Opis
Profile Design DRV/A 105 Drop Bar
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
DRV/A jest dostępny we wszystkich rozmiarach DRiVe. Górna rura ma stałą średnicę, aby z jednej strony zapewnić większą sztywność, a z drugiej strony zwiększyć komfort miejsca do odpoczynku dla rąk. Dodatkowo, DRV/A oferuje dużo miejsca do montażu aerobarów. DRV/A (Drop Reach Variant) jest mierzony na linii 73° rozpoczynającej się od otworu rury.
Uwaga, obrazek może się nieznacznie różnić przy upadku!
Szczegóły
- Sięgnij: 70, 75, 80 mm
- Drop Flare: 4°
W skrócie
Sprzęt
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Przeznaczenie
Szosa, Endurance
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Główne informacje
Rodzaj materiału:
Aluminium
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Materiał
Materiał:
6061-T6 Aluminium
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Wymiary
Waga:
305,00 g
Zaciski kierownicy (mm):
31,8
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Kierownica
Model:
Drop
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Kierownica szosowa
Spadek:
105 mm
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Rok modelowy
2024
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Numer artykułu
1309336
Opinia klienta
Geo
Kierownica wyścigowa TOP do montażu dodatkowych klamek hamulcowych z zaciskami 31,8 mm do Cross i Gravel!
Przetłumaczono z niemieckiego
Zobacz oryginalny tekst
Kiedy szukałem kierownicy opadającej do montażu dodatkowych klamek hamulcowych z zaciskiem 31,8 mm na moim gravelu, znalazłem (w końcu) to, czego szukałem, ponieważ dodatkowe klamki hamulcowe można bezpiecznie zamocować w odległości do 120 mm od siebie. Ponadto zintegrowane są wszystkie oznaczenia zespołu mostka i dźwigni hamulca. Dyskretny wygląd bez dużych logo i napisów. Zrzut kończy się 4-stopniowym rozbłyskiem lekko na zewnątrz, bardzo przyjemnym (rozbłysk 12-stopniowy, który obecnie jest popularny w przypadku rdzeni żwirowych, to dla mnie zdecydowanie za dużo)!
Jedyną (niewielką) kroplą goryczy jest waga, która wynosi 297 g (szerokość kierownicy 400 mm) lub 313 g (szerokość kierownicy 420 mm). Pożądany byłby lżejszy stop aluminium 7075-T6 zamiast stosunkowo ciężkiego stopu aluminium 6061-T6, aby osiągnąć „rozsądną” wagę kierownicy około 270-280 g przy szerokości kierownicy 420 mm.
Jeżdżę na tej kierownicy z zestawem Ergon BT OrthoCell Pad Set (2,5 mm) i taśmą na kierownicę Ergon BT Gravel (3,5 mm), które umożliwiają zauważalnie lepsze tłumienie w połączeniu z przyjemnie dużą i przyczepną średnicą cięgła górnego podczas jazdy po szutrze.
Bardzo zadowolony pomimo deficytu masy: Najlepsza kierownica wyścigowa/szutrowa do moich celów!
02.08.2022