzyło mnie ze Schwalbe do tej pory.
W sumie opona, którą mogę polecić na dojazdy, a także jako wszechstronną oponę szutrową i kupię ją ponownie, głównie ze względu na jej wytrzymałość.
14.08.2022
Roghandey
Świetny zespół
Przetłumaczono z holenderskiego
Zobacz oryginalny tekst
Świetny pasek z wystarczającą przyczepnością
05.11.2020