Nie możesz zobaczyć bezpiecznego okna PayPal w Twojej przeglądarce?

Kliknij tutaj
Możesz otworzyć je ponownie i zakończyć swoje zamówienie.

Prosimy o chwilę cierpliwości. Twoje zamówienie jest przetwarzane.

Rowerowe nowości - Pierwsze modele na rok 2021 już u nas!
Pirelli

Pirelli Cinturato Velo Opona zwijana 700x24C TLR, black (2021)

ID: 1176752
270 zł
Zawiera podatek VAT, bez kosztów wysyłki
Proszę wybrać szerokość koła
Przenieś do Ulubionych
  • 30 dni na zwrot towaru
  • Darmowa małych części wysyłka od 399 zł,-6
  • 40.000 Produktów 550 Marek
Szczegóły produktu

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Doświadczenie Pirelli i właściwości SmartNET Silica łączą w sobie komfort jazdy bezdętkowej i trwałość technologii Armor Tech, tworząc unikalne DNA opon, które jest idealne w długich podróżach i w najróżniejszych warunkach terenowych.

Wzór i mieszanka bieżnika
Dzięki innowacyjnej mieszance krzemionkowej SmartNET oraz technologiom ICS i FDG, Cinturato gwarantuje niezrównane wrażenia z jazdy. Nanocząsteczki o wydłużonym kształcie tworzą w gumie stabilną sieć, która zwiększa naturalne chemiczne powinowactwo krzemionki do wody. W ten sposób pokonuje się typowy dla konwencjonalnych mieszanek gumowych kompromis. Pozwala to na utrzymanie w równym stopniu niskich oporów toczenia, trwałości i odporności na przebicie.

Breaker
Opasanie z włókna aramidowego jest umieszczone bezpośrednio pod bieżnikiem, aby chronić oponę przed ciałami obcymi, które mogą powodować przebicia. Aramid jest włóknem o wysokiej odporności na przecięcia i ścieranie: Lekka waga i elastyczność zapewniają niskie opory toczenia i wysokie osiągi ogólne opony.

Od koralika do koralika
Opasanie nylonowe o dużej gęstości rozciąga się na całej szerokości osnowy i pod bieżnikiem z warstwą chroniącą przed przebiciem: chroni ono również oponę przed przecięciem we wszystkich obszarach i zapewnia wsparcie podczas jazdy przy niskim ciśnieniu powietrza. Nylon jest włóknem o wysokiej wytrzymałości na cięcie, ścieranie i rozciąganie. Jego niewielka waga i duża gęstość sprawiają, że opona jest szczelna, gdy jest używana w połączeniu z płynem uszczelniającym w konfiguracji gotowej do pracy bezdętkowej.

Profil koralikowy TLR
Specjalny profil koralikowy został opracowany w celu optymalnego połączenia i przytrzymania obręczy Tubeless Ready, jak również specjalny materiał i konstrukcja, które umożliwiają łatwy montaż z rurkami bez uszczerbku dla uszczelnienia i bezpieczeństwa w konfiguracji bez rurki z płynem uszczelniającym.

Konstrukcja
Bieżnik, zbudowany na karkasu 60 tpi, posiada technologię Pirelli Functional Groove Design i Ideal Contour Shaping: Osnowa tekstylna jest zaprojektowana tak, aby zapewnić optymalną łatę styku przez cały czas, podczas gdy różne promienie krzywizny między bieżnikiem a bokami pozwalają oponie na odkształcanie się w kontrolowany sposób przy różnych prędkościach i pod różnymi kątami nachylenia. Ponadto konstrukcja rowków bieżnika, zaczerpnięta z naszego doświadczenia w konstrukcji opon motocyklowych, zapewnia optymalne odprowadzanie wody pod różnymi kątami i przy różnych obciążeniach mocy, przy jednoczesnym zachowaniu niskiego poziomu hałasu i krótkich czasów nagrzewania, co zapewnia natychmiastową maksymalną przyczepność.

Wyposażenie
Przeznaczenie
Rower szosowy  
Kompatybilność z rowerami elektrycznymi
bez rekomendacji producenta  
Rozmiar koła
28"  
Waga
280  g
Właściwości
Tubeless-Ready, Ochrona przed przebiciem
Opony
Rozmiar opon (średnica x szerokość):: 700 x 24c
Rozmiar opon ETRTO (szerokość x średnica): 24-622
Model: opony zwijane, Opony bezdętkowe
Mieszanka gum: Smartnet Silicia
Wysokość bieżnika: 60 TPI
Zakres dostawy (ilość)
pojedyncza  
Płeć
Unisex
Rok produkcji
2021
Numer produktu
1176752
Video
Opinie klientów
5
1 Opinie klientów
5 gwiazdek
1
4 gwiazdek
0
3 gwiazdek
0
2 gwiazdek
0
1 gwiazdka
0
25.06.2020
Dani
Idealny, aby uniknąć przebić, trwały i bez utraty zbyt dużej prędkości
Perfecta para evitar pinchazos, duradera y sin sacrificar demasiado la velocidad
Automatycznie przetłumaczone z języka hiszpańskiego Oryginał

Byłem zaskoczony tą osłoną za solidną konstrukcję, ciężką, aby uniknąć przebić. Podwójna warstwa ochronna wraz z grubością środkowego obszaru dają dużą pewność w zakresie odporności na przebicie i trwałości tej osłony. Użyłem go w bezdętkowym mocowaniu i chociaż opona jest nieco cięższa niż inne opony do aparatów fotograficznych, waga tej opony plus płynu bezdętkowego jest mniejsza niż w przypadku lżejszej kombinacji opon (i mniejszej ochrony przed przebiciem) + aparat, więc zaoszczędziłem na wadze, zyskałem bezpieczeństwo i komfort dzięki możliwości fotografowania przy niższym ciśnieniu. Wszystko jest sukcesem. Polecam jego użycie. Przypuszczam, że użycie go z aparatem poprawi zachowanie podczas nakłuwania i zwiększy jego trwałość, chociaż zwiększy wagę zestawu w porównaniu do innych lżejszych aparatów.

Me ha sorprendido esta cubierta por su sólida construcción, pesada para evitar pinchazos. Su doble capa de protección unida al espesor de la zona central dan mucha confianza en la capacidad antipinchazos y la durabilidad de esta cubierta. Yo lo he utilizado en un montaje tubeless y, aunque la cubierta es algo más pesada que otras cubiertas con cámara, el peso de esta cubierta más el líquido tubeless es inferior al de la combinación de cubierta más ligera (y con menos protección antipinchazos) + cámara, por lo que he ahorrado peso, ganado seguridad y comodidad al poder rodar con presión más baja. Todo un acierto. Recomiendo su uso. Supongo que utilizada con cámara mejorará el comportamiento frente a pinchazos y durabilidad, aunque aumentará el peso del conjunto comparado con otras cámaras más ligeras.


Masz pytania?
Prześlij nam swoje zapytanie za pomocą formularza kontaktowego lub odwiedź naszą sekcję z tematami pomocy.
Newsletter
Zapisz się w celu otrzymania 25 zł zniżki na zakupy,
kodów rabatowych i spersonalizowanych zniżek.4

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Everyday we get more people on bikes