Opis
Pirelli Cinturato Velo Opona zwijana 700x26C TLR, czarny/brązowy (classic)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Doświadczenie Pirelli i właściwości opony SmartNET Silica łączą w sobie komfort opon bezdętkowych i odporność technologii Armor Tech, tworząc unikalne DNA opony, idealne na długie podróże i najbardziej zróżnicowany teren.
Wzór i mieszanka bieżnika
Dzięki zastosowaniu innowacyjnej mieszanki krzemionkowej SmartNET oraz technologii ICS i FDG, opona Cinturato gwarantuje niezrównane wrażenia z jazdy. Nanocząstki o wydłużonym kształcie tworzą w gumie stabilną sieć, zwiększając naturalne chemiczne powinowactwo krzemionki do wody. W ten sposób udaje się przezwyciężyć typowe kompromisy występujące w przypadku konwencjonalnych mieszanek gumowych. Umożliwia to zachowanie w równym stopniu niskich oporów toczenia, trwałości i odporności na przebicie.
Wyłącznik
Pas z włókien aramidowych jest umieszczony bezpośrednio pod bieżnikiem, aby chronić oponę przed ciałami obcymi, które mogą spowodować przebicie. Aramid to włókno o wysokiej odporności na przecięcia i ścieranie: Niska masa i elastyczność zapewniają niskie opory toczenia i wysokie ogólne osiągi opony.
Od koralika do koralika
Pas z nylonu o dużej gęstości rozciąga się na całej szerokości osnowy i pod bieżnikiem z warstwą chroniącą przed przebiciem: dodatkowo chroni oponę przed przecięciem we wszystkich obszarach i zapewnia przyczepność podczas jazdy z niskim ciśnieniem powietrza. Nylon jest włóknem o dużej wytrzymałości na cięcie, ścieranie i rozciąganie. Niska waga i wysoka gęstość pomagają również w zapewnieniu szczelności opony w połączeniu z uszczelniaczem w konfiguracji bezdętkowej.
Profil koralika TLR
Opracowano specjalny profil stopki, który optymalnie łączy i utrzymuje obręcze przystosowane do opon bezdętkowych, a także specjalny materiał i konstrukcję, które umożliwiają łatwy montaż z użyciem dętek bez uszczerbku dla uszczelnienia i bezpieczeństwa w konfiguracji bezdętkowej z uszczelniaczem.
Budowa
Bieżnik opony, zbudowany na osnowie o grubości 60 tpi, charakteryzuje się funkcjonalnym wzorem rowków Pirelli oraz technologią Ideal Contour Shaping: Tekstylna osnowa została zaprojektowana w taki sposób, aby zawsze zapewniać optymalną powierzchnię styku, natomiast różny promień krzywizny pomiędzy bieżnikiem a bokami pozwala oponie odkształcać się w kontrolowany sposób przy różnych prędkościach i kątach nachylenia. Ponadto konstrukcja rowków bieżnika, zaczerpnięta z naszych doświadczeń w budowie opon motocyklowych, zapewnia optymalne odprowadzanie wody pod różnymi kątami i przy różnych obciążeniach, przy jednoczesnym zachowaniu niskiego poziomu hałasu i krótkiego czasu nagrzewania, co pozwala na natychmiastowe uzyskanie maksymalnej przyczepności.