Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Panaracer Gravelking SK Opona zwijana 700x38C TLC, czarny

ID: 905910

229,99 zł
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

  • 40-622 | 700x38C
  • Wybierz Szerokość koła
    40-622 | 700x38C niedostępny online
Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Panaracer Gravelking SK Opona zwijana 700x38C TLC, czarny (black/brown)

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Żwirówka SK jest jeszcze bardziej agresywna niż Żwirówka z mieszanym wzorem bieżnika. Agresywny wzór bieżnika, naturalna mieszanka gumy ZSG, ochrona przed przebiciem i specjalny karkas AX-a dla niższych oporów toczenia sprawiają, że Gravelking SK jest wszechstronny.

Szczegóły

  • Bez rurki gotowy do 60 psi
Pokaż wszystkie modele z tej serii Panaracer Gravelking

W skrócie

Waga
Waga
440,00 g
Rozmiar koła
Rozmiar koła
28 cale/-i
Kompatybilność z rowerami elektrycznymi
Kompatybilność z rowerami elektrycznymi
bez rekomendacji producenta
Właściwości
Właściwości
Ochrona przed przebiciem, Tubeless-Ready, Skin/Tan Wall

Sprzęt

Przeznaczenie
Gravel
Główne informacje
Rozmiar koła:
28 cale/-i
Zakres dostawy (ilość):
pojedyncza
Wymiary
Waga:
440,00 g
Kompatybilność
Kompatybilność z rowerami elektrycznymi:
bez rekomendacji producenta
Opony
Rozmiar opon ETRTO (szerokość x średnica):
38-622
Model:
opony zwijane
Ciśnienie w psi:
40
Funkcje
Właściwości:
Ochrona przed przebiciem, Tubeless-Ready, Skin/Tan Wall
Rok modelowy
2023
Numer artykułu
905910
Numer artykułu producenta
RF738-GKSK-D
EAN
4931253016264

Opinia klienta

4.3
3 Ocena (oceny)
1 Gwiazdka
0
2 Gwiazdki
0
3 Gwiazdki
0
4 Gwiazdki
2
5 Gwiazdki
1
Nie prowadzimy osobnej weryfikacji recenzji, aby sprawdzić, czy wyświetlane oceny rzeczywiście pochodzą od konsumentów. Wszyscy odwiedzający naszą witrynę mogą przesyłać opinie o naszych produktach. Dodawanie recenzji nie jest powiązane z kontem użytkownika lub podobnymi funkcjami. Wszystkie recenzje są sortowane przez automatyczny filtr słów w celu uniknięcia obraźliwego słownictwa, treści rasistowskich lub seksistowskich oraz recenzji zawierających hiperłącza. Ponadto ręcznie sprawdzamy przychodzące recenzje, aby sprawdzić zawartość oceny pod kątem sprzeczności i innych treści zewnętrznych
Wyczyść wszystkie filtry
Panaracer Gravelking SK Opona zwijana 700x38C TLC, czarny
Tobias
dobry dojeżdżający
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Piszę tę recenzję teraz po przejechaniu tą oponą nieco ponad 1300 km. Wcześniej używałem Schwalbe G-One Allround Performance jako mojej pierwszej opony szutrowej, która towarzyszyła mi przez ponad 3000 kilometrów. Mam wrażenie, że obie opony toczą się podobnie dobrze i szybko na asfalcie i drogach nieutwardzonych. Myślę, że na zakrętach Panaracer ma jeszcze większą przyczepność. Po 1300 kilometrach mam wrażenie, że opony (zwłaszcza tylne) nie wyglądają na tak zużyte jak ich poprzedniczki. Na wilgotnych (blisko błotnistych) drogach polnych i leśnych opony mają tendencję do zapychania się, a następnie utraty przyczepności. I nawet na piaszczystym podłożu (jeśli jest to coś więcej niż tylko powierzchowne) możesz się kołysać na tych oponach. Ten sam problem miałem ze Schwalbe. Gravelking SK również lubi podnosić kamienie z ziemi i rzucać nimi. Słychać też dość wyraźnie warkot opon na asfalcie. Jedna gwiazdka (właściwie odjąłbym tylko pół gwiazdki, ale to nie jest możliwe na tej stronie) jest odejmowana, ponieważ złapałem gumę w lesie z tymi oponami, co nie zdarzyło mi się ze Schwalbe. W sumie dobra opona, którą mogę polecić osobom dojeżdżającym do pracy (którzy nie tylko jeżdżą po mieście) i każdemu, kto szuka uniwersalnej opony szutrowej i którą kupię ponownie ze względu na pozornie wysoką trwałość.
14.08.2022
Panaracer Gravelking SK Opona zwijana 700x38C TLC, czarny
Tobias
dobry dojeżdżający
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Przejechałem oponę już nieco ponad 1300 kilometrów. Zastąpiło to mojego Schwalbe G-One Allround Performance, z którego byłem już zadowolony i który towarzyszył mi przez ponad 3000 kilometrów. Powiedziałbym, że opony Panaracer toczą się równie dobrze na drogach, jak i poza nimi. Na zakrętach trzymają się luźnego podłoża (moim zdaniem) nawet lepiej niż Schwalbe. A do tego wykazują mniejsze zużycie (szczególnie na tylnym kole) niż poprzednie opony, dlatego zakładam, że da się je przejechać znacznie dłużej niż 3000 kilometrów. Nie należy jeździć oponami po drogach gruntowych lub leśnych, które są zbyt mokre, ponieważ tam bardzo szybko się zapychają i przez to tracą przyczepność, a na piaszczystym podłożu, jeśli nie jest to tylko wierzchnia warstwa, można szybko zacząć się kołysać. Ponadto opony lubią zbierać małe kamienie i rzucać nimi. Słyszę też wyraźniej opony na asfalcie niż opony Schwalbe. Powodem, dla którego odejmuję gwiazdkę od tych opon (właściwie tylko pół gwiazdki, ale niestety skala tutaj nie jest tak dokładna) jest to, że złapałem gumę na przednim kole w lesie, co się nie zdarzyło mnie ze Schwalbe do tej pory. W sumie opona, którą mogę polecić na dojazdy, a także jako wszechstronną oponę szutrową i kupię ją ponownie, głównie ze względu na jej wytrzymałość.
14.08.2022
Panaracer Gravelking SK Opona zwijana 700x38C TLC, czarny
Roghandey
Świetny zespół
Przetłumaczono z holenderskiego Zobacz oryginalny tekst
Świetny pasek z wystarczającą przyczepnością
05.11.2020